Som vi tidligere kunne fortælle, så har vi fået lallez0r til at lave 10 videoer til PokerNet. Den første video er klar, og er en let introduktion til hele 180 mands universet.
Jeg har set den første video, og det er nu I at har alle muligheder for at få løftet jeres MTT spil op på et højere niveau. Det kommer naturligvis ikke til at ske i første eller anden video, men i forlængelse af alle videoerne, vil Lasse stå gratis til rådighed i forummet. Så brug muligheden til at få fyret et hav af spørgsmål af, så I kan gå fra at være tabende til vindende spillere.
Så hold øje med forummet i morgen, når den første video bliver smidt op. Videoerne kan ses gratis af alle, til den næste video er oppe.
Husk i øvrigt også at se Lives 180 mands MTT videoer.
Er du klar til at blive 180 mands MTT chef?
sick scoop at kunne se en cardrunners instruktør lave en videoserie omhandlende et så versatilt spil som 180 mands er !
@Live
Mange tak :)
Virker din PM?
kris_rem skrev:lallez0r skrev:
@Live
Virker din PM?
lul
Flot tilbud.
?
Live skrev:
sick scoop at kunne se en cardrunners instruktør lave en videoserie omhandlende et så versatilt spil som 180 mands er !
Enig, men
ved du godt at ordet "versatilt" ikke eksisterer på dansk? :-)
Ser frem til at se denne videoserie! :-)
SCOOP! Glæder mig til at se - kan være jeg skal supplere MTTs med dem en gang i mellem.
Evas far skrev:Live skrev:
Enig, men
ved du godt at ordet "versatilt" ikke eksisterer på dansk? :-)
den er med i den danske online ordbog, samt gyldendals, det må være godt nok : O)
lallez0r, yep den virker, var faktisk 100% på jeg havde fået svaret dig sidst, måtte lige ind og checke efter, der må være en anden der har modtaget en for dem underlig besked, får lige smidt den afsted igen.
lallez0r skrev:
@Live
Virker din PM?
Pokernet (og hele verden for den sags skyld) står da ikke længere, hvis man ikke kan sende Live en pm?!?!?!
Stop med at gøre folk bedre gratis, please.
Madsreality skrev:
+1, det totalt hjernedødt
Madsreality skrev:
Spiller ikke selv specielt mange 180s, men er der ikke vildt mange middelmådige regs i forvejen, en håndfuld gode regs, og så måske 25-30% random fisk? Altså, under alle omstændigheder skal man jo helst kunne slå de middelmådige regs i længden for at lave penge. Dog er der nok stadig meget bedre værdi (og større varians) i almindelige MTT, pga guarantees osv.
Edit: Grammar
saffron, value er obv relativt, de kan grindes massivt, mange der spiller 100-200 om dagen, de kan ca holde 15% roi på 3.5r/8/15, mange der spiller færre de kan obv holde en der er noget højere.
en af de bedste koma grindere af 180 mands er mountainro$e, der vel spiller en 7-8 timer dagligt for tiden
@Saffronhill
Jo, men det er den store del af halvdårlige regs der gør 180'ere ret profitable. De bærer netop præg af aldrig at have set videoer eller have sat sig ind i pushing/callingranges og der er ingen grund til at kaste sådanne informationer i hovedet på dem imo.
madsreality: smut ud af tråden hvis du ikke har andet en brok.. vær glad for de infos der kommer. vi har ikke brug for at læse dine negative indslag. Du burde være glad på vores andres vegne her i dk.
RaMi-DK skrev:
madsreality: smut ud af tråden hvis du ikke har andet en brok.. vær glad for de infos der kommer. vi har ikke brug for at læse dine negative indslag. Du burde være glad på vores andres vegne her i dk.
Er vel fair nok at være utilfreds med at "fisk" får gratis coaching blot ved at være signed op igennem et site. :)
syns det ville give mere mening hvis man rent faktisk skulle rake xxx for at kunne se filmene. men er måske bare mig.
luckb0x skrev:RaMi-DK skrev:
Er vel fair nok at være utilfreds med at "fisk" får gratis coaching blot ved at være signed op igennem et site. :)
syns det ville give mere mening hvis man rent faktisk skulle rake xxx for at kunne se filmene. men er måske bare mig.
180 vil altid være et blødt spil, de dygtige spillere rykker videre til mtt og der kommer altid nye lykkeriddere til, og abc regs der har læst harrington on holdem er så massiv value og i kæmpe overtal at et par danskere fra eller til ikke gør nogen forskel.
derudover er 50% af det at kunne vinde i poker ikke at tilte og brm anyway.
Og fordi han er utilfreds så ska vi andre stå til regnskab for det? Jeg er sikker på at pokernet er til for at dygtigør os. Derfor synes jeg det er MEGA fedt at der kommer nogle gratis videoer op som man har mulighed for at se. At han synes han er så god at han ikke behøver se dem er for han egen regning. Men der er mange der er rigtig glade for den service pokernet giver os og det synes jeg ikke han ska spolere.
Er det 180 mands turbo vi snakker om her?
Kunne være at man skulle prøve kræfter med dem en dag :)
Det glæder jeg mig osse til at se :)
Haha, det er sgu ikke nemt at gøre alle PokerNettere tilfredse. Jeg prøver dog alligevel, og mon ikke alle bliver glade. Det kan godt være, at vi strammer kravene til at se videoerne, hvis der er stor efterspørgeles. Den første vil alle dog kunne se gratis.
Videoen kommer i løbet af den næste time.
Dieb: stramme kravene?! pokernet er til for at give value til spillere og infos ? Det er et godt stykke arbejde du laver. Men os der ikke vinder hver tour vi er med i vil sætte pris på gratis video'er :)
rami, det med at stramme kravene omhandler likely at man spiller aktivt på en af deres deals, der er fine nok tours på alle sites til det ikke burde være et problem : O)
er ret spændt på hvilke spots lallez0r tager og ikke tager i forbindelse med at han spiller så mange borde som han gør.
Dieb skrev:
Videoen kommer i løbet af den næste time.
Lang time eller er det bare mig der ikke kan finde den? :-)
Citat fra dieb 14-09-2012 18:12
Det kan godt betale sig at have en godkendt deal. Vi har allerede lavet aftaler om flere videoer fra rigtig dygtige spillere. Jeg tør godt love, at dem der spiller 180 mands turneringer, snart vil få nogle rigtig lækre videoer.
15-09-2012 19:13
Det skal jeg fortælle dig mandag :)
www.pokernet.dk/forum/60-husng-review-af-saibot.html#post2753999
Så der går vel en måneds tid endnu før den 180 mnads video bliver lagt op :P
I er ikke så lidt flabet her på PokerNet ;) Jeg tog lige en powernap på 5 min, så jeg er klar til BME i morgen. Det blev så til tre timer!
Dieb, hvis i laver en gratis, er det imo lidt flabet ikke at lave resten gratis.:)
liderdider: Tror han mener at hver enkelt afsnit kan ses indtil den næste kommer op ;)
Mange tak for de mange positive tilbagemeldinger! Det gør alt andet lige lidt sjovere at lave videoer, når folk værdsætter dem (ldo).
@ Gumple
Jeg havde en hel del at se til, inden jeg kunne kaste mig over vidoerne til PN. Ud over det, så bruger jeg også ret lang tid på at lave hver enkelt video, da der ikke er noget, der tilter mig mere end sjusket redigering og en overflod af redundans. Men jeg skal nok gøre mit til, at næste video ikke først kommer op om en måned :)