Hi
Da jeg nu langt om længe har besluttet mig for at få en tatoo, skal jeg bruge en som kan sammesætte en, den skal indeholde følgende....
3 navne:
Lucas
Felix
Frederikke
Samtidig skal den også indeholde 3 datoer. Ja, det er mine børn
Tatoveringen er måske bygget op omkring et kors eller du måske har en idé.
Da jeg ikke ved hvor den skal være på kroppen endnu, skal den både kunne passe til ryggen eller arm...
Skal være i sort/hvid.
Er du kreativ og kan tegne - dusør gives 500kr.
Hej
Tegner selv lidt, har dog aldrig tegnet en tattoo før, og tror heller ikke jeg umiddelbart er interesseret... men du skal nok komme med lidt flere oplysninger om:
Hvilken stilart tænker du
hvad skal være det dominerende (korset/andet, eller navnene/datoerne)
Hvor skal den sidde, det må have betydning for formen, størrelsen, detaljegraden.
og sikkert mere...
500kr er desuden en dejlig anerkendelse af, at tegneren bruger sin tid og evner, men der er stadig tale om en meget meget lille timeløn for en færdig, gennemarbejdet og rentegnet tegning/tattoo.
DaBLAM
Tak for input.
Grunden til jeg ikke har skrevet om stilart, er jeg ikke selv er sikker på hvordan den skal se ud og tror en "pro" tegner nok har bedre input end mig.
Igen, det er svært med størrelsen, men den skal minimum fylde hele underarmen ( ikke rundt om armen, men undersiden) eller ryggen.
Jeg vil opfordre folk ikke til at bruge timer, men mere komme med en "prøvetegning" og så kan vi arbejde ud fra den.
Hvis prisen er for lav, må vi kigge på det.
Nu ved jeg ikke hvem de navne er, men jeg ville højst sandsynligt fokusere på at tage billeder af dem i stedet.
Ala det her: