skod skrev:
Der er absolut ingenting at være bekymret over. Som nævnt så er der ret strenge regler for at udbetalinger skal tilbage til samme kilde som der er indbetalt med og resten skal ud til Nem-konto.
Der er pt en ret voldsom backlog med general support og særdeleshed verifikationssager, der bl.a. skyldes et ret voldsomt influx af nye/gamle kunder som følge af Covid19 situationen, samt vanskeligere arbejdsforhold for en del af personalet. Det skal ikke være nogen undskyldning, men bare et forsøg på at forklare at du ikke bør være bekymret. Men irriteret over ventetiden kan jeg godt kunne forstå. Jeg arbejder selv i sportsbettingafdelingen og vi har sjovt nok ikke synderligt travlt, så der er flere fra vores afdeling der er blevet midlertidigt omskolet til at hjælpe til med netop verifications, men backloggen er stadig lang.
Der kommer helt sikkert svar, og ellers kan du evt. prøve det gamle trick med at skrive til den engelske support, der oftest er hurtigere end den danske (hvir du er komfortabel med det.)
Mvh Skod
Jeg hijacker lige denne tråd en smule (da det er mig det drejer sig om) og tak for hjælpen i første omgang Jinx.
@skod - nu er vi forbi 3 uger, og jeg har ikke hørt et eneste pip fra dem endnu, andet da jeg fangede dem på Livechat, som nu ikke er muligt mere. Men her fik jeg fortalt det eneste de manglede var et billede af mit navn på min bankkonto, hvor min nemkonto fremgik. Dette sendte jeg 2 minutter senere, og siden er der intet sket! Det kan vel ikke være seriøst? Så du svarede, at du arbejdede for dem i sportsbook. Har du nogen beføjelser ifht at prikke til en/flere så bolden bare begynder at rulle lidt.. Jeg har været "kunde" på PokerStars i mere end 10 år, uden nogen nævneværdig pause fra deres side, så jeg er hverken ny eller gammel!
Normalt er jeg verdens mest tålmodige menneske. Men jeg må ærlig indrømme, nu begynder jeg efterhånden at miste tålmodigheden og føle mig en smule til grin