Hej folkens. Ville bare høre om der er nogen der ved om interpoker er ved at lukke butikken? Tænker bare på at deres livehelp er forsvundet og de er utrolig lang tid om at besvare (har ikke svaret endnu) på et spørgsmål om deres bonus som jeg ikke har modtaget? Bare hvis der er nogen der ved noget jeg ikke ved om stedet. Så skal jeg ikke have nogle penge stående derinde
Er inter poker på retræten?
Jeg tvivler på at InterPoker lukker. De har netop sat deres bonus op og forretningen har flere kunder end nogensinde før... hvorfor så lukke? :)
Du har ret i at livechat er en sjældenhed og at de er sløve til at besvare mails, men hvis du har spørgsmål til deres bonusser eller andet, kan du jo prøve at poste her, så må vi se om vi kan hjælpe...
D
det er et simpelt spørgsmål om hvorfor mit første deposit i denne måned på 100$ ikke er registreret så jeg kan få min bonus på 100$. jeg har efterfølgende lavet et på 40$ og det er det de har givet bonus for. derfor skal jeg høre dem hvordan det kan være. Det er såmænd det hele.
@jackal78
Jeg må indrømme, at jeg har haft samme oplevelse som dig. Begynder også at overveje andre cryptologic-skins. Tror ikke de lukker, men kan ikke spille et sted, hvor der ikke er en support!
Jeg har dog ikke haft problemer med bonussen. Havde lidt vekselkursproblemer, som de endnu ikke har svaret på.
Den_Svage
Jeg har hørt om andre dansker som havde problemer med at få månedsbonus og da de snakkede med support viste det sig at de var blevet udelukket for den og det kan jo skyldes mange ting, men primært at nogle sætter 100 ind og får 100 og kommer de ned på de 100 de selv satte ind , vælger de at hive ud.
Inter gider ikke denne leg længere, et trick som mange dansker har brugt i deres casino bonus hustler dage :)
Mvh
www.Wsop.dk
@wsop.dk
Det kan man da slet ikke?! Ens withdrawal limit er saldo-bonus indtil de krævede hænder er spillet.
Man kan ikke engang tage sin bonus med til bordet (de er vel bange for chip dumping...).
Såen var det da i hvert fald sidst, jeg spillede Inter Poker...
Du har sikkert ret, spillede min bonus sidst på casino delen og der fik jeg 200 at spille med med det samme, og kunne i praksis hive 100 ud hvis jeg kom der ned.
wsop.dk
nej den leg vil de vel ikke *GG*, men jeg har jo fået bonus af mit andet deposit i måneden og ikke det første, det er der mit problem ligger.
Og nej jeg har ikke fået fat på dem endnu
Min live hjælp virker fint og hver gang jeg går ind i den. Nogen gange venter jeg lidt, men de kommer. De har bare travlt.
For 3 mdr. siden havde de i snit 1500 kunder på pokerdelen. Nu ligger de ofter over 2500.
Tror næppe stedet lukker eller det, der ligner. De har givetvis fået flere kunder og casinodelen er for 4 år i træk blevet kåret til det bedste online sted.
For mig at se, er det en af de bedste steder pt. omkring sikkerhed, fisk, bonus etc... Softwaren kunne være bedre, men alt i alt fungerer det bedre og bedre i mine øjne.
Men det er vel smag og behag! :-)
Cryptologic har umiddelbart flest SH-borde i FL 2/4 til 5/10. Så derfor kæmpe plus for mig, som spiller lige nøjagtig det. Det er bare lidt synd for Inter, at jeg kan skifte til eks. Totalbet og få de samme borde + en bedre hjælp. Det er et hårdt marked!
Men ellers er Inter er rigtig godt sted. De problemer jeg skal have hjælp til, er da også i småtingsafdelingen. Problemer som bare ikke kan undgås, hvis man spiller netpoker. Så intet ondt om Inter.
De må bare se at spænde hjemlen med deres support!
Den_Svage
syntes bare de sku tag og skifte E-cash ud med et andet firma til at stå for det økonomiske for de er da efter min mening totalt håbløse har ofte taget mig 1-3 måneder at hæve penge fordi de roder rundt i det og ikke har styr på hvilke documenter de har modtaget fra en.....
Og aldrig rigtigt fattet deres argument med at sku ha dokumentation for at det er mit visakort og min adresse osv. Det er når man er så heldig at sku withdrawle men når man sætter penge ind er der 0 sikkerhed før i tiden ku min kammerat bruge mit visakort på hans konto også ved ikke om det er rettet nu så ecash er efter min mening en kæmpe belastning for crypto siderne
@wsop: det er næsten et halvt år siden Inter ændrede deres bonusbetingelser så folk ikke længere kunne sætte 100 ind, få 100, hæve 100 og så lege for 100. Månedsbonussen er stadig frit tilgængelig for alle, også danskere, og vi skal opfylde samme wagerkrav som resten af spillerne.
@neonthai: Så vidt jeg har forstået er du bosat i Thailind? Det må være derfor du bliver bedt om diverse dokumentation og skal vente 1-3 mrd. på dine cashouts. Hvorfor det er sådan i Thailand ved jeg ikke, men jeg har aldrig haft problemer med cashouts fra Inter og dem har der ellers været nogle stykker af (50+) gennem tiden. Jeg startede med deres casino for cirka 3 år siden, det var før de fik deres pokerrum igang. Første gang man satte penge ind fik man tilsendt en 6-cifret pinkode via normal post og den har jeg brugt uden problemer lige siden. Jeg har aldrig skullet dokumentere noget som helst og har aldrig ventet mere end 3 uger på en check og 5 dage (MAX) på et Neteller cashout.
Eneste problem med Inter - i modsætning til de andre i gruppen - er deres sløve support - det er mig ubegribeligt at de ikke forstår, at seriøs 24/7 support er en af de ting mange spillere sætter højt på ønskelisten. Man må håbe de tager sig sammen, om ikke andet for deres egen skyld...
Ha den fede aften :)
D
@ darkhand
Nej har ikke hævet penge herover til Thailand så ville jeg skulle ændre min adresse og så vil de da gå helt i koma lol....
Ved ikke om du har hævet beløb på under 1000$men de gange jeg har villet ha sendt en check på over 1000$ har jeg sku sende kopi af adresse visakort og legimitation det er standard betingelser fra ecash og efter 3 måneder er de documenter forældede og så skal man til det igen men fidussen er nok at hæve mindre beløb så man slipper for alt det bøvl har fra pålidelig kilde (inter livehelp) at de er sløve hos e-cash
Paa www.cryptologic.com kan alle laese deres regnskab. De er bestemt ikke paa retraeten.
Rent faktisk er de paa flere boerser i verden og har en meget meget sund oekonomi.
Der sker mange ting der for oejeblikket. Den vigtigste er at de i de sidste 3 maaneder endeligt har faaet noget proffessionelt pokerhjaelp.
Steve Morow(tidl. pokerstars) har vaeret ansat som konsulent i den periode og de har ansat en del nye folk til at udvikle saavel software som ecash.
Ingen behoever vaere bange for deres penge.
Det er et problem at de ofte er lang tid om cashouts, men de arbejder paa at goere det indefor 2 timer, hvilket jeg tror paa de har klart indenfor 3 maaneder.
Hvad angaer support, saa smid mig lige en besked til [email protected] med tlf og jeg skal soerge for at dem der har brug for det bliver ringet op meget meget hurtigt.
Har også skrevet lidt sammen med Ryan Hartley (deres manager) og det lød bestemt heller ikke som om at de var ved at dreje nøglen om.
Ov, har lige fået en spændende mail fra Ryan Hartley.
We are having some teething problems at Playershelp support due to their
move to Cyprus. Unfortunately there is a backlog of emails and that"s why
it"s taking longer for emails to be replied to. I apologies for the delays.
Regards,
Ryan Hartley
Casino Manager
Kunne det betyde skattefrie gevinster fra Inter???
Altså hvis det er hele Inter der er flyttet til Cypern..
Martin
Se det lyder da som en rigtig spændende tanke Martin. Den skattefri tankegang rammer jo alle medlemsstater, så det vil nærmest være overraskende, om ikke der var nogle sites, som ønskede at hverve de europæiske spillere.
Det vil squ da være for fedt. Klap din ven Ryan på skulderen, og spørg om licensen også skifter til Cyperen.
Eller også kunne vi sende Mads, Pokerforbundet, witten eller andre med kontakter afsted med spørgsmålet.
Skattefri dollinger fra Inter nam nam. Kan jo ikke spille bet365 (Prima) og Champs har ikke meget SH FL action. Så Inter vil da bare være som sendt fra himlen.
Den_Svage