Villain, gik totalt i selvsving med fiske-svinere efter denne hånd, som jeg ellers selv mener jeg spiller nogenlunde standard. Han mente mit call på turn var håbløst da boardet var parret og jeg kunne være drawn-dead. Villain er i øvrigt vindende, men havde ikke de store reads. Men efter sådan en omgang svinere må jeg jo hellere lige få jeres andres dom, har han ret, eller er det bare ham der må lære at reraise floppet/bette højere på turn? (han havde en 9'er)
***** Hand 1049803744 *****
25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit ) - 21. april 2008 23:59:56
Holdem (Real /Tournament )
Seat 1: AllOutPut (2643.00)
Seat 2: Villian (1717.00)
Seat 3: AK47Suited (1490.00)
Seat 5: Svarnoy (1650.00)
AllOutPut post SB 25.00
Villian post BB 50.00
** Deal **
AllOutPut 7♥, 8♦
Villian [N/A, N/A]
AK47Suited [N/A, N/A]
Svarnoy [N/A, N/A]
*** Bet Round 1 ***
AK47Suited Fold
Svarnoy Fold
AllOutPut Call 50.00
Villain Check
*** Flop(Board): *** : 9♦, 3♥, 10♠
*** Bet Round 2 ***
AllOutPut Bet 100.00
Villain Call 100.00
*** Turn(Board): *** : 9♦, 3♥, 10♠, 9♥
*** Bet Round 3 ***
AllOutPut Check
Villain Bet 150.00
AllOutPut Call 150.00
*** River(Board): *** : 9♦, 3♥, 10♠, 9♥, 6♦
*** Bet Round 4 ***
AllOutPut Bet 600.00
Villain Call 600.00
*** Showdown *** : Rake: 0.00 Total Pot: 1800.00
AllOutPut 7♥, 8♦ Straight to the ten Win: 1800.00
Villain Fold Win: 0.00
AK47Suited Fold Win: 0.00
Svarnoy Fold Win: 0.00
Er jeg en fisk? 150 euro SNG
Den spiller du da fint.
Better på flop, checker/caller turn da han invitere indenfor og better river da du højst sandsynelig har den bedste hånd. Standard.
Forøvrigt spiller han den pisse dårligt. Caller med 2. pair, better ikke nok da han rammer, og betaler da han er bagud. Så hans kommentare tror jeg ikke du skal være så bange for :). Flere pots med ham.
Edit: Forøvrigt pusigt at jo dårligere folk er jo mere sviner de andre til når de får bank. Har siddet til bords med folk som havde tabt 20k$ på sng som stadig sad og snakkede om hvor dårlige de andre(deriblandt mig) var.
Hvis man skal folde et draw hvergang board pair pga man jo så kan være drawn dead er der sku ikke meget sjovt i at spille dem:)
Imho std hånd i min bog, er jo så forskelligt på turn om man kan lide at lead ud eller ej. Jeg fortrækker selv at leade ud, alt efter villain. Men mod en villain som her der ikke forstår at bette er check nok mest optimalt ^_^
han skulle ihvertfald ha' gjort det meget dyere på turn hvis han ville ha' nogen til at folde ..
efter turn er der både flush/straight draw- så det er jo en smule dårligt spillet at han ikke gør den dyere. Syntes ikke at det er ''SÆRLIG'' dårlig spillet fra din side ;P
Det er KUN iorden hvis han har haft A9 :)
Tak, for svarene, og rart at se jeg ikke fik fiskedommen.
Overvejede også at leade på turn, og gør det også af og til i lignende spots, men vil gerne holde potten lav i en sng, når jeg formentlig taber den, så foretrækker at checkfolde med mindre han better så lavt på turn som han gør. Det samme er også grunden til at jeg openlimper preflop.
Checkpush/raise på turn er selvfølgelig også en mulighed, hvis jeg mistænker floateri, men ligger så godt med at jeg ikke ønsker at tage den slags chancer pt.