Jeg køber d. 2. Februar en Huawei Mate 7 med henblik på at forlænge en abonnement.
Inden handlen blev vi overtalt om at købe en bredbånd abonnement til at erstatter vores alm. Bredbånd. Hvor vores 2 numre overgåovergår til 3 deling(95kr. Pr nr. Fri tale og 200gb til deling) som skal træde i kraft pr. 1. April når den gamle bredbånd er opsagt. Vi fik kun et sim kort(nemlig den til bredbånd)
Vi fik ikke flere sim kort.
Ugen efter går jeg så på min mit 3 Admin selvbetjening, til min store overraskelse var der 2 numre mere end der skulle være altså 5 numre i alt.
Jeg strømmer så til forretning og spørger hvad fanden det var. Han forklarer at det var hans fejl og at han skal nok få det rettet.
Bliver ringet op af den samme gut ca.to dage efter og siger så alt er ordnet.
Men da jeg så går på mit 3 igen er der så stadig 5 numre.
Men det værste er at da jeg tjekkede min regning idag var den næsten fordoblet end det skulle være. Der er blevet faktureret for de to numre der ikke skulle have været der og den mobiltbredbånd der først skulle begynde den 1.April.
Hvad skal jeg nu?
Skal jeg ringe til kundeservice?
Tage til butikken og snak med gutten eller lederen?
Jeg er selvfølgelig arrig at jeg skal bruge tid på det her.