Ordnet!

#1| 0

Jeg køber d. 2. Februar en Huawei Mate 7 med henblik på at forlænge en abonnement.


Inden handlen blev vi overtalt om at købe en bredbånd abonnement til at erstatter vores alm. Bredbånd. Hvor vores 2 numre overgåovergår til 3 deling(95kr. Pr nr. Fri tale og 200gb til deling) som skal træde i kraft pr. 1. April når den gamle bredbånd er opsagt. Vi fik kun et sim kort(nemlig den til bredbånd)

Vi fik ikke flere sim kort.


Ugen efter går jeg så på min mit 3 Admin selvbetjening, til min store overraskelse var der 2 numre mere end der skulle være altså 5 numre i alt.

Jeg strømmer så til forretning og spørger hvad fanden det var. Han forklarer at det var hans fejl og at han skal nok få det rettet.

Bliver ringet op af den samme gut ca.to dage efter og siger så alt er ordnet.

Men da jeg så går på mit 3 igen er der så stadig 5 numre.


Men det værste er at da jeg tjekkede min regning idag var den næsten fordoblet end det skulle være. Der er blevet faktureret for de to numre der ikke skulle have været der og den mobiltbredbånd der først skulle begynde den 1.April.


Hvad skal jeg nu?

Skal jeg ringe til kundeservice?

Tage til butikken og snak med gutten eller lederen?


Jeg er selvfølgelig arrig at jeg skal bruge tid på det her.



Redigeret af Hugging Gun d. 16-02-2015 13:08
16-02-2015 01:33 #2| 4

Du er en kunde der mangler service, resten regner du selv ud

16-02-2015 01:37 #3| 0

Jeg en kunde der bare vil betale for det jeg havde bestilt. Service er noget forhandler må selv om om de vil tilbyde eller ej. Men en kompetent medarbejder vil jeg i det mindste forlange!!!


Er det her bevidst snyd fra medarbejderens side, kan forestille mig at de får provision ud fra hvor mange abonnement de opretter?


Vil nødig blive hidsig i morgen når jeg tager til butikken.


Redigeret af Hugging Gun d. 16-02-2015 02:07
16-02-2015 01:39 #4| 0
Hugging Gun skrev:Jeg en kunde der bare vil betale for det jeg havde bestilt. Service er noget forhandler må selv om om de vil tilbyde eller ej. Men en kompetent medarbejder vil jeg i det mindste forlange!!!

Er det her bevis snyd fra medarbejderens side, kan forestille mig at de får provision ud fra hvor mange abonnement de opretter?

Vil nødig blive hidsig i morgen når jeg tager til butikken.

Det får man også super meget ud af...

16-02-2015 01:43 #5| 3
ShadeStar skrev: Det får man også super meget ud af...

Med så meget arbejdsløshed i øjeblikket, er noget af det der pisser mig af er folk der er så uduelig i deres job!

16-02-2015 01:51 #6| 0

kan man fortryde sine køb af abonnement? Har jo ikke aktiveret nogle af de nye numre der er der samt mobiltbredbånd?


Bare have det som en backup løsning

16-02-2015 01:53 #7| 5

Ring til kundeservice.

Forklar sagen.

Problem løst.

Er du i familie med brugeren isaac?

16-02-2015 01:54 #8| 0

Du har vel fortrydelsesret ifht købeloven

16-02-2015 02:03 #9| 1
chrismm skrev:Du har vel fortrydelsesret ifht købeloven

Der er ikke noget der hedder fortrydelsesret i købeloven, med mindre der er tale om køb online.

Bytte, retur og fortrydelsesret er helt op til sælger, om man vil tilbyde den service...

16-02-2015 02:12 #10| 0

Hvis du købte privat har du 14 dages fortrydelses ret, har du købt som erhverv glem det.

For det andet, hvis du har købt over telefonen, skulle du meget gerne havde lavet en digital underskrift da du accepterede kontrakten!


Sælgeren kan ikke bare sælge fordi du siger du vil have det, du skal UNDERSKRIVE enten fysisk eller DIGITAL.


og når du underskriver digital, har du også en oversigt over, hvad du underskriver

16-02-2015 02:18 #11| 0

Jeg ringer til dem imorgen og høre hvad mine muligheder er.


Bare fucking træls når man har fået en regning på 1700 kr.!

16-02-2015 02:21 #12| 0

Og især når man ved at de IKKE betaler skat af det ;)


forresten, nogen som har firma og skal bruge billige telefoner.

16-02-2015 03:21 #13| 1
ShadeStar skrev: Der er ikke noget der hedder fortrydelsesret i købeloven, med mindre der er tale om køb online.
Bytte, retur og fortrydelsesret er helt op til sælger, om man vil tilbyde den service...

Han har ret til at hæve købet hvis sælger har handlet kulpøst. Afnisttet i købenloven omkring forbugerkøb er desuden beskyttelsespræceptiv.


@OP Ring ind til 3 kundeservice og bed om hjælp. Der er ikke nogen herfra som gider at gøre det for dig..

Redigeret af arigold d. 16-02-2015 03:23
16-02-2015 04:56 #14| 7

Ring til IKEA når du vågner,og få af vide hvad du bør gøre.

16-02-2015 06:58 #15| 0
Mio23 skrev:Og især når man ved at de IKKE betaler skat af det ;
Redigeret af JinXXX d. 16-02-2015 06:59
16-02-2015 06:59 #16| 0

meget uvidende skrevet Mio!!!

Redigeret af JinXXX d. 16-02-2015 07:00
16-02-2015 13:02 #17| 0
JinXXX skrev:meget uvidende skrevet Mio!!!

Enig... Men man har ikke meget lyst til at hjælpe en som HG, når han skrev som han gjorde i SVFA tråden.

Der skrev han at han håbede at han ikke betalte de penge tilbage dem han skyldte.

16-02-2015 13:07 #18| 0

Det var en reaktion på Majalines håndtering af sagen. Men om han betaler eller ej, kan jeg seriøst ikke være mere ligeglad, det er imellem de personer.


Har fået oprettet en dag god selskabet, så jeg håber der kommer en løsning.



16-02-2015 13:30 #19| 0

Ellers skriver du bare igen.

16-02-2015 19:27 #20| 0
JinXXX skrev:meget uvidende skrevet Mio!!!

ironisk, poker troll. dog var det sidste en legal forespørgsel, om nogle kære pokernetter manglede telefoner.

16-02-2015 20:14 #21| 0

jeg forstår ikke, hvor mange abonnementer skal man bruge for at få internet

16-02-2015 20:21 #22| 1

1 Mobiltbredbånd 200gb 250,-

2 Telefoner fri tale Data deling med Bredbånd abon. (200gb) 95,-


Det er en god Deal, hvis man ikke har muligheden for at få en billigere bredbånd.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar