Hej folkens! Så afholdes der et lækkert homegame hos mig i Esbjerg d. 13/7 og nu også den 14/7 :)
Mit poker setup er super lækkert, der er gode kort, og rig mulighed for at få sat 2 borde igang (nr. 2 bord kan buyin/limit justeres). Et lille link til lidt billeder: www.pokernet.dk/forum/homegame-i-esbjerg-d-922013.html
Der vil blive spillet 1/2NLHE og måske 1/2PLO hvis folk er friske på det. (Eventuelt dealers choice). Så hvis du ikke nødvendigvist har så mange penge og vil spille lidt hygge poker - og få noget lir så er det her gamet for dig!
Buyin til gamet vil ligge imellem 100-500kr.
Hvis man vil have andet end vand at drikke skal du selv medbringe (og evt. mad, dog er der ikke mere end 2 min til indre by - skolegade og masser af pizza steder + 3 billige dagligvarebutikker) ALKOHOL er også velkommen!
Vi regner med at opstarte kl 16.00 og køre til sent ud på natten, så der er også plads til spiller rotation.
Deltager liste:
Søndag;
Gromnir (17-)
Verde (-00)?
PTP (17-)
Lundbro22 (?-)?
Mikkel fra Varde (19-?)
Jonas fra varde (17.30-?)
Ven af Gromnir (måske)
Esbjerg -13/7 og 14/7 hos mig
Jeg er klar, regner med at være der fra start, men er dog nød til at smutte kl 00
Gromnir glemte at nævne: Når folk melder op de er klar, må de godt skrive ca. tidspunkt på :)
Findes der ingen pokerspillere på pokernet? :O
Esbjerg er jo desværre ikke verdens navle, Pandadreng. Ville dog elske at deltage i et homegame, hvor værten garanterer gode kort. :)
PTP folk skal jo også lige nå at se indlægget når det er så forholdsvis små indsatser, næste gang skal der nok komme folk længere fra også.
Ville igen gerne, men er igen optaget.
Hvis i planlægger længere i forvejen, så må I meget gerne lægge det op lidt før, end 4 dage.
I må hygge Jer lørdag.
Mugbjerg, det skal du ikke lige regne med sker så tit, har endnu ikke set mange der ikke har smidt op på dagen eller dagen før, og hvis de er sket er det ikke mere end maks 4 dage før.
Jeg kan dog allerede melde op nu, at jeg har tænkt mig at holde dobbelt game den 3/8 med et 1/2NLE bord og et 5/10NLE(muligvis mix game).
3/8 kunne sagtens være en mulighed. Vender det lige med et par knejter, og melder tilbage pr PM.
Jeg er nok også klar d. 3/8
Så må vi se om jeg har noget føzz-dags skrub!
Gromnir, jeg har skrevet på Skype mv. til dig.
Er folk friske på at rykke dato til d. 14?
ahh lol, havde byttet om på dato'en, d. 13 er jeg klar hele natten, den 14 er jeg dog nød til at smutte kl 24
Verde skrev:
ahh lol, havde byttet om på dato'en, d. 13 er jeg klar hele natten, den 14 er jeg dog nød til at smutte kl 24
Hvis muligt ville jeg meget gerne spille d. 14 - sadly enough er jeg inviteret til 18års fødselsdag lørdag ved noget familielols
PayThisPanda skrev:Verde skrev:
Hvis muligt ville jeg meget gerne spille d. 14 - sadly enough er jeg inviteret til 18års fødselsdag lørdag ved noget familielols
Helt fint med mig :)
Hold nu kæft Dennis, du behøver ikke forsvare det med at det er familie, det er bare en af de små babes du hænger ud med!;).
Der er ikke nok action til jeg bruger tid på det, desværre..:)
Lundbro22 er også klar søndag.
Kan dog være han kommer lidt senere hvis arbejdet trækker ud.
Bump til nattefolket!
En kammerat og jeg er muligvis friske efter solen går ned lørdag. Giv gerne en update til aften. Mvh Daniel
Det bliver desværre ikke til noget i dag, men det ser godt ud for imorgen, så meld op så vi kan få sadt noget game op.
Båmp!
Lad os få gang i et game idag!
Det ser ud som om det kommer til at køre idag, så nu skal vi bare have nogle til at fylde de sidste sæder. :)
1/2?
Overvejer lige lidt endnu om at kigge forbi..;).
Hey, må jeg deltage i aften?