EN rigtig fed poker chips kuffert
♠500 stk poker chips og 2 spil kort
♠næsten ny
♠Bemærk 1 pakke poker plast spille kort med! værdi alene 80 kr
♠med beløb på -så kan man også spille i fuld tilstand og stadig overskue bet størelser ;-)
Dette chipsæt er sammensat af Royal Flush pokerchips, der er fremstillet af Clay Composite og påmonteret sticker.
Virkelig lækre chips med værdiangivelser, og en vægt på hele 13,5 gram.
Sættet består af 500 stk. chips inkl. sort kuffert, dealer button, kort og terninger.
Sættet kommer med følgende sammensætning:
150 stk. Grå "1"
150 stk. Rød "5"
100 stk. Grøn "25"
50 stk. Blå "50"
50 stk. Sort "100"
Køre som en auktion !!!! start bud 30 kr. budforøgelse 10 kr
♦♦♦♦♦♦SLUTER SØNDAG 30.9.12 KL 21.00♦♦♦♦♦
porto/fragt ca 80 kr ellers kan levering i københaven og nordsjælland kan ske for en 30-50 kr til benzin ;-) eller hent selv i espergærde
Chips værdi på hver chip - 1 (grå), 5 (rød), 25 (grøn), 50 (blå) og 100 (sort)
et 500 stk. pokersæt (AUKTION)
Hvad regner du med i forsendelse Ca? Byder 110 kr plus forsendelse..
Som jeg så fint skriver Kan ikke sendes :-)
Men hvis i virkelig ønsker det bliver det omkring de 100 kr da den er tung og post dk er syge med deres priser bor du i kbh bliver det 50 kr :-)
120 kr
Hvor kan den hentes hvis man vælger selv at hente?
Bisgaard.
Det kan jeg umuligt tro 30 kr lyder helt sort .det er hvad post danmark tager for at sende 2 dvdfilm
Men kan du ikke sende mig info på hvor du har verdens billigeste fragt priser fra :-)
For så vil det gøre mit salg meget letter at kunden kun skal betale 30 kr i fragt
Jeg opkræver jo kun den faktiske porto udgift :-D
GLS shipper på størrelse og ikke vægt som PestDK.
Men 30 kr er ca 10x20cm kasse tror denne kuffert koster pænt meget at sende også med GLS
DVDmand skrev:
Bisgaard.
Det kan jeg umuligt tro 30 kr lyder helt sort .det er hvad post danmark tager for at sende 2 dvdfilm
Men kan du ikke sende mig info på hvor du har verdens billigeste fragt priser fra :-)
For så vil det gøre mit salg meget letter at kunden kun skal betale 30 kr i fragt
Kan se at deres priser er steget lidt, men det kan sendes for 50/60,- med GLS, da de shipper på størrelse og ikke vægt.
GLS Priser - Privat.
160
Noteret , vi holder bud uden Porto og så fragter jeg på den billigste måde og køber betaler vi må antage det vil koste mellem 60-80 kr
Og som sagt personlig levering i Kbh. For 50 kr ..
Og ellers kan det hentes til bud prisen ..
Gl alle byder ..
Hvilke tal står der iøvrigt på chips'ne?
Bisgaard skrev:DVDmand skrev:
Bisgaard.
Kan se at deres priser er steget lidt, men det kan sendes for 50/60,- med GLS, da de shipper på størrelse og ikke vægt.
GLS Priser - Privat.
kan se fragten vil være 80 kr den er over 60 cm
@ Ace
Chips værdi på hver chip - 1 (grå), 5 (rød), 25 (grøn), 50 (blå) og 100 (sort)
så passer fint at spille i kr ;-)
220
250
Jo tak :)