Hej Alle,
Første gang i dette forum , og desværre skulle der en uheldig episode til før jeg måtte søge hjælp hos folk med erfaring . Men håber jeg kan få meget mere glæde af dette forum og bidrage med noget positivt i fremtiden.
Nå men jeg har et problem med 888.poker
i torsdags kommer jeg hjem og sætter en kylling i ovnen og vil lige lave et deposit på 888 som så mange gange før , den afviser mit kort sammme kort som de har fået kopi osv af og som jeg har brugt en milliard gange før.
Nå men jeg prøver igen og den afviser igen jeg tænker underligt og dumper ind på ongame og ingen problemer mit deposit suser lige igennem og tænker ikke mere over det.
I dag til morgen opdager jeg så intersafe/ 888 poker alligevel har trukket beløbet tiltrods for den skrev declined og jeg ikke fik nogle dollars jeg ringer til banken og de siger ja den er god nok torsdag klokken 1747 .
jeg åbner 888 for at se om de så har haft problemer og sat mine dollars ind , men nej først for jeg en chat operator igennem der siger kort og kontant jeg kan intet gøre men skal give det videre til rette afdeling og du høre fra os om tidligst nogle dage. hvorefter han forsvinder igen.
Tænker Hmm what a service og prøver chatten igen det forløber sådan her.
you: Hey need a number to get in contact with intersafe
you: they have reserved money from this transaktionen
you: 128371325410
you: but i never get the dollars here.
Anamaria: there is an email only
you: come on never
Anamaria: [email protected]
you: i big company like that dont use phone?
you: i have deposit true you
Anamaria: you can send an email
you: but did get any dollars but the money the took anyway
you: dont have the time to look like a fool :)
Anamaria: Thank you for chatting with me, Is there anything that I can assist you with further?
Anamaria: Thank you for choosing us, .
Anamaria: Enjoy the Games
Chat session has been terminated by the site operator.
You are not currently in a chat session.
Er det ikke en underlig måde at behandle en kunde på ? og iøvrigt en kunde som spiller omkring 60 80 timer om måneden på deres side ikke at det skal gøre en forskel men alligevel .
Nu sidder jeg her og er irreteret og en smule vred ikke så meget pga pengene men måden de er nogle svin overfor mig på jeg er jo ikke problemet .
Hvad kan jeg gøre ?
Nogle gode råd .
På forhånd tak og god dag i regnland og hvor i ellers hygger jer .
Et godt råd til mig Tak.
Du kunne prøve at skrive en mail, og se om alt så ikke løser sig.
Husk forresten kyllingen i ovnen, du skulle nødig brænde den på.
Som Jizzlen, så ville jeg da også sende en e-mail og forklare situationen. Uanset om du mener, at de bør have telefonisk support, så har de åbenbart valgt ikke at have det, og det kan du altid diskutere med dem på et andet tidspunkt om de bør have... Det er vel trods alt ikke det, din henvendelse går ud på lige nu...
Det, jeg siger nu er ikke ment som en fornærmelse, men som et råd... Når du skriver mailen, så vil jeg - hvis jeg var dig - få en ven eller andet til lige at se den igennem, så sproget er korrekt engelsk. Det har jeg på fornemmelsen vil hjælpe ekspeditionen en del. Dit engelsk i live chatten kan godt være lidt svært at forstå imo...
Ja kyllingen synes jeg var et vigtigt element i det hele :=) Man skal ikke undervurdere hvor meget skrub sådan en kyllerylle kan gøre efter en tur i ovnen.
Nå men 888. har jeg mailet de fraskriver dem alt ansvar og henviser til intersafe/casavetta på trods af det er igennem dem jeg har deposit men ikke modtaget pengene.
Det forstår jeg ikke at jeg skal slås videre med , det er trods alt på deres side og deres fejl , men mig der skal ringe 11 millioner steder hen til en million kr i minuttet og forklare mig blive omstilt og vente , tror det har kostet mig 3 til 5 hundrede kr allerede at ringe til Australien det lidt en joke .
Men nu er det nok mere blevet en princip sag for mig , ellers aldrig oplevet problemer nogle steder i alle de år , kun læst om dem .
Vil surfe lidt rundt og se på pingviner og glæde mig over jeg opdagede der var fiskefeber på ongame , det var da gode i den her parodi med 888.
Takker for skolelære trikket :=) kunne jeg eventuelt stake dig til at komme med spanskrøret så ville min kone også pludselig mene poker kan bringe noget godt :=)
Nej du har ret , men de can jo forstå hvad jeg skriver og kunne nok skrive det bedre men i kampenshede osv.
Men Takker nattens ridder med kærlighed til Zebraen for rådet.
@OP
Du bør som det første sikre dig dokumentation.
1) Få en bekræftelse fra banken på de to transaktioner. Gerne pr. mail, da den skal videre pr. mail. Orienter samtidig banken om det hændte, og anmod dem trække transaktionerne tilbage.
2) Anmod om en udskrift over bevægelser på din konto/cashier hos Pacific. Anmod også om oplysninger vedrørende registreringer af betalinger, som er blevet afvist af 888/Intersafe. Henviser 888 til Intersafe, kontakter du dem.
3) Herefter sendes beskrivelse af forløb samt dokumentation til den ovenfor oplyste mail.
I mails bør du afhold dig fra anklagende og arrogante udtryk. I bedste fald betyder de ikke noget, i værste fald bliver du ikke taget seriøst. Der er meget begrænset EV i at starte med et beskidt sprog. Det kan gemmes til senere, når alt er gået galt.
Du kan godt komme igennem en del mails inden det lykkes, medmindre banken insta fører det tilbage. 888 har et fantastisk system med, at det altid er en ny medarbejder, som intet kendskab har til den forudgående korrespondance, der besvarer en ny mail vedrørende samme problem.
Hin Spage