Jeg har hygget lidt med dette fine spil, men er stødt på et par spørgsmål:
1. jeg er kommet til at krydse af i et vindue ved 'don't show this question again' hvor jeg faktisk gerne vil bedes om bekræftelse når jeg trykker. Hvordan (hvis muligt) får jeg det tilbage?
2. Når jeg kigger min managerprofil er jeg obv rigtig god ;) men jeg får dumpekaraktér i 'hands on approach'. Jeg har vredet min hjerne for at kigge ud hvad der påvirker denne, men kan ikke få vendt tendensen. Hvad skal jeg gøre?
Håber det er til at forstå (Jeg ved godt der er deciderede FM fora, men orker ikke at skal til at falde ind i en ny jargon, og først får svar efter 117 noob tilsvininger :)).
Et par FM2010 spørgsmål.
Jeg ved at hands on approach er din involvering i den daglige drift i klubben.
Jeg mener at du under preferences kan slå bekræftigelsen til igen, er dog ikke sikker.
Det du kan gøre er at deltage i flere pressemøder, snakke med spillerne, og tilrettelægge din træning manuelt osv.
Freakstar +1! FMfreaks er nice.
Yeah :s
Et spørgsmål mere:
Der bliver nævnt på et pressemøde, at jeg kan få en af mine to brasilianske spillere til at hjælpe den anden med at falde bedre til i området (han går på natklub og misser træningen ;)) ... Men hvordan gør jeg det? Jeg kan ikke gøre det under interaction, hvor jeg heller ikke kan få den ene ind som 'connected player' under den anden.
???
Hijacker lige, håber det er OK.
Jeg er Vejle, og har lige solgt to spillere for ialt 18mills.
Men jeg har stadig nul, nada, INGEN penge til at købe nye spillere for. Hvad fanden gør jeg?
Og hvorfor har alle så pissehøje forventninger, jeg er favorit mod OB i 2. sæson, fans bliver skuffet når jeg spiller uafgjort mod brøndby osv., altså wtf.
:)
@ Fryden
FM 2011 kommer d. 5 november, så drop det gamle :)
Har du opdateret det med de forskellige patches?
Jeg kører via Steam, så går ud fra jeg er up-2-date, údover jeg gerne ville have de tyske landshold med i pakken :)
ENDNU et spørgsmål.
Som sagt bruger jeg steam, og nu jeg ikke loade spillet. Jeg får en 'XML parsing error' in line 1 (eller noget i den stil). WTF er det? Hvordan kommer jeg det til livs?
Jeg HAR afinstalleret både steam og selve spillet, og geninstalleret uden succes.
Not well-formed (invalid token) at line 1 of default.xml
er den præcise fejlmelding???
Kæmper med den her, men der er ikke rigtig noget der gør tricket for mig. Kan se den lige er blevet bumpet i går, så måske det hænger sammen med update via steam?
www.neoseeker.com/forums/45152/t1444695-known-issues-solutions-thread/#2
Nu vi er på tude grænsen....
Har lige købt CIV5 og kan ikke få det til at virke (indsæt tude smiley)
@ Tvis
www.footballmanager.com
Ja, det ser usædvanlig fedt ud.
Et af de store ting, er egne set pices.
Jeg skal helt sikker spille det rigtig meget.
Men lige nu spiller jeg Civ V
@ Comback
Hvad er der galt?
@ Fryden
Tysklandshold er peace of cake (sakset fra WW her på siden)
fmdanmark.dk/debatforum/show_topic.php?start=0&end=10&id=8528#1