Et par NL1000 hænder

#1| 0

Folk er meget weaktight ved dette bord, jeg har en statistik der hedder 28/22/3.4 omkring de to hænder, erller sagt på en anden måde, jeg er loose og dominirer bordet, og der ”mangler” initiativ fra andre spillere.

Hånd 1:
Ernesto_777 hedder 34/24/2.3, dvs. meget loose, han er den mest loose ved bordet bortset fra mig. Mine noter på ham er at han er for loose, han elsker at floate i position, og elsker at nappe potten ved passivitet fra åbneren. Limberen har jeg ikke så mange oplysninger på.

www.pokerhand.org/?3330937

Som spillet skal jeg 3-bet jamme den. Men vil I spille den anderledes? Med Ernesto’s lyst til at byde ved passivitet, og det faktum at det ligner det et flop han har ramt som coldcaller, så er der gode chancer for at han vil byde (enten fordi at han har ramt, eller fordi det ligner et flop han har ramt), og så kan vi raise, og så kan han få muligheden for at skubbe ind over på et draw, det er der mange der gør.

Jeg er personligt ikke vild med at 3-bette et draw AI, modstanderen folder meget sjældent når han har raiset. Jeg comitter mig hellere (ikke nødtvendigvis AI, men med et potbet) på et flop raise (2-bet) med et draw. Når modstanden har raiset, folder han sjældent til et 3-bet, alligvel 3-bet skubber rigtig mange et draw. Hvilket er lidt imod hensigten med at skubbe et draw, som er et semibluff, som gerne skulle få modstanderen til at folde.

Hånd 2:
KymZen er kommet til bordet han hedder 20/14/9 og han prøver at overtage rollen som bordets kaptajn. Jeg har fornemmelsen af at han er træt af mig, jeg har lige bluffet ham ud af en hånd postflop, jeg har på fornemmelsen at han tror at han er ”on to me”

www.pokerhand.org/?3330957

Jeg skulle nok have budt 50$ mere på floppet eller evt. endnu mere, så det havde set lidt scared ud.

Jeg har på fornemmelsen at han er en kamphane, bare se hans aggression, og kamphanen er i kamp mod en anden han tror er en kamphane. Hvis han har et set, så har han betalt preflop, og esser og konger betaler jeg til under omstændighederne. Jeg har med andre ord besluttet at pengene skal ind. Vi kan enten skubbe eller kalde og skubbe any turn efter min mening, hvad synes I?

17-10-2008 04:47 #2| 0

Kan du ikke poste hænderne? pokerhand er i gan med at opdatere.

17-10-2008 12:43 #3| 0

Hånd 1: Jeg 3-better også her, hvis jeg har forstået at i allerede har spillet en del tilbage på hinanden tidligere. Mod en af de passive kunne jeg godt finde på at peele en turn. Som spillet snapper du selvsagt hvis han rester?

Hånd 2: Jeg caller og får pengene ind på de fleste turns.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar