Jeg er rimelig ny til det hersens omahaa. Nu da de har fået shorthanded PLO borde på Party tænkte jeg, at det kunne være sjovt at give det et skud.
Jeg kender ingen af de to gutter her ved bordet, og de kender ikke mig. Jeg har et ret solidt image, ikke været out of line, og vi har ikke spillet længe.
Villain virker semi-nittish, men ganske udmærket. Han sidder på flere af de store borde.
Seat 5 is the button
Total number of players : 3
Seat 1: Hero ( $600 USD )
Seat 5: freetrees ( $959.60 USD )
Seat 6: AK87s ( $950.40 USD )
AK87s posts small blind [$3 USD].
Hero posts big blind [$6 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♣ 6♥ 8♣ 6♦ ]
freetrees raises [$21 USD]
AK87s folds.
Hero calls [$15 USD]
** Dealing Flop ** [ T♦, Q♥, 5♣ ]
Hero checks.
freetrees bets [$40 USD]
Hero calls [$40 USD]
** Dealing Turn ** [ T♣ ]
Hero checks.
freetrees checks.
** Dealing River ** [ 2♦ ]
Hero checks.
freetrees bets [$65 USD]
Hero raises [$319 USD]
Jeg potter river.
Hånd 2:
Samme villain, men på et andet bord.
Seat 3 is the button
Total number of players : 4
Seat 1: Hero ( $1,437.85 USD )
Seat 3: zimt1 ( $181.20 USD )
Seat 5: freetrees ( $1,091.90 USD )
Seat 6: AK87s ( $592.20 USD )
freetrees posts small blind [$3 USD].
AK87s posts big blind [$6 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ Q♣ 7♠ J♦ A♠ ]
Hero raises [$18 USD]
zimt1 folds.
freetrees calls [$15 USD]
AK87s folds.
** Dealing Flop ** [ 9♦, A♣, 3♦ ]
freetrees checks.
Hero bets [$30 USD]
freetrees calls [$30 USD]
** Dealing Turn ** [ Q♥ ]
freetrees checks.
Hero bets [$84 USD]
freetrees calls [$84 USD]
** Dealing River ** [ K♣ ]
freetrees bets [$175 USD]
Hero calls [$175 USD]
Fold river?
Et par PLO600 hænder.
Hånd 1:
Bleh, SÅ skidt er det heller ikke men er ikke helt tosset med det.
Hånd 2:
Fold river.
Uhmm
Hånd 1: fold preflop ;-), som spillet er det vel lidt bla bla om det er godt eller dårligt, ville nok folde uden et read.
Hånd 2: Fold riveren, du slår ikke rigtig noget....
Snoogs
Hånd1
Jeg havde foldet PF, men derudover kan jeg slet ikke følge linjen, du caller 40$ på floppet, med en ufattelig ringe hånd, du kan stort set ikke bruge meget andet end en sekser til at forbedre med. Skulle jeg forsvare dit spil, ville jeg gerne have set et bet på turn, ca. 90$, tror du vil blive repottet dog. Og til sidst.....tror du bliver callet og er slået.
Hånd2
Jeg havde nok også foldet denne hånd PF, men derudover kan jeg godt lide dit spil, især på turn tror jeg du er i rigtig god stil, men dit call på river er skidt....instafold!
Ang. hånd 1 -
Det er 3handed, jeg er lidt usikker på, hvilke hænder jeg kan defende med i big blind - jeg troede egentligt at man med en hånd som denne godt kunne tillade sig at tage et flop af.
Det er et shorthanded aggro game og hvis jeg check-folder floppet her, efter at være kommet så langt, bliver jeg imo ufattelig nem at spille i mod. Men jeg er ny til det her og meget åben over for input.
Ang. mit riverspil, jeg tror villain er ude at v-bette en KKxx eller AAxx, måske endda en AQxx, her rigtig ofte og meget sjældent har en T eller bedre. Jeg synes selv, at jeg sagtens kan reppe noget Txxx, 55xx, QTxx eller en rivered båd.
Hånd 2.
Jeg følte bordet var ret nittish, men jeg er med på hånden stadig er marginal at åbne med.
Flop og turn er standard formoder jeg.
Sætter vi villain på noget ATTJ-agtigt? Jeg regner ikke med han valuebetter AK og dårligere som hånden er forløbet.
Det blev en halvlang smøre...indput modtages med kyshånd!
En ting mere - jeg håber ikke tråden bliver alt for uoverskuelig og rodet.
Hvad er standard TAG stats i et 6handed PLO-game?
VPIP, PFR, postflop-AF?
"Jeg har et ret solidt image, ikke været out of line"
Det virker lidt malplaceret - du ved godt du spiller PLO, ikk'?
Tror sq jeg må tilbage til Barca og gå i byen med dig, du keder dig jo helt åbenlyst?! :O Jeg mener, PLO, wtf?!
Med andre, bump.
hånd 1.. Hmm.. fold PF.. fold flop.. fold river.. dont like the move..
hånd 2.. WP.. Villians linie er meget strange.. 50 50 om jeg kalder uden reads.
Hånd 1: For en gangs skyld, vil jeg mene et fold PF er på sin plads. I PLO handler det sgu ikke forfærdeligt meget om, at skulle "forsvare sin BB", da potsene tit bliver ret store alligevel. Derfor vil jeg mene, at du kan potte ovenstående hånd fra knappen, da pos. er vigtigere i PLO end i Hold'em, men at din hånd (et lille par med 2 overs uden connect), er svært at spille ja.. ude af pos! Lige netop position, gør jeg også folder floppet.
Riverraise? tjoo villian virker ikke synderligt stærk, men hvad er det vi vil reppe her?
Med q10xx, 1010xx, QQxx, 55xx = repopper vi floppet
105xx = Havde nok været i mucken PF
KJ107 = Betaler vi nok bare river
En dygtig PLO spiller, ville nok opsnuse vores riveraise til at være meeeget light eller ren luft.
Hånd 2:
Fint spillet, folder river.