Eftersom jeg shippede early double igår, er det vist blevet min tur til at gi lidt igen her inde :)
Derfor tager jeg nogle stykke, hvis de rette melder sig, til 15k rush (rebuy) kl. 13:40.
der vil blive sat 5 units tilrådighed og bruges allesammen ikke, sendes resten retur.
dealen heddder 60/40 efter stakeback, i min favør. Og 50/50 clean ved FT.
- Vælger senest kl. 11.30
Og OPR er selvf. et must. Gogogo :)
Edit: Det er åbenbart en multi-entry, så der vil blive stillet 24.20$ tilrådighed, altså 3 units per bord.
Et par stykker til 15k rush (rebuy) kl. 13:40
Helena_Chr klar på et skud i eftermiddag, kan spille op til 4 entries, da jeg ikke spiller noget på siden. (har du set det er multi entry? ;))
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Helena_Chr/poker/results/9E0A8A19C5CC4603BF4C8BC5785B574B.html?t=2
Fryden du er på :)
laver du en tråd med counts og busthænder samt vinder hånd? ;)
Ty, ja jeg laver tråd når vi kører.
Dog mangler der 60 cents, 4 * 6,20 = 24,80 :) da jeg ikke spiller på ftp fast har jeg ikke en rød reje der.
Hmm ér ik hjemme nu og ved ik om jeg når hjem inden da. Ellers må du bare bruge hvad der er :) ved mindre du kan få en til at overfører det sidste til dig, så sender jeg tilbage til personen senere.
Grats med resultatet igår! :)
Jeg er også frisk på at spille den.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Adurog/poker/results/F2838BA63CEA42FAA1039D5C22D8A33F.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Adurog/poker/results/72BECB3FBAB041AAA88E1E7BA7EC641B.html?t=2
Takker :)
@Adurog
Du er os på
@ fryden
har sendt 1$ til dig :)
Gl :)
lukker den her
Jeg er desværre nødt til at sende tilbage til dig eller evt spille noget senere, da mit full tilt ikke virker :/
Den prøver at opdatere, og så siger den "Could not download update, please try again later".
Okay bare send tilbage i første omgang, og så må vi lige se på det senere hvis du har fået det op og kører.
Helt i orden :) Jeg sender når det engang virker.
edit: virker stadig ikke
Fik hjælp af en herinde, så nu virker det :-) Har sendt tilbage til dig nu.