www.pokernet.dk/forum/euro-2012-tipskupon.html
I denne tråd vil jeg opdatere deltagere i vores tipskupon EM Konkurrence
Pulje 6200 + 1200 added fra PN = 7400 dkr HomeMade - Kupon modtaget - Penge modtaget Thyssen - Kupon modtaget - Penge modtagetKris_Rem - Kupon Modtaget - Penge modtagetUCPS - Kupon modtaget - Penge modtagetWerder77 - Kupon modtaget - Penge modtagetmakassip - Kupon modtaget - Penge modtaget Bebseskov - Kupon Modtaget - Penge modtagetMBR33 - Kupon modtaget - Penge modtagetMrJBK - Kupon Modtaget - Penge ModtagetBr3SSoN - Kupon modtaget - Penge modtagetStonieN - Kupon Modtaget - Penge modtagetMiniskive - Kupon modtaget - Penge modtagetPiilen - Kupon modtaget - Penge modtagetarnolddk - kupon modtaget - Penge modtagetTjepan - Kupon modtaget - Penge modtagetFoeller - Kupon modtaget - Penge modtagetJJensen - Kupon Modtaget - Penge modtagetTUD73 - Kupon modtaget - Penge modtagetStorken - Kupon Modtaget - Penge modtagetBiloe - Kupon Modtaget - Penge modtagetBiloe1 - Kupon Modtaget - Penge ModtagetSpørgeJørgen - Kupon Modtaget - Penge modtagetHazziG - kupon Modtaget - Penge modtagetBrixen - Kupon Modtaget - Penge modtagetFuzhi - Kupon Modtaget - Penge modtagetMchael - Kupon Modtaget - Penge modtagetTitanic - Kupon Modtaget - Penge modtagetSalsaClaus - Kupon Modtaget - Penge modtagetMrJBK1 - Kupon Modtaget - Penge ModtagetTom Nash - Kupon Modtaget - Penge modtagetPisfisk - Kupon Modtaget - Penge modtaget
Redigeret af HomeMade d. 07-06-2012 06:36
Modtaget penge fra Thyssen , kris_rem og UCPS
mangler stadig kuponen fra kris og UCPS
Penge Modtaget fra Werder77
Modtaget penge fra makassip
Behøver I at bumpe så meget så alle bliver klar over overlayet? :)
Bump , vi skal have nogle flere med , jeg har sendt til over 30 :-)
Med - bare lige bumb mig hvis jeg glemmer det op til.
bebseskov skrev:
Begge dele sendt
Du mangler lige puljevinderne Bebseskov , smid mig lige en mail med dem
Modtaget kupon`er ingen penge fra MBR33 og Bebseskov
Kupon modtaget fra MrJBK - husk hvis i skal være med på de 1200 added dkr fra PN så skal i rake min 10 $ på en PN deal
Penge modtaget fra bebseskov & MrJBK
Så har jeg sent penge og kupon. :)
@Br3SSoN
Kupon modtaget , lidt lir at du ikke kun har tippet puljevindere , men osse nr 2 i hver række :-)
Kupon sendt og penge overført :)
#HomeMade
Har faktisk lave den hele vejen til finale. :)
StonieN skrev:
Kupon modtaget fra Nazi Mod , så er der 200 kr i overlay :-)
Br3SSoN skrev:
#HomeMade
Har faktisk lave den hele vejen til finale. :)
Det vil self blive offenliggjort d 7 når pointarket sendes rundt, jeg ser lige de første kampe an og spiller derefter alle de tips hvis du starter godt
Modtaget penge fra Miniskive , Stonie & Br3SSoN
Puljen er nu 2200+1200 = 3400 kr
de 1200 kr added fra PN går i tips puljen og er derved ikke med i puljevinderpuljen af den simple årsag- man skal have raked min 10 $ via PN Deal ( grindtracker ) , der er en overhængende fare for at at en del rammer puljevinder puljen hvis favoritterne holder hjem
Præmier vil blive opdateret d 7 Juli når der er lukket for tilmelding
Når deadline er overskredet og alt er opdateret får alle deltagere en mail med alles gæt i et pointark ( så i kan se der ikke bliver svanset Italien style ), samt update efter hver eneste spilledag , der vil osse blive lidt updates her på PN så der kan hånes i offenligt rum
PS , jeg sender osse mine personlige data med rundt til alle ( navn , adr tlf ) så i har en form for sikkerhed , der kan trods alt gå hen og blive en del penge i puljen
Redigeret af HomeMade d. 31-05-2012 16:55
Modtaget kupon fra Piilen
Mangler stadig betaling fra MBR33
@HM
Kan du modtage penge kontant iaften til homegame? Så slipper jeg for al det bøvl ned netbank ;)
modtaget kupon fra arnolddk
HomeMade@
Kan du ikke lige svare mig i den anden tråd! :)
Foeller - Done
Modtaget penge og kupon fra Tjepan
modtaget penge fra JJensen
Ingen penge modtaget fra mig endnu?
har ikke tjekket , tjekker i morgen , er på vej ud af døren
Så er der overført, de skulle gerne være der i morgen :)
Redigeret af MBR33 d. 03-06-2012 12:20
Hvad er status på deltagere?
jeg opdatere i morgen , mener jeg har fået 4 mere siden denne update
Så er den opdateret , pulje 3600+1200 , samt jeg har fået 4 kuponer som der burde komme penge fra i morgen
storken73 skrev:
Hvad er status på deltagere?
Jeg har modtaget penge fra dig, men ingen kupon ???
SpørgeJørgen - savner puljevindere fra dig
kris_rem , Storken & JJensen har jeg modtaget penge fra , men ingen kupon - husk lige at få dem sendt , tak
18 har betalt
5 har sendt , mangler betaling
1200 kr added
flere har bedt om arket , jeg håber og tror vi bliver +30 = 6000+1200 kr pot at spille om
Er ved at lave den...man skal sætte ring om pulje vinderen, anere jeg ikke hvordan jeg gør i arket, men kan jeg ikke bare give vinderen en farve?
storken73 skrev:
Er ved at lave den...man skal sætte ring om pulje vinderen, anere jeg ikke hvordan jeg gør i arket, men kan jeg ikke bare give vinderen en farve?
farve eller med fed skrift er osse cool
PS , til dem der har sendt i går eller i dag, frygt ikke - jeg opdatere i morgen
@ Homemade
Jeg har overført fra Danske Bank nu.
Tjek lige din mail, er i tvivl om jeg fik sendt kuponen med da jeg svarede dig.
salsaclaus skrev:
@ Homemade
Jeg har overført fra Danske Bank nu.
Tjek lige din mail, er i tvivl om jeg fik sendt kuponen med da jeg svarede dig.
Den er sendt med, som sagt opdatere jeg i morgen
Så er listen opdateret , vi er pt 25 der har sendt kupon & penge og 6 der har sendt kupon ( forventer at pengene dukker op i morgen på min konto )
31 x 200 = 6200 kr + 1200 kr added fra PN
Der bliver lavet en update tråd i morgen som vil blive opdateret hver dag igennem EM , samt i får alle en mail med pointark og alles tips i morgen
Følgende mangler betaling ( kommer nok i morgen som vi snakkede om )
Biloe1 - Kupon Modtaget ( har sendt en ekstra )
HazziG - kupon Modtaget
SalsaClaus - Kupon Modtaget
MrJBK1 - Kupon Modtaget ( har sendt en ekstra )
Tom Nash - Kupon Modtaget
Pisfisk - Kupon Modtaget
I andre kan stadig nå det, hvis i sender i dag
Så er der modtaget penge fra de sidste 6 og der er lukket for tilmelding
Vi blev 31 stk = 6200 kr + 1200 kr added fra PN
Øv. Ville ellers gerne have været med nu når puljen er så høj! :( Vil i ikke have mine penge??
PointArk og det hele er lavet , så desvære det er for sent
Jeg sagde jo vi ville blive 30 stk ca
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|