25 % af denne går til vinderen af Puljespillet "er der flere deles det" ( 1.550 dkr )
De 1200 kr added fra PN går i Tipskonkurrencen
50 % af puljen går til nr 1 i tipskonkurrencen ( 3100 dkr + 700 kr added = 3900 kr )
15 % af puljen går til nr 2 i tipskonkurrencen ( 930 dkr + 300 kr added = 1230 kr )
10 % af puljen går til nr 3 i tipskonkurrencen ( 620 dkr + 200 kr added = 820 kr )
HVIS ikke puljevinder potten bliver ramt går de 25 % i tipspuljen og betaling bliver som følger :
60 % af puljen går til nr 1 i tipskonkurrencen ( 4440 kr )
25 % af puljen går til nr 2 i tipskonkurrencen ( 1850 kr )
15 % af puljen går til nr 3 i tipskonkurrencen ( 1110 kr )
da ingen af top 3 har grindtracker bliver præmierne som følger
60 % af puljen går til nr 1 i tipskonkurrencen ( 3720 kr )
25 % af puljen går til nr 2 i tipskonkurrencen ( 1550 kr )
15 % af puljen går til nr 3 i tipskonkurrencen ( 930 kr )
Husk hvis du skal have del i de 1200 kr PN adder så skal du have følgende på plads inden 7 Juni :
På PokerNet har vi besluttet os for at adde Kr. 1.200 til præmiepuljen. Hvordan I vælger at fordele dem er op til jer, men pengene kan kun vindes af spillere der har haft en *aktiv GrindTracker fra onsdag d. 10 maj til og med torsdag d. 7 juni.
*En aktiv GrindTracker defineres med minimum $10 i rake hos en af vores partnere som er tilknyttet GrindTrackeren.
ALLE har Spanien som vinder af deres pulje , skulle Spanien dumme sig, så ryger puljevinderpuljen i tipspuljen
Spillede kombinationer
POL TYS SPA FRA 5
POL HOL SPA ENG 2
RUS TYS SPA SVE 1
RUS TYS SPA FRA 7
RUS TYS SPA ENG 6
RUS HOL SPA ENG 3
RUS DAN SPA FRA 1
TJE HOL SPA ENG 3
TJE HOL SPA FRA 1
POL TYS SPA ENG 1
RUS HOL SPA FRA 1
Nr 1 - Br3sson 3720 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
Nr 2 - HazziG 1550 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
Nr 3 - Brixen 930 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
Husk at tjekke arket jeg har sendt til jer , det er vigtigt at jeres data`er rigtige - jeg har copy/pastet jeres tips, men skrevet jeres puljevindere ind manuelt
Jeg sender et rettet ark på mail i morgen ( har 1 rettelse til en puljevinder for massikip )
KLOOOONK! 1-1 og sejr til Rusland, MUUAAHAHAHAH!! 4 points lige ned i foret! Her har man gået og underspillet sine mad sportsbetting skillz i flere år, for så NU - efter så lang tids planlægning - at slå til på det HELT rigtige tidspunkt. Det har ikke været let at holde sig fra at skrabe uhæmmet ind på sportsbetting i den tid, men min Master Plan har virket perfekt: En enkelt afstikker på United som mestre sidste år, som var for god til ikke at tage, og et par småbets på resultater som X på Real - Barca i pausen (2-0, endte 5-0). Klassisk røgslør, det er helt standard strategi.
Se så 3-1 til Holland og 2-0 til Tyskland, så er toget kørt! Så er det sådan set bare at finde en ATM der udbetaler i $, såååå skal der rubbes! ♥
KLOOOONK! 1-1 og sejr til Rusland, MUUAAHAHAHAH!! 4 points lige ned i foret! Her har man gået og underspillet sine mad sportsbetting skillz i flere år, for så NU - efter så lang tids planlægning - at slå til på det HELT rigtige tidspunkt. Det har ikke været let at holde sig fra at skrabe uhæmmet ind på sportsbetting i den tid, men min Master Plan har virket perfekt: En enkelt afstikker på United som mestre sidste år, som var for god til ikke at tage, og et par småbets på resultater som X på Real - Barca i pausen (2-0, endte 5-0). Klassisk røgslør, det er helt standard strategi.
Se så 3-1 til Holland og 2-0 til Tyskland, så er toget kørt! Så er det sådan set bare at finde en ATM der udbetaler i $, såååå skal der rubbes! ♥
4 x 0 i træk til Pisfisk og HomeMade ♥♥
Så er vi de døde penge som folk havde regnet med :-)
4 x 0 i træk til Pisfisk og HomeMade ♥♥
Så er vi de døde penge som folk havde regnet med :-)
Hæh ja, jeg skyndte mig at hovere mens det gav bare en anelse mening. Tænkte at der nok ikke kom så frygtelig mange muligheder for det senere i programmet. :-)
HomeMade, du skal have kæmpe ros for at opdatere de forskellige runder med det samme efter kampene er sluttet, og at du laver statistik op til kampene! Super arbejde!
Foeller skrev:
HomeMade, du skal have kæmpe ros for at opdatere de forskellige runder med det samme efter kampene er sluttet, og at du laver statistik op til kampene! Super arbejde!
Ja det er rigtig godt stykke arbejde du lave HomeMade!.
faktisk imponerende så meget du har ramt Br3sson - håber du samtidig har oddset lidt ved siden af... det er vel kun 2 kampe indtil videre som er forkerte ! ;)
Brixen_dk skrev:
faktisk imponerende så meget du har ramt Br3sson - håber du samtidig har oddset lidt ved siden af... det er vel kun 2 kampe indtil videre som er forkerte ! ;)
Ja det er gået meget godt ind til nu. :) . Har jeg det svære ikke.
i Pulje A kan alle 4 hold stadig nå at vinde puljen
i Pulje B er Holland ude af spillet som puljevinder , herved udgår 6 spillere som har Holland
I Pulje C har vi alle Spanien og de er stadig i spil til Puljevinder
i Pulje D er Sverige ude som Puljevinder , herved udgår 1 spiller som har Sverige
Tilbage er 24 spilere som stadig kan ramme alle 4 puljevindere
Fordelt på denne måde :
POL TYS SPA FRA 5
RUS TYS SPA SVE 1
RUS TYS SPA FRA 7
RUS TYS SPA ENG 6
RUS DAN SPA FRA 1
POL TYS SPA ENG 1
RUS HOL SPA FRA 1
I aften bliver Pulje A afgjort , Hvis Polen vinder er kun 6 spillere videre , Hvis Rusland vinder er hele 17 spillere videre , Tjekkiet vinder er kun 3 videre , skulle Grækenland vinde er alle mand ude
Efter at alle er døde i puljevinderspillet ser præmierne således ud
HVIS ikke puljevinder potten bliver ramt går de 25 % i tipspuljen og betaling bliver som følger :
60 % af puljen går til nr 1 i tipskonkurrencen ( 4440 kr )
25 % af puljen går til nr 2 i tipskonkurrencen ( 1850 kr )
15 % af puljen går til nr 3 i tipskonkurrencen ( 1110 kr )
Desværre for Br3sson har han ikke en aktiv grindtracker , så han får ikke del i de 1200 kr added , så de 1200 kr added deles i mellem nr 2 & 3 ( hvis de har en aktiv grindtracker
Meld dig til en af de pokersider som pokernet.dk har stående på deres forside..., altså du skal ikke blot melde dig ind der, men gør det gennem de link som pokernet.dk har lagt ud..
Så får du lidt ekstra herfra, samt er med i forskelle race osv...
Så vil jeg prøve Betfair, kunne godt tænke mig at spille på Ongame. :)
Når du via PN har oprettet dig på Betfair, skal du gå ind på Mine Deals " top venstre hjørne " og addere din Betfair profil , et par dage senere vil du stå som godkendt
Nr 1 - Br3sson 3720 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
Nr 2 - HazziG 1550 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
Nr 3 - Brixen 930 dkr ( er ikke berettigede til PN added bonus )
nr 1 - 29 point : Br3sson
nr 2 - 24 point : HazziG
nr 3 - 22 point : Brixen
nr 4 - 21 point : TUD73 , Werder77 , arnolddk
nr 7 - 20 point : Piilen , Tom Nash
nr 9 - 19 point : Stonie , Biloe2 , Miniskive , Fuzhi
nr 13 - 17 point : MrJBK2 , Thyssen , Foeller
nr 16 - 16 point : JJensen , Biloe , bebseskov , Titanic , HomeMade
nr 21 - 15 point : Pisfisk , UCPS
nr 23 - 14 point : Storken , Tjepan
nr 25 - 13 point : Kris_rem , SalsaClaus , SpørgeJørgen
nr 28 - 11 point : MrJBK , Maksassip
nr 30 - 10 point : Mchael
nr 31 - 8 point : MBR33 - meget flot sidsteplads♥♥♥
Foeller skrev:
Hvad blev der gjort med PN's præmiepulje?
Men tak for spillet. :)
Jeg har intet modtaget fra PN , regnede med de ville sende direkte til vinderne , men ingen i top 3 er kvalificeret til added præmie , jeg har skrevet til PN og spurgt hvad vi gør , mit forslag var en tour med 1200 kr added for folk i konkurrencen med grindtracker
Foeller skrev:
Hvad blev der gjort med PN's præmiepulje?
Men tak for spillet. :)
Jeg har intet modtaget fra PN , regnede med de ville sende direkte til vinderne , men ingen i top 3 er kvalificeret til added præmie , jeg har skrevet til PN og spurgt hvad vi gør , mit forslag var en tour med 1200 kr added for folk i konkurrencen med grindtracker
Ellers kan vi jo lade konkurrencen køre videre for dem med grindtracker og så gætte på kvartfinalerne?
Jeg fatter hat af at min grindtracker står i 0.00 da jeg er oprettet hos Danske Spil igennem PN. Jeg har sendt PN en mail, men efter fjorten dage har de stadig ikke svaret:(
Jeg fatter hat af at min grindtracker står i 0.00 da jeg er oprettet hos Danske Spil igennem PN. Jeg har sendt PN en mail, men efter fjorten dage har de stadig ikke svaret:(
Det er ikke alle aftaler der kan tilknyttes - umiddelbart ser det ikke ud til DS kan.
Tak kris rem, men det er da for langt ude at PN stadig ikke har svaret mig.