Hej PokerNettere
Så er det blevet tid til at afholde den udskudte NordicBet-tour med 2400 added value i præmiepuljen fra NordicBet. Det vil komme til at ske:
Tirsdag d. 26/10-2010 @ 20:30 CET. Touren er en 5+0,5 freezeout.
Touren vil have 2 seats til NordicBets Super Weekend Packages samt 1000 added oveni den normalle prize pool. Turneringen vil også være password-beskyttet og dette password vil komme op mandag.
GL all!
€2400 added value i €5-tour!
@Acp0lle
her: www.pokernet.dk/password/
hey kunne godt bruge password til denne tur, men for dette i hoved: Passwords til promotions
For at kunne se passwords, skal du have 5 indlæg godkendt i forummet.
nogen der er venlige at sende en pm med dette, på forhånd tak :)
hilsen unb.
Måske et dumt spørgsmål - men jeg har en gammel Nordic Bet account og har ingen anelse om denne er knyttet til pn...
Er det nødvendigt, eller skal man bare bruge pass?
MacPhersson +1
Jeg sendte Skod en PM igår ang. evt flyt af account til PN. Jeg mener nemlig slet ikke der er affiliate tilknyttet min account, da jeg ikke engang kunne huske jeg havde den.
Håber på svar inden tour i aften.
/Willum
Man behøver ikke svar fra spillertjek for at regge sig. Så kør endelig løs, så ser vi på om I er signet rigtigt op senere, hvis der ikke når at komme svar i dag.
Og så hvis man ik er signet rigtigt op og vinder, hvad sker da så?
Det vil være ret ærgeligt at vinde touren og så ikke kunne få præmien
Har du fået svar på ovenstående? Jeg tror heller ikke at min konto er knyttet til nordic...
Ehh, I dont get it... I tourlobbyen står der at registration is OPEN :-)
Meget mærkeligt, der er allerede 27 registrerede så det burde jo virke. Restart?
Nogen der ved om en eventuel pakke kan overdrages/sælges til en anden, hvis man shipper en pakke og ikke har mulighed for selv at tage afsted??
@Spasm0
Pakken kan altid shippes til mig, så har jeg 2 når jeg selv napper en i aften ;)
Man kan deltage også selvom man ikke er på PokerNets deal. Så der er ingen undskyldning for at lade være. :-)
Pisfisk, ved du om man kan overdrage/sælge en eventuel pakke til en anden?
er der en der vil sende 5,5 på Nordic Bet. jeg har stars og skal nok sende først?
PM hvis det er
Nooooh ligger på en 8. Plads med 17 tilbage, A8s kommer til midten på et 7-3-4-8 board river A er ligegyldig da tinabambina har early raiset med 44 wtf?! Fml!!!
Yep standard siger i, men jeg græder stadig :( godnat..
Ja ul makassip vi må
Shippe next time! :)
Altså uden på nogen måde at være bitter over ikke at have vundet.
Hvor tror du selv, du kan læse mere om den?
Ja ul makassip vi må
Shippe next time! :)
@ mope
Helt std, han var big stack og skubbede rundt med folk. :/ just bad timing i guess
Ikke for at mugge alt for meget, men som jannik_pro beskriver så var jeg ud i at tinamussen nakkede mig også. Mrs. set, kalder vi hende ;)
Vi kommer til et flop med J9s, jeg ligger 1'er. Kan ikke huske om tinamussen har limpet fra UTG eller raiset lidt, men vi ser flop:
9♦8♣3♣
HERO: Check
Villain: Check (?????)
Turn board: 9♦8♣3♣ J♥ (!!)
HERO: Better vel ½ pot.
Villain: Siger 2-2½ gange mit bet.
HERO: Flyver og regner med at være rimelig ok.
Villain caller og holder med 3♠ på river.
Jeg er ikke helt med på Villains check på floppet, ku jeg ikke sagtens have en JT, TT, 9X, X♣Y♣, eller lign. som man vel må beskytte/extracte mod. Bevares, der blev doblet, så solid extraction(!) men er ikke helt sikker på at det er så std. i min bog, men hvad ved jeg?!?!
Jeg donkede mig btw. til en 4'er og 119 da mine 77 ikke kunne slå 99. Fik seriøst INTET at arbejde med den sidste like lille time! Jeg ved jeg donkede mig langt ned i blinds, og indrømmet: mit end-game SUCKS! -men ku nu godt have brugt bare et eller andet at spille med til sidst.. :(
♥ PN deal-tours: Flere af dem :D
Synes Tina får lidt for lidt creds her. Hun(?) spillede imo ganske solidt. Og i nævnte hånd åbner Nil i mid/late og Tina kalder på knap(ish). Og så går den ellers fint stille på turn (deception, deception! Efter dit rationale Nil bør du vel også beskytte dit toppar med c-bet?). Og amok på turn obv. Gg wp - til trods for Nilfos lidt nedladende kommentar om, at "crap, han havde udset sig mine Chips" da jeg røg på et coinflip. Efter bla selv at have kaldt mit allin for en tredjedel af sin stak i bb med T6s?! Lol :-)
Flere tours på Nordic med PN value♥