Unibet kører i december en julekalender med forskellige daglige præmier. I dag er turen så kommer til at give lidt ekstra julegaver til Pokerspillerne, når der i aften klokken 20.13 bliver afholdt en €2600 freeroll.
Det er en lidt speciel freeroll, da de første 13 spillere der ryger ud scorer €50 hver, og de sidste 13 spillere i turneringen scorer €150 hver.
Oversigt over turneringen
Tid og dato: kl. 20.13 fredag d. 13. december
Navn: Friday the 13th
Hvor: poker klient > Tournaments > Special
Password: luckyday
Har du endnu ingen konto på Unibet, kan du oprette ved at klikke på nedenstående link.
Hvis man endnu ikke har en konto på Unibet, så skal man oprette sin konto inden d. 16 december hvis man vil have en pokerbonus. Efter den dato bliver der lukket for deres bonusser til nye spillere frem til at de åbner deres egen side i starten af det nye år.
€2600 freeroll på Unibet Poker i aften
AI med any 2 i første hånd., og hvis man vinder flippet gå efter at komme i top 13 ;)
Men hvad f... vil de gøre hvis alle, eller i hvert fald rigtig mange går ai i første hånd og der er et hav af spillere med der ryger ud !! Hvem er de første 13 så LOL
Pas, men jeg er enig i taktikken om at rykke ind med lortet i første hånd.
De lader vel dem der sekund mæssigt først er ude vinde.
Er jo kendt at Unibet selv i de tours de har Hand for Hand ikke respektere deres egne regler
@dieb
Når i nu reklamerer for dem, var det så ikke muligt og fornuftigt du lige hører dem ad hvordan de afgør det?
Jeg har ikke haft mulighed for at få mere information, da det jo er en promotion der først er dukket op i dag.
Mit eget gæt vil være, at der ikke er noget hånd for hånd når turneringen starter, og derfor handler det bare om at ryge ud så hurtigt som muligt.
Med 2300 spillere med, skal man nok håbe på en ringe hånd og en bord uden for mange spillere der sidder ude.
Jeg kan se at de første 13 der ryger ud får udbetalt pengene manuelt af Unibet, hvilket bør betyde at der ikke er noget hånd for hånd.
hvordan får du det til 2600€, jeg og unibet får det til lige under 2k€
Fordi at de 13 gange €50, som nævnt i post 8, bliver udbetalt manuelt.
13 * €150 + 13 * €50 = €2600.
Neemos skrev:
hvordan får du det til 2600€, jeg og unibet får det til lige under 2k€
Så prøv igen...
Det gik hurtigt.. Hvilken placering skulle man have for at blive i top 13 hurtigst ude?
Rigged shit de 13 første var allerede ude før mit bord åbnede *whiner*
hvordan ser man hvordan man ligger til at være ude som en af de første 13?
sidder med 14000 inden første level er færdig :)
tweet skrev:
ser ud som om jeg røg ud som nr 8... weeee :)
Hvor undersøger du det henne?
Nazada skrev:
Jeg røg ud med det samme og ser det under "my position".
Hvad han siger :)
Ok.. For lige at hjælpe en donk, kan I så ikke skrive hvad placering i røg ud på, så kan jeg sammenligne :D
så vi kun 1700 tilbage ud af 3400 til start
3124. Som det ser ud lige nu.
gogogo er nr. 9
nå må se hvad unibet siger... der kan jo gå op til 72 timer før man får en evt gevinst
5 ud af 1122 spiller gogogo
Har PN fået noget resultat omkring denne Tour? Kunne da være sjovt at se om man skulle være så heldig at have været blandt de 13 første ude?