I aften afholder vi den tredje Eureka sat. Der er added 10 €55 sæder i puljen, og alle buy ins går til flere sæder. Det koster €11 at deltage i turneringen i aften. Vel mødt!
I mandags var flere PokerNettere lige ved at snuppe et €1.100 sæde og fri hotel. En enkelt PokerNetter "Vogt" endte dog med at nappe et sæde.
Oversigt over turneringen:
- Sted: PokerStars
- ID: 803575445
- Dato: 26. oktober
- Tid: 19.00
- Late reg: 19.30
- Buy in: €11
- Blinds: 10 min
- Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
- Added: 10 €55 sæder til Eureka i Prag kvals på PokerStars
Husk at nye brugere får $20 gratis når de indsætter $20 på PokerStars. Brug koden FREE20 når du indsætter penge.
€550 added på PokerStars i aften kl. 19.00
So far er der i øvrigt kun blevet vundet ét hotel. Så der er masser af hoteller tilbage!
Vi havde lige glemt at tage højde for vintertid. Turneringen bliver spillet klokken 19.00.. Og det var 19.00!!!!
:(
803575445
Kæft det sejler i dag :) Jeg beklager og håber at I har lyst til at spille alligevel :)
Dieb skrev:
Og buy in er €11. Det kører i dag!
Yep.. På den personlige mail der er sendt ud, står der $5.. :D
Troede lige jeg havde råd indtil jeg skulle tilmelde mig.. :(
Ja, jeg beklager. PokerStars havde byttet om på turneringerne og så var der brok med vintertid. Alt det skulle jeg obv. lige have tjekket op på inden jeg sendte mailen. Det har jeg så lært til en anden god gang.
U'r still the best.. ;)
Bare for at være en rigtig nar, så burde du nok tjekke overskriften efter igen.
Anyway - nice value, Im in! :)
Man skulle næsten tro at det var en del af en større strategi for at skabe ekstra opmærksomhed på turneringen!
Diebe vil det sige der stadig er 9 "fri hotel" pladser tilbage :) ?
Ja det vil det sige men er jo også noget vej for at kunne nappe et. Prøver at se om jeg kan spille den fra iPad idag
Tror den plejer at være lige omkring dagskursen. Så $15 burde gøre det, uden at jeg tør sige det 100%.
Der spilles en om mandagen. Husk at der stadigvæk er 30 min late reg. Så I kan regge frem til 19.30.
Hehe det tror jeg de andre spillere er glade for. Folk har stadigvæk 20 min til at hente de døde penge hvis de ikke er regget endnu.