Hej alle.
Jeg faldt i dag over en ny promotion fra min pokerudbyder Mermaid. Der kan læses mere herom på følgende link:
www.mermaidpoker.com/?page=24#rakerace2
Helt skidt ser det ikke ud, og det er måske noget man skulle prøve at vinde (7-9-13).
Men har jeg forstået det rigtig.. Gælder det om at have raket mest via SnG's? Eller have deltaget i flest? Have vundet flest? Eller hvordan skal det hele forståes.
Håber nogen venlig sjæle kan hjælpe mig med at forstå det, da jeg desværre ikke er helt med :)
- AdurogDK
€90,000 SnG Races Mermaid
Hvis du selv kigger lidt på siden du linker til, kan du se at der gives point efter placering. Og det gælder så om at selvfølgelig om at samle flest point sammen i den periode.
Men prøv lige at kaste et blik på siden igen ;)
Arh, tak for svaret :)
Forstod i første omgang ikke den tabel der var på siden, men kan tror jeg har forstået den nu. :o) Synes ellers jeg havde læst siden igennem tusind gange, uden at kunne finde løsningen på mit spørgsmål.
Må åbne øjnene bedre næste gang ;-)
Sidste gang denne promotion blev kørt, var det kæmpe reg-fest med mindst 8 regulars på hvert bord (i hvert fald på guldbordene). Det gjorde, at selv de skrappeste spillere kørte med underskud fra selve spillet, og de dårligere regs har sikkert også haft underskud efter præmier/rakeback. Samtidig blev der også megagrindet a la Skod fra en 5 stykker ugen igennem.
Jeg havde større samlet overskud, end jeg har efter den typiske uge, men jeg er ret sikker på, at det var pga. motivationen til at spille mere, og at min gennemsnitlige timeløn var lavere, end den er normalt. Jeg springer i hvert fald over i denne omgang, men måske spillene er blødere nu her, fordi andre af de bedre spillere havde samme oplevelse som mig, og fordi præmierne er væsentligt mindre. Jeg hørte også sidst, at der ikke skulle være nær så mange gode regs i Bronze-racet.