Hej alle
Jeg har sammen med min bror vundet 2 billetter til en europaweekend i dm i oddset, udbudt af tips.dk. Det er den 24.-26. april 2009
Af personlige årsager er vi interesseret i at sælge disse billetter.
Hvis der findes nogen på siden der er interesseret i disse billetter er I meget velkommen til at henvende jer og så kan vi jo snakke om prisen:-)
Jeg opdaterer denne tråd, når der er kommet endeligt program for turen. Det plejer at være en fodboldkamp i tyskland, england og italien.
Vedlagte link er en vis Tage Lægårds beskrivelse af sidste års tur.
www.odds1.dk/index.php/blog/show/blog_id=1/entry_id=11
Europaweekend 24.-26. april 2009
@Oldenborren
Jeg har også vundet den tur.
Når du skriver at dig og din bror har vundet 2 billetter, er det så fordi i begge endte top 35 i finalen eller fordi at du forventer at man må have en ledsager med på turen?
Jeg forventer nemlig som udgangspunkt kun at turen er for 1 person.
@aurvandil
tillykke:-)
vi har begge vundet 1 tur hver og derfor har vi 2 ture. vi går også ud fra at man kun vinder 1 tur.
har du været med på sådan en tur før??
@Oldenborren
Nej, det er første gang :)
Har I hørt noget fra tipstjenesten siden i vandt?
Jeg venter nemlig spændt på at høre noget, ikke mindst om programmet for turen.
Håber du sælger den til én fra pokernet, da jeg godt kunne bruge nogen til at spille noget poker og Kinapoker med på hotellerne og i flyet ;-)
@aurvandil
vi har intet hørt, men regner da også med at turens program snart bliver fastlagt.
hvis vi ikke får dem solgt, så regner jeg helt sikkert med at vi begge gør hvad vi kan for at komme med alligevel og så har du da et par stykker at spille mod:-)
@Oldenborren
Okay, så vil jeg vente med fortsat tålmodighed, selvom jeg er spændt på at høre hvilke kampe det drejer sig om.
Håber du gør opmærksom på et eventuelt salg i denne tråd :)
jeg skriver naturligvis i tråden når billetterne er solgt.
prisen for billetterne er meget afhængig af de kampe der bliver valgt.
hvis man selv skal arrangere turen er prisen for denne weekend vel omkring 20 store pr. billet
vi tænker omkring det halve :-)
nogen der er helt uenige, så må de meget gerne begrunde eventuelle svar:-)
@Oldenborren
Det lyder super :)
Jeg skal ikke blande mig i hvilken pris du tager, men jeg tror 10k pr. billet bliver en svær pris at få turen afsat til.
Du har helt ret i at sådan en tur vil løbe voldsomt op, hvis man skulle arrangere den selv med fodboldbilletter, fly til tre lande, hotelophold og middage.
Der er bare den forskel at ingen almindelige mennesker der skulle betale af egen lomme, nogensinde vil arrangere en tur til tre forskellige lande og få det overstået på bare én weekend :)
Så det er altså en specialoplevelse du skal sælge og ikke et alternativ :)
10k er meget for en weekendtur, som det jo reelt set bare er.
EN luksus weekendtur.
Jeg overvejede kort om jeg ville forsøge at sælge min tur, men er dog ikke mere i tvivl om at det er en oplevelse som jeg ikke vil snyde mig selv for, og en oplevelse som ikke står mål med de penge jeg kunne få.
Den pris jeg legede med lå i øvrigt væsentligt under 10k
@aurvandil
jeg er enig i at det er mange penge og der er sikkert ikke mange der villige til at betale prisen, som jo rent faktisk er lav i forhold til den reelle pris.
jeg mener dog at kunne forsvare prisen, da det jo er en meget speciel tur, som ikke kan købes nogen steder, men kun kan vindes.
jeg er dog villig til at modtage tilbud som ligger under og så må vi jo tage den derfra:-)
hvis den ikke bliver solgt, så er chancen jo ret stor for at vi mødes på turen og så skal vi da bare have gang i noget pokerspil:-)
@oldenborren
Fair nok
Ingen tvivl om at turen har en værdi højere end 10k, men at produktet bare er lidt anderledes.
Og er der et sted hvor du har chancen for at sælge, så er det da highrollernes holdeplads pokernet.dk :)
Men håber da næsten at det ikke lykkedes, så jeg har nogen at spille lidt poker med ;-)
@aurvandil
nu må vi se.
når programmet til turen kommer ved vi mere og så må vi jo se om de kan sælges eller omde skalbruges:-)
Jeg var også en af de heldige vindere af en europaweekend-billet.
Jeg står lidt og vakler lidt imellem at tage med på turen eller at sælge billetten, så hvis der er nogen der interesserede i en billet, må i endelig skrive til mig!
oldenborren: tror du selv på, at du kan få solgt en billet til 10k? :b
Tillykke til dig Casperrr :o)
Billettens værdi er meget afhængig af turens program, og måske er prisen for højt sat.
Men som tidligere skrevet mener jeg bestemt billetten har en værdi af mindst 10k.
Billetten har vel også mest interesse for dem der virkelig går op i fodbold, og ikke bare dem der søger en weekendtur til tre forskellige lande i Europa.
Med det kan jo være det ender med vi selv tager afsted - det vil ikke være det værste der er sket :o)
Oldenborren, selv tillykke!
Ja, jeg synes da bestemt også billetten har en værdi af 10k, hvis man tænker på prisen, for en tur man selv havde arrangeret. Men tror stadig det er lidt svært at få den solgt til det.
Og nej, det ville da bestemt ikke være det værste der kunne ske, hvis man selv blev nød til at tage afsted ;)
Har I hørt noget?
Jeg fik aldrig den bekræftelsesmail som de påstår at have sendt, så nu er jeg lidt nervøs for om den mail med nærmere tourinfo også ryger over mit hovede :-)
vi har intet hørt:-(
de må da snart komme med et program eller i det mindste en bekræftelse på at vi har vundet:-)
jeg kan dog se at vi er nævnt på tips.dk, så den skulle gerne være sikker.
skriv endelig når du hører noget. der er jo ikke så længe til mere.
"hvis man selv skal arrangere turen er prisen for denne weekend vel omkring 20 store pr. billet
vi tænker omkring det halve :-)
nogen der er helt uenige, så må de meget gerne begrunde eventuelle svar:-)"
Jeg kunne muligvis godt være interesseret i at købe de billetter, men når du skriver 20K er det så for 3 kampe fly mellem hvert land og hotel? Synes det virker lidt dyrt medmindre der selvfølgelig er tale om luksus hoteller og top kampe.
Mig og 3 venner var i Barcelona og se Barca - Real i december, vi købte fodbold billetterne sort på gaden for 2000 kr. og gav hver ca. 300 kr. pr. overnatning og 1000 kr. for en retur billet mellem København og Barcelona altså ca. 4500 kr. for 4 dage i Barcelona og her er der jo tale om en topkamp af format, så hvis den skal op på 20.000 pr. billet skal der godt nok nogle seriøse kampe på programmet.
Men når det endelige program forligger vil jeg da meget gerne se nærmere på det.
@n-v-m
Det lyder ellers som en rigtig god og billig tur til en kanon kamp, som de fleste meget gerne ville se:-)
Det er naturligvis ikke 20k pr. billet vi forlanger.
når det endelig program kommer, skal jeg nok lægge det ud og så kan vi jo tale om prisen:-)
den er selvfølgelig også afhængig af hvilke kampe man skal se.
Så fik jeg i hvert fald en skriftligt bekræftelse pr. brev, hvor der også står at de skal have tilsendt en kopi af passet.
De kan desværre ikke sige noget om kampene før cirka en uge før afrejse :-(
Det ændrer ikke noget for mit vedkommende, men ville da gerne have haft stillet min nysgerrighed.
Vi har også fået et brev, men intet program desværre.
Hvis billetten skal "gives" videre, skal det ske senest den 1. april, og jeg synes ikke det virker realistisk at der foreligger et program inden den dato.
I brevet er nævnt Tyskland, England og Italien. Altså samme lande som sidste år.
Det betyder jo så at man køber billetten uden at kende programmet, hvilket igen selvfølgelig påvirker billettens værdi.
Giv et bud hvis i er interesserede. Billetterne sælges helst samlet.
5K budt...
Sikkert for lavt til at vinde, men jeg åbner gerne med 5k.
Programmet sidste år var middelkamp i England, ok i tyskland og en god i Italien hvis jeg husker korrekt?... Altså en samlet billetvalue på cirka 1500*2 og så lidt flyvemaskine oveni... Samlet pris 5000...
Inched der gerne overtaler kæresten til en fodboldnørdetur...
Solgt? ;-)
Tak for buddet.
Men hvis du mener 5K for begge billetter tilsammen er det for lidt.
Men godt at høre at der er interesserede :o)
Lidt synd programmet ikke er kendt, men sådan er det jo med TV Rettigheder mm. der gør at det bliver ret sent før man ved hvilke kampe der spilles i det enkelte land de pågældende weekender. De 2 gange jeg har været med har altså været supergodt (Tror det var i 2000 og 2005), og her kom programmet også ud ret sent. Hotelværelserne jeg har boet på har været ganske average, men skulle jo også bare bruge dem for at koge brandert ud et par timer inden vi skulle videre rundt for at se fodbold. Kan kun anbefale at tage med - men drik med måde :-)
Dejligt med øjenvidne-beretninger :o)
Mindsteprisen er 10K for de to billetter samlet.
Skynd jer før vi fortryder :o)
Jeg går ud fra at det bliver den tyske fredagskamp i Bundesligaen vi skal se.
Lige nu kender de kun fredagskampen til den runde der ligger den 3. april, altså under to uger frem.
Så det lyder meget sandsynligt at de først kan give det fulde program en uge før afrejse.
jeg regner da også med at det bliver bundesligakampen vi skal se.
er der flere der har et bud på billetterne, så må de meget gerne komme med dem senest i denne weekend, da tipstjenesten skal have navnene på dem der skal med på turen inden april.
Billetterne er købt af en pokernetter.
Han må selv skrive i denne tråd hvis han er interesseret.
God tur.
Vedkommende må da gerne melde sig, hvis han skulle være interesseret i lidt poker når/hvis der bliver tid til det.
Lidt kinapoker på flyturene eller hotellerne står jeg ikke af vejen for :)
@Casperrr
Skal du med på turen eller solgte du?
Jeg opper lige overstående indlæg.
Jeg kan i øvrigt se at fredagskampen den 24. april i tyskland hedder:
Hoffenheim - Hertha BSC Berlin 20:30
Mon vi skal se den?
Det kan da være at i skal se United - Spurs på Old Trafford om lørdagen. I så fald kan i da bare skrive hvis i har lyst til at dele en øl inden kampen, da jeg selv skal ind og se kampen :)
Tillykke til jer alle!
@ Überkiller
Hvis vi skal se United, så er jeg klar på at blive på baren under kampen også ;-)
Men ja jeg forventer da at lørdagskampen bliver engelsk, så det kunne vel godt blive United.
@ Aurvandil
Så er jeg ikke klar på at drikke øl med dig ;)
Men man kunne vel næsten gå ud fra at United - Spurs ville være oplagt som lørdagskamp, da det er den sene kamp op lørdagen i England.