Hallo Poker"nættere", her er lige 3 hurtige til de vågne, hvis der ellers er nogen tilbage der gider kommentere mine fejlbehæftede hænder :D
HÅND 1:
En type jeg er dårlig til at spile så har brug for en komplet linje og rettelse til måden den blir spillet på, er absolut ikke selv tilfreds...
Hand #324328956 at table: Table TH 389
Started: Wed Jun 07 16:26:48 2006
MUeo114 is at seat 1 with 191.75
Wyatt_Ego is at seat 2 with 25.38
BlackCaT- is at seat 3 with 18.50
CPRKen is at seat 4 with 78.85
vichy is at seat 5 with 97.85
HERO is at seat 6 with 98.50
PridePark is at seat 7 with 111.55
dawkarpl is at seat 8 with 334.25
HappyMeals is at seat 9 with 167.50
Horsey147 is at seat 10 with 135.50
PridePark posts the large blind 1.00
HERO posts the small blind 0.50
HERO: Q♦, K♦
PridePark: --, --
dawkarpl: --, --
HappyMeals: --, --
Horsey147: --, --
MUeo114: --, --
Wyatt_Ego: --, --
BlackCaT-: --, --
CPRKen: --, --
vichy: --, --
Pre-flop:
dawkarpl: Fold
HappyMeals: Fold
Horsey147: Raise 3.00
MUeo114: Fold
Wyatt_Ego: Fold
BlackCaT-: Fold
CPRKen: Fold
vichy: Fold
HERO: Call 3.00
PridePark: Fold
Flop (Board: 8♦, 10♦, Q♥):
HERO: Bet 7.00
Horsey147: Raise 15.00
HERO: Call 15.00
Turn (Board: 8♦, 10♦, Q♥, 7♦):
HERO: Check
Horsey147: Check
River (Board: 8♦, 10♦, Q♥, 7♦, K♥):
HERO: Bet 29.00
Horsey147: Fold
HERO wins the pot of 35.15 by default
(1.85 rake were taken for this hand)
Det er jo en stærk handske, men ikk stærkere end den kan slåes...
Jeg better fuld pot i initial raiser, er det godt?
Han lidt mere end dobler, call eller reraise?
Jeg rammer turn, her opstår mit forvirring... - hvad skal jeg for at han ikk sætter mig på den flush?
River smider jeg stort ind for at ligne et steal, håber han har improved....
HELP?
Evaluering af NL100 hænder 1
Ville foretrække, at du smed dem i forskellige tråde, MEGET nemmere og mere overskueligt!
Så jeg kommenterer bare 1''eren. Dit lead ind i PF raiser kan jeg rigtig godt lide. Dog reraiser jeg til ~ 40ish og skubber any turn. Du er meget stærk her, med en hæderlig made hand og et stærkt draw.
Alternativt kan hans raise calles og turn C-R''s AI. Problemet med dette er, at boardet skræmmer mange villains, som ofte ynder at checke efter dig, da folk er weakass pussies på NL100.
@turbo.... oki tak, mine overvejelse gik på om reraise var for stærkt, men har han air folder han til senere bets anyways.... har han en ok stærk handske skal pengene vel bare ind, også før en evt. flush skræmmer ham væk... så den prøver jeg at reraise en anden gang...
smider lige de andre i nye posts, 2 sek...
Hvis du reraiser floppet, og han kalder, skal du 8 ud af 10 gange ud at ramme flushen for at vinde. Altså, du blir sædvanligvis kun kaldt af hænder, der har dig slået. Tilgengæld er flushen bedre skjult hvis du rammer, men jeg kan bedre lide at spille den som dig her og så skyde ~20 på turn. Det virker knapt så skummelt og lugter ikke så meget af flushen.
@lisepigen.... ja den havde jeg også som alternativ linje, kommer sku altid til at tjekke den turn når flushen rammer og får så nada ud af hånden... :)
prøver sku begge og ser hvad der virker bedst mod de utallige boss fisk... :)
Preflop er fint. Det samme er floppet. Stacks er ikke ordentligt til at 3-bette AI, og du skal på ingen måde 3-bette uden det bliver AI her. Du vil langt oftest (minus de gange han har A♦x♦) skræmme alt du slår væk; alt der slår dig løber alligevel ingen steder.
Bet turn.
Du vil desuden, hvis du søger i arkiverne, finde utallige hænder a la denne. Jeg ved da i hvert fald, at jeg selv gentagne gange har postet et svar som ovenstånde.
Peter