expekt

#1| 0

hey er der nogle der kan sige mig om expekt stadig er nede, kan nemlig ike komme ind...

stryhn

27-02-2005 11:58 #2| 0

Det må de være, kan nemlig heller ikke komme ind :-)

27-02-2005 12:16 #3| 0

Fungerer fint herfra.

27-02-2005 13:29 #4| 0

jeg har heller ingen problemer! men det er kun folk med XP der har problemer tror jeg! go"e gamle Win98 kører uden brok!!!

fazz

27-02-2005 13:33 #5| 0

Nej det passer ikke, jeg køre XP med sp2 uden problemer

27-02-2005 15:37 #6| 0

Jeg har XP og hver gang jeg dobbeltklikker på ikonet sker der ikke en skid den hverken arbejder eller går fast... lader som om der ikke er noget Expekt prog. tror jeg...
Nogen som har nyt om sagen?

27-02-2005 15:42 #7| 0

Prøv at afindstaller programmet og indstaller igen.

27-02-2005 16:07 #8| 0

Hej Breyen
Jeg har samme problem - også efter geninstallering.

27-02-2005 16:23 #9| 0

Jeg har siddet og rodet lidt med det uden held, iøvrigt har jeg lige installeret det - så geninstallation ser jeg ikke som en mulighed for at få det til at virke

27-02-2005 16:31 #10| 0

det er noget pis det her..
har prøvet alt...

27-02-2005 17:25 #11| 0

Kører I XP med sp2 ?

27-02-2005 17:37 #12| 0

Privir det virkede jo før denne uge så hvorfor skulle sp2 lige pludselig være problemet?

27-02-2005 17:44 #14| 0

jeg har xp men ved ikke om jeg har sp2, men der har aldrig været problrmer før, kun efter den skulle lave update.

27-02-2005 17:44 #13| 0

jeg har xp men ved ikke om jeg har sp2, men der har aldrig været problrmer før, kun efter den skulle lave update.

27-02-2005 17:49 #15| 0

Expekt siger problemet skyldes en opdatering Prima Poker foretog på deres klient.
Der arbejdes på problemet og de håber det løses idag.

27-02-2005 17:53 #16| 0

tak for updaten. vi venter spændt

27-02-2005 17:56 #17| 0

Min blev også opdateret og den kører fint ??

27-02-2005 17:58 #18| 0

Jeg skrev en mail til Expekt omkring problemet, men de ville ikke fortælle nærmere om hvorfor nogen er ramt og andre ikke. Jeg kører også med XP og SP2...det er sgu lidt mystisk.

27-02-2005 18:11 #19| 0

SP2 gør ikke en forskel, det er clienten - Jeg har to bærbare som hver kører henholdsvis med SP2 og uden. Ingen af dem har en Expekt client som virker.
Jeg har snakket med en host fra Ekspekt som siger:

"Vi har modtaget flere mails i løbet af dagen omkring problemet og vi beklager at nogen uheldige sidder med disse problemer som du beskriver. Der kan ikke gives noget tidspunkt for hvornår alle vores kunder kan køre det igen, men vi arbejder på sagen."

Breyen

27-02-2005 21:04 #20| 0

Virker stadig ikke her. Lidt amatøragtigt ikke at have gennemtestet det hele inden de sætter en større opdatering i værk!

28-02-2005 08:57 #21| 0

Det må have noget at gøre med SP2, da det heller ikke virkede i går ved mig. Jeg afinstalerede derefter SP2 og vupti så virkede det igen. Hvis de har fået fikset det så det også virker med SP2 må I gerne lige skrive en besked her sp jeg kan få det instaleret igen.

28-02-2005 09:19 #22| 0

Det er ikke sp2 i sig selv da jeg køre med sp2 uden problemer.

28-02-2005 09:21 #23| 0

Det der sker når man afinstaller sp2 er at den ruller gamle filer tilbage, det har nok løst problemet for dig.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar