PartyPoker er sgu da generøse ;-)
Her er min mail jeg skrev til dem med krav om at få rake back, velvidende at chancerne for at få det var ca. lig nul.
Jeg prøvede ellers at fedte en del...
---------------------------------------------
To whom it may concern
First and foremost I would like to express my satisfaction with playing on Party Poker. Before I started playing with you I had tried a lot of other sites.
The reasons for me to settle down at Party Poker were primarily because you could offer me...
- Many players/adversaries
- Plenty of good tournaments that suited my needs
Besides this you are trustworthy, have a good customer service level, and I have never experienced problems when cashing out.
For a while I have considered switching poker site, when I found that many other sites offered good rake back deals. I compared the pros and cons of switching, and decided to stay on Party Poker.
NEW TIMES:
Based on the current development due to the new gambling law in USA, things have changed significantly. Party Poker can no longer offer me many adversaries, and your tournaments no longer fit my need.
Still you are trustworthy, and I have good experience playing with you.
Among other things I have played at the WSOP in your name. All this make me continue to prefer Party Poker to other poker sites, because I feel a connection with you, which is also why I am writing this mail to you in hope that you accept my request.
I have to abandon Party Poker, if you cannot offer me a rake back agreement. I have always been loyal to you, but I have no longer any compelling reasons to continue playing with you. I make my living playing poker, and it should continue to be a profitable business for me.
I can see that other sites offer me rake backs of up to 30 %. I am planning to accept one of these offers unless you can help me.
I am looking forward to hearing from you
Yours sincerely
ElskerPiger
----------------------------------------------
Dear Martin,
Thank you for contacting us and for you compliments.
I just wanted to answer your last question, "Do PartyPoker offer rake back". This is a simple answer "No" not even through affiliates, but what we do offer is player club points, which give you the chance to earn much more you could possible do with any rake back promotion, If you are a regular player on either live ring games or on tournaments.... BLA BLA BLA.
Party Points are also highly featured in our VIP promotions each month in various ways... BLA BLA BLA!
Please keep in mind that our marketing team is constantly... BLA BLA BLA!!!
.................OG SÅ KOMMER DET SØDE:
We have reviewed your account and have placed a $100 bonus in your account with no restrictions. I hope this gesture of good faith will demonstrate our ongoing commitment to our customers.
Should you have any additional questions please call our VIP department at your convenience.
Kind regards
Olga
PartyPoker Customer Care
----------------------------------------------------------
De 100 dollars gjorde udslaget - nu bliver jeg på PartyPoker! Vi ses ved bordene :-)
Få 100 dollars gratis!!
God fornøjelse. Tænk at de seriøst skriver at deres player points er bedre en nogen rakeback aftale man kan få. De lever vist i deres helt egen Party Poker verden. Det må være al den ris!
@Gene
De er sgu smarte.. Læg mærke til, at de skrver:
"...If you are a regular player on either LIVE ring games or on tournaments..."
@birchvip
Jeg var ironisk... :-)
@Fedesen
Lidt under et døgn. Hvorfor?
Fordi jeg har prøvet at gøre dig nummeret efter men fik først en "...blablabla vi kunne ikke finde username der matcher denne email adresse så prøv igen blablabla..."
Så har prøvet igen men vil checke op på det imorgen. Men ville bare være sikker på glitchen ikke er i min ende.
Party har i lang tid været villige til at smide om sig med bonus'er på denne måde.
Fx. sagde de jeg havde "opted out" af deres VIP Red Carpet Promo. Dermed fik jeg ikke de 160$ for 8000 point ca. som jeg skulle have haft. Men det endte med at de i stedet gav mig 225$ i bonus og jeg beholdt mine points.
Jeg har igen sendt en mail til dem, lignende ElskerPigers mail, fordi jeg også overvejer at flytte site, og de gav mig sgu 100$ oven i hatten igen.
Det er sgu en god timeløn at sidde og skrive mails til Party ;O)
Jaja, jeg tager chancen. Jeg overvejede godt nok om jeg havde spillet WSOP, men efter nærmere eftertanke, var jeg sgu nok alligevel ikke at finde i Vegas denne sommer ;)
"Your satisfaction is our prime concern. Hence, we offer you a 20% deposit bonus
up to a maximum of $100 on your next deposit."
Jaja, lidt har vel også ret? Men da jeg stort set kun spiller sngs, kan jeg selvfølgelig ikke tag mig til takke med sådan en "bonus", så der ryger helt sikkert et nyt brev af sted!
Normalt plejer jeg at få "hele" 15 % op til 75$, så det er da i hvert fald et skridt i den rigtige retning.
Lol, de stakkels folk på party's support uddeler da aldrig en bonus til en dansker igen, de bliver jo spammet for skidtet
Hmm lidt frustrerende at høre om hvor let i får bonus hos Party. Når man ikke engang selv kan få refund for den sunday million de aflyste. Selv efter 4 mails.
=(
Tror ikk det er så nemt at få en bonus på 100$ for alle. De har nok set Elskerpiger som en kunde de ikke gerne vil miste, fordi han som jeg har forstået betaler en hel del i rake til dem hver dag.
Jeg tror man skal være mere end en "hobby-spiller" for at få en sådan bonus :D
Ja, du skal nok op og lægge lidt mere i rake end jeg gør, før du begynder at få 100$ gratis.
Jeg sendte til deres bonusmail!
Nogen der har en ide om, hvad dette betyder?
"We also offer 'Leader Board' which is a unique point system for our tournament players. We
request you to make a deposit and avail the offer."
Er det noget alle kan tilmelde sig? Og er der nogen der ved om man kan score point ved at spille sngs?
Hi Lars,
After checking the game play, I'm glad to inform you that I have added $50 into your account without restrictions. You can also avail the 20% upto $100 bonus which was offered to you earlier on your next deposit, however, you will be required to play 7 times the bonus amount in raked hands within 30 days of your deposit.
NOTE: Your Account username and password are confidential information. No one from the company will ever ask for your password in a phone call or email. Do not respond to any requests that ask for your password.
Vikram
PartyPoker Customer Care
Efter inspiration fra EP, så gik der også $ ind på min konto.
Men der skal nok også en del turnover hos dem før man får noget hos dem, indtil videre har jeg optjent 10000 FPP på 40 dage og lavet 5000$ i turn over på deres BJ.
Så venter man bare på at det bliver 15-17 Nov. så er der igen free $ på Party ;o)