Så er vi igen, igen klar til at give en bankroll til to PokerNettere. Denne gang har Jungleras flottet sig (jeg er overbevist om at han ikke er klar over at budgettet er steget 50%) og vi kan derfor give to PokerNettere en bankroll på $300 hver.
For de af jer der ikke kender til konceptet, kan jeg kort opsummere hvad det går ud på:
1) Du får $300 sat ind på din Danske Spil Poker konto
2) Du skal grinde Poker fra d. 19. september til d. 1. november på Danske Spil Poker.
3) Du beholder alt overskud inklusiv de $300 når perioden udløber.
4) Du skal i løbet af perioden bloggen om forløbet (en gang om ugen)
5) Du skal poste mindst 4-5 hænder til analyse hver uge.
I denne omgang skal der spilles Fast Forward Poker på Danske Spil på NL10. På Fast Forward bordene bliver du sendt til et nyt bord når du har foldet din hånd. Du skal altså ikke sidde og vente på resten af bordet spiller færdigt.
Idéen med projektet er naturligvis at de to deltagere skal udvikle deres pokerspil og blive bedre pokerspillere med hjælp fra forummet.
Sådan ansøger du
Din ansøgning skal sendes til mig i en PM. Ansøgningen skal være sendt inden torsdag d. 15. september klokken 18.00. I din ansøgning må du gerne nævne din pokerhistorik og hvorfor du synes det kunne være spændende at udvikle dit pokerspil med hjælp fra brugerne i forummet.
Vi vælger ikke nødvendigvis de bedste spillere, men de brugere vi forventer kan flytte deres spil mest i løbet af perioden (og bidrage positivt til forummet med blogs og hænder).
Der er ikke noget krav om minimum antal hænder, men vi forventer at de to udvalgte har tid til at afsætte en god håndfuld timer til spil og analyse hver uge.
Vi skal bruge to PokerNettere, nye som gamle brugere. Spred gerne rygtet hvis du har en ven der kunne have interesse i projektet, som endnu ikke kender PokerNet.
Bemærk at det ikke er tilladt at hæve pengene fra sin Danske Spil konto før perioden er udløbet.