Endnu en super hest er klar på at spille SCOOP for PNS :-)
Vi er blevet enige om følgende :
♠ Cut 70/30 til backers efter stakeback
♠ Der sælges 250 ( ikke flere) andele af 200 dkr = 50.000/7.10 = ca 7.000 $
♠ Alle min cashes ( under 500 $ ) undervejs tilføjes rullen, Som vil gå til sats eller daily bigs / hots / prog Kos / PLO tours
♠ Der oprettes en bestyrelse på 3 mand som sammen med Jens snakker om evnt udfordringer der måtte kunne opstå undervejs
♠ Folks andele er bindende indtil projektet er ophørt, man kan ikke købes ud med mindre man selv aftaler det internt
♠ Der oprettes en railtråd til backers
♠ Jens vil streame udvalgte sessions via PN Twitch Account
♠ Jens beholder alle optjente fpp som bonus for at streame
♠ Dieb PN har lovet at undersøge hvad de kan byde ind med til nogle konkurrencer for backers , ved konkurrence får man 1 lod pr andel, så
dem der køber meget får større chance
♠ Hvis rullen er over 50 % eller over når SCOOP er slut udbetales der til backers, er rullen over 100 %, deles overskuddet med 30 % til Jens og 70 % til backers
♠ Hvis rullen er under 50 % når SCOOP er slut, spiller Jens et weekend program ( primært kun store tours ) for rest beløbet , herefter snakker bestyrelsen sammen
♠ Der kan betales på flere måder : Større beløb ( mange andele ) sendes direkte til Jens via MP eller Netbank
Mindre beløb ( færre andele) betales til mig via Netbank eller MP ,
jeg samler sammen og sender til Jens ( PM til mig for betalingsinfo til både Jens og jeg )
♠ Deadline for modtagelse af betaling er 7 Maj ( så vi har tid til at finde nye backers hvis nogen springer fra )
♥ ♥ PS : Familiemæssige forhold kan gøre at en eller flere spilledage må opgives eller afkortes
SAT = mulighed for at spille sats til HIGH events. Disse sats er ikke medregnet i rullen
Til salg 250 andele :
Reserveret :250
Tilbage :
Venteliste :
MrLonghit 35 stk
Deluck 50 stk
Homemade 2 stk
xoB- 10 stk
jgr00n 10 stk
Gumple 1 stk
Gonginator 5 stk
Moose 20 stk