fantastisk support

#1| 0

jeg har lige åbnet en neteller konto, og vil gerne have paradise til at cashe ud til denne istedet for til min bank konto... Jeg skriver en mail til dem, hvor jeg spørger om dette kan lade sige gøre og hvilke oplysninger om min neteller konto de skal bruge...

svar:

Thank you for your email. Your inquiry has been received by our Customer
Support Team.

A member of our highly trained support team will be in contact with you as soon
as possible; please do not re-submit your inquiry. The typical response time is
between 10 and 20 minutes, however, response times may vary slightly depending
on the nature of your inquiry.

Should you wish to provide further information regarding the email you have sent
please do so by replying directly to this email and NOT by starting a new email.
Replying directly to this email will ensure the fastest response.

Best regards,

Paradise Poker Support

jeg venter lidt på dette ekspert svar som kommer her:

Hello,

Thank you for your e-mail.

In order to make NETeller cashout your default cashout method, you just have to select NETeller when you make your cashout.

Please let us know if we can be of any further assistance.

Regards,

Anthony
Paradise Poker Support

problemet er bare lidt at jeg slet ikke kan vælge noget... Den casher bare direkte ud til min bank...

jeg skriver til dem at de skal tage sig sammen

svar:

Hello,

Thank you for your e-mail. We have now made the necessary amendment that will allow you to cash out to Neteller. Please ensure that the email address on the Paradise account matches that of the Neteller account as this is the most common cause for failed Neteller transactions.

Please let us know if we can be of any further assistance.

Regards,

Eoin
Paradise Poker Support

jeg syntes at det er helt utroligt, hvor lidt de nogle gange fatter...

16-10-2005 14:12 #2| 0

Jeg synes da, det ser ud til at du fik løst dit problem, så jeg er ikke helt med.

16-10-2005 15:58 #3| 0

Jeg synes da også det ser ud til at de forstår dig meget hurtigt?

Du skriver først og spørger, de forklarer hvad du skal gøre. Du skriver igen og forklarer at det altså ikke virker på din konto (hvilket det måske burde), og så løser de det for dig.

Jeg håber ikke dit indlægs titel var sarkastisk.

16-10-2005 19:53 #4| 0

det er mere ekspertens svar jeg syntes er helt hen i vejret... Hvis jeg bare skulle vælge neteller så havde jeg nok gjort det for lang tid siden...

16-10-2005 20:19 #5| 0

Jeg tror du vil blive overrasket over hvor mange dumme spørgsmål sådan en support afdeling får. Et svar som du fik vil sikkert hjælpe 90%.

16-10-2005 21:10 #6| 0

Hvis alle de gange support laver replys som denne skulle postes ville PN være oversvømmet med tråde ang. dette...

17-10-2005 10:13 #7| 0

Tydeligt at se, at du ikke har været supporter.

Som Orca siger, så vil den første løsning være nok i 90% af alle lignende sager.

Du fik løst dit problem med to mails, det er da dejligt nemt. Synes ikke det er værd at flame dem for.

17-10-2005 12:26 #8| 0

AndreasQ:

Du skulle prøve at stå i butik en uges tid...

Folk blev altid så fornærmede når de ringede og sagde at deres maskine ikke virkede, og man bad dem om at checke kabler, strøm osv...

Men sjovt nok løste det et utal af problemerne!

17-10-2005 15:16 #9| 0

jeg synes sagen er svær at bedømme uden at have set præcis hvad du skrev til dem. uanset hvad er 2 emails for at få løst et betalingsproblem ikke særligt meget.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar