Hej.. Jeg er ny i pokerverdenen. Og Bet365 er det første sted jeg har meldt mig til, og fået deres "såkaldte" 100% bonus op til 500$. Jeg har nu tjent 50000 meritpoint som det kræver for at indløse hele sin bonus, altså 500$. Og ville så netop gå videre til næste side, for at få ny bonus.!
Så jeg kontakter Bet365 for at indløse mine 50000 merit point til 600$, for ville ikke bruge dem på turneringer eller lign!
Men så skriver de gud hjælpemig at de fratrækker mig 50000 meritpoint, for dem har jeg brugt på min bonus.!
Er det sådan her på alle sider? Og er det ikke fatastisk, at de har et åbningstilbud, som rent faktisk slet ikke kan svarer sig. For det er jo bedre at indløse dem til 600$ end at for 500 løbende!?
PÅ FORHÅND TAK POKERNETTERE
Fantastiske Bet365
Det lyder godt nok sick. Ved ikke helt hvad de har tænkt på.
/Mikael
Det er jeg glad for at du siger.. Men er det sådan her på alle sites?
Hej Rasmussen.. Jo det kan man
poker.bet365.com/Extra.aspx?ContentPath=VIPScheme%2cVIPSchemeLanding%2cGetYourRewards
Se under kontantbelønninger
@DSRasmussen
Ifølge deres hjemmeside kan man nu godt, det afhænger dog af hvor højt VIP level man har
Lige mine ord Rasmussen..
Pga. jeg er ny herinde, skal mine indlæg godkendes af adminstrator, derfor de sene indlæg :) Men ja, jeg har er guld level hos dem!
"Cashing out Merit Points is currently not allowed."
Bare mig der er lav så :)
hmm, kan godt se det er lidt modstridende med det info jeg har fundet:
"Meritpoint Belønning Påkrævet VIP
2.000 $10 Bronze Anmod nu
7.500 $50 Bronze Anmod nu
20.000 $150 Sølv Anmod nu
50.000 $600 Sølv Anmod nu
100.000 $1.350 Guld Anmod nu
200.000 $3.000 Guld Anmod nu
375.000 $7.000 Platin Anmod nu
700.000 $15.000 Platin Anmod nu
1.500.000 $37.500 Platin Anmod nu
2.500.000 $70.000 Platin Anmod nu
5.000.000 $150.000 Platin Anmod nu"
Spiller ikke selv på Bet365, men har overvejet det, vil dog gerne vide om man kan stole på info på ders hjemmeside inden jeg sætter penge ind.
Jeg vil ikke anbefale at bruge deres bonus.. For det kan som sagt ikke svare sig..!?
Nogen der kan bekræfte at det er sådan her på alle sites?
det kanjo for f..... ikke være rigtigt, ville jo kunne betegnes som et scam,du må da kunne forklare dem at det ikke giver nogen mening.
Jeg har utrolig svært ved at komunikerer med dem! Man skal skrive 2 3 gange til dem, også kan man være heldig at få et svar, men ikke et svar man kan bruge til noget som helst!
Jeg ringer så til dem istedet, men det kan man ikke fra mobil! HAHA, Bet365 blivere fanma mere og mere mystiske!
HOLD JER FRA DEM!
Dette står ind under derres regler og vilkår!:
Nr. 17
Optjente Meritpoint kan ikke bruges til flere bonusser samtidigt. Derfor vil indløste bonusbeløb fra fx. $600 Ny Spiller Bonus, Henvis en ven bonus og/eller andre bonusser blive trukket fra købte VIP-belønninger.
Fanastisk ikke?
sig til dem at du skal give et interwiew til eb næste uge om online-poker, og denne hændelse vil blive nævnt:)
Hej Pokernet'ere,
Att: DSRasmussen
Mht. at kunne "cashe ud" Meritpoint, så gælder det for de point, som nogle spillere bragte med over fra det gamle VIP-program (fra før 01.02.2009). Ikke for de nye, se under Kontantbelønninger.
Vi bruger hver en af jeres kommentarer, til at udvikle VIP-programmet.
Grunden til at de 50.000 Meritpoint ikke fjernes, skyldes at de bruges til at fastsætte dit VIP-niveau (Bronze, Sølv, Guld el. Platin), og at værdien af hvert Meritpoint vokser, jo flere du har tjent. Derfor bliver det bedre for spilleren, at vi fratrækker det allerede opnåede bonusbeløb fra en VIP-blønning i stedet for at fratrække pointene, som udløste dette bonusbeløb.
Andersb, jeg beklager, du er blevet fejlinformeret. Hvis du vælger en $600 VIP-belønning for dine 50.000 Meritpoint, fratrækker vi de $500, som er relateret til åbningsbonussen og plusser resten, de $100, så du får $600 i alt.
Vi har forsøgt at ligge værdien og motivationen i VIP-programmet, så spillere, der involverer sig og opnår VIP Sølv, kan få $600 for sine første 50.000 i stedet for de normale $500.
Hilsen
Thomas
Poker hos Bet365
@Bet365
"Grunden til at de 50.000 Meritpoint ikke fjernes, skyldes at de bruges til at fastsætte dit VIP-niveau (Bronze, Sølv, Guld el. Platin), og at værdien af hvert Meritpoint vokser, jo flere du har tjent. Derfor bliver det bedre for spilleren, at vi fratrækker det allerede opnåede bonusbeløb fra en VIP-blønning i stedet for at fratrække pointene, som udløste dette bonusbeløb."
Jeg siger ikke det du skriver er forkert, men jeg forstår det ikke -så gider du ikke lige "udpensle" det lidt?
Mvh. Kunz
@bet365
Men så burde jeg da også kunne cashe de point jeg har tjent efter det nye system begyndte, det kan jeg ikke.
DSRasmussen..
Måske hjælper det hvis du skriver 3-4 mails flere til dem.. De har noget svært ved at svare ind imellem!
@DSRasmussen
Hvis du har det tilstrækkelige antal point og det nødvendige VIP-niveau for den kontantbelønning, du ønsker, Ja så bør du bestemt kunne indløse dem. Send mig en mail på [email protected] med dit brugernavn og nick - så tager jeg mig personligt af din konto.
Det gælder også jer andre, der har spørgsmål vedr. jeres konto: [email protected]
Editeret udgave:
For at rette misforståelser vedr. vores VIP-program, har vi valgt at genskrive, hvorledes VIP-programmet fungerer og forhåbentlig gøre det helt forståeligt.
Vi tager naturligvis ansvaret på os, at informationerne vedr. vores Startbonus, VIP-program og enhver anden kampagne er fyldestgørende. Jeres kommentarer er derfor de vigtigste for os.
Vi er klar over, at udregningerne af de forskellige værdier kan komplicere tingene; men samtidig er de med til at integrere den voksende værdi for hvert Meritpoint - og for den enkelte spiller.
Først og fremmest, vi fratrækker ikke de point, som bruges til indløsning af din Startbonus.
- Vi trækker point fra din konto, når du anmoder om en belønning fra vores VIP-program. Fra denne belønning trækker vi så beløbet af den allerede modtaget Startbonus (da alle eller en del af pointene er de samme).
- Startbonus: $10/1.000 (100 MP = $1). Fra denne bonus fratrækker vi altså ingen point, da vi bruger pointene til at kunne frigive din bonus i portioner, i stedet for et krav om at hele beløbet skal nås.
- I henhold til VIP-programmet er den første kontantbelønning: $10/2.000 MP (200 MP = $1).
- Startbonussen er derfor et bedre tilbud, indtil du rammer de 50K MP, som er det tidspunkt, hvor du kan indløse pointene til $600 i VIP-belønning. Startbonusser bliver altså indløst undervejs op til de 50K, så derfor fratrækkes Startbonussens værdi på $500, så Startbonussen og VIP-belønningen (for de samme 50K MP) giver dig $600 i alt.
Nye spillere skal ha et godt tilbud og spillere, der tjener mange Meritpoint, skal opleve den ekstraværdi, hvor hvert Meritpoint bliver mere og mere værd, jo flere point du har optjent. Det er grundstenen i VIP-programmet (ex ved en $1.350 VIP-belønning for 100.000 MP er 74 MP = $1).
Hilsen
Thomas
Poker hos Bet365
Når jeg har point liggene derinde, ville jeg hellere end gerne få dem udbetalt, inden jeg hopper til næste site?
Men det viser sig nu, at de ikke svarer på mine mails!
Og ja, havde så sandelig heller ikke tænkt mig at spille derinde mere, og det samme gælder mine kammarater!
//
Man kan da godt forstaa manden er lettere utilfreds over han er blevet tilbudt en sign-on bonus der reelt ikke er bedre end det eksisterende spillere kan faa. Derudover har han faaet rigtig daarlig support.
Paa deres hjemmeside kalder Bet365 det en "Ny-spiller bonus". Hvor er det nu lige bonusen ligger i det her tilfaelde? Han er maaske ikke ligefrem blevet hustlet, men jeg er ikke sikker paa (uden at vaere ekspert) at Bet365 stil er helt paa linie med markedsf0ringslovgivningen paa det her omraade. Du maa jo heller ikke skrive "TILBUD" udover alle dine produkter hvis du reelt altid saelger dem til den samme pris.
Geeeeez...
andersb hvis du hidser dig lidt ned og prøver at læse hvilke svar du får, vil du måske få et bedre overblik i stedet for at skrive 8 mavesure indlæg som slet ikke bidrager til andet end dårlig stemning.
Bet365 er kendt for at være nogle af de bedste på markedet hvad angår kunde support. Som det også fremgår af denne tråd hvor Thomas fra Bet365 giver dit hurtigt og klart svar.
Jeg er 100% sikker på at Bet365 ikke prøver at snyde dig for nogen potentiel bonus. Jeg gætter på at du har misforstået systemet da du påbegyndte din bonusjagt, men hvis der skulle være sket en fejl, kan du være sikker på at Bet365 er samarbejdsvillige til at finde den rette løsning for begge parter. Dog er det nemmere at få modparten til at være lydhør overfor ens problem, hvis man bevarer sagligheden og taler som voksne mennesker.
I øvrigt sjovt hvor hurtigt DTM er ude og "bakke op" om anklagen; "Det var fandme sick, hvad bilder de sig ind?" Mon dette havde været tilfældet hvis nogen havde været ude med riven efter Betfred? Jeg er godt klar over at Bet365 er i direkte konkurrence med én af jeres mest promoverede affiliate deals, men prøv nu lige at bevare objektiviteten i stedet for at puste unødvendigt til ilden.
Bet365s bonusprogram er i øvrigt nøje gennemstrikket således at det på ingen måder forsøger at overtræde iPoker-netværkets regelsæt. Noget som Betfred i øvrigt ikke kan prale af.
@ Kipster
Du siger:
"I øvrigt sjovt hvor hurtigt DTM er ude og "bakke op" om anklagen; "Det var fandme sick, hvad bilder de sig ind?" Mon dette havde været tilfældet hvis nogen havde været ude med riven efter Betfred? Jeg er godt klar over at Bet365 er i direkte konkurrence med én af jeres mest promoverede affiliate deals, men prøv nu lige at bevare objektiviteten i stedet for at puste unødvendigt til ilden "
Du har da seriøst mere brun tunge en DTM har, med det du skriver. Du var aldrig !!! kommet med denne kommentar hvis Bet365 ikke var din sponsor. Det skal man sku da ikke være Sherlock Homes for at kunne se. Jeg kan da godt forstå OP er sur over den "behandling".
"Bet365s bonusprogram er i øvrigt nøje gennemstrikket således at det på ingen måder forsøger at overtræde iPoker-netværkets regelsæt. Noget som Betfred i øvrigt ikke kan prale af."
Kan sku godt være Bet365 bonusprogram er nøje gennemstrikket så det ikke overtræder ipokers regler. Men det er da seriøst også så nøje gennemstrikket så man ikke fatter en hat af det. Og så er Bet365 bonus program noget af det dårligste på ipokernetværket. Så er det da fuldstændig lige meget at de overholder ipokers regler. Det vi pokerspillere vil have er en god deal med value i. Ikke en deal man ikke kan gennemskue og som har nul value når man endelig har fået en professor til at gennemskue deres "Mensa bonus program"
nevermind, ikke en diskution jeg gider gå ind i.
Håber OP finder en løsning hvis han har en sag her
@FF
Ikke for at lange ned på nogle herinde, men der er jo forskel på at lange ned på en modpart, end at bakke op om sin egen part.
blir ikke overrasket den dag de beder èn om at tage 100 armbøjninger og slå kolbøtter ned af mønsklint får man kan få sin bonus udbetalt :/
Peter hvad er lige forskellen ? Hvad jeg kan se langer kipster da ned på befred ved at sige at de ikke overholder ipokers regler.
Du snakker i søvne peter
@ Gausi
HA HA HA
@ Gausi
HA HA HA
HAHA, jeg er dog vågen :)
Synes dog der er en forskel på meningen i de 2 indlæg..
Argh, come on Kipster. Du har interesse i en konkurrerende forum til Pokernet og er derudover sponsoreret af Bet365 - det er altsaa noget af et skraaplan du er ude paa her. Det er lidt lavt du kommer herind og kommenterer DTM, jeg tror han har lidt mere format end at komme ind paa Donkr for at begynde og saette sp0rgsmaalstegn til din holdning til diverse sager.
Jeg kan ikke selv kommentere Bet365's service, men det virker til at DE ogsaa kunne have haandteret den her sag noget bedre og jeg vil saa absolut raade dem til at aendre deres promotion da den meget, meget nemt skaber forvirring - noget du ogsaa maa kunne tilkendegive.
Forklar mig lige meningen så ?? Jeg kan ikke se den.
@ Uffefh
Præcist!
Der er godt nok dømt brun tunge Hr. Kipster
Kipster har da helt ret i, at det virker unødvendigt af DTM bidrager til tråden ved antage, at der naturligvis er noget i vejen. Om end burde Kipster feje foran egen dør mht. promovering. Selvfølgelig vil man gerne have sit site til at fremstå bedre end konkurrenternes (sponsor kontra affiliate).
Jeg synes dog ikke på nogen måde at deres bonusprogram er besværligt. det kræver blot, at man sætter sig ind i tingene, hvilket vel er det mindste man som bruger selv kan gøre. Det er faktisk ret gennemført!
Derudover har jeg selv kun positive erfaringer med Bet365's support, hvilket svarene herinde understøtter. Dette er dog ligeledes tilfældet med Betfreds support (uagtet relevansen)
Magter ikke lige at læse hele tråden igennem, vil blot lige smide min kommentar ang. Bet365's support..
Outstanding imo! Har altid fået hurtigt og brugbar hjælp gennem deres Live-chat support..
Har endnu ikke været ude for et problem, som jeg ikke i samarbejde med live-chat support har kunne løse.. :)
/Spasm0
Som spasmo har jeg også kun gode erfaringer med Bet365s support, livechatten er genial, fatter ikke at folk gider skrive mails når der er livechat.
@Kipster
Inden du farer over DTM:
OP's indlæg var på ingen måde beskrivende omkring hvilke T&C's der var i forbindelse med den bonus han havde signet op med. Derfor kunne DTM jo godt kommentere i god tro, altså vælge at gå udfra at en mand på 24, havde læst betingelser igennem før han åbnede den her.
----
Jeg benytter mig ikke selv af Bet365, men mit indtryk af dem er stadig rigtigt godt, som fx da Kipster tog pokerDK med indover ændringer på ipoker netværket og ting som at Thomas lynhurtigt henvender sig her i tråden, med gode forklaringer.
Derfor behøver Kipsters indlæg jo heller ikke være farvet, da han jo i og for sig har ret, har en ekstra viden og måske større grund til tillid og ærlighed, da han trods alt er i dialog med dem.
Var hans indlæg relevant? Bestemt! Så er der slet ingen grund til at snakke om hvorvidt der køres propaganda i tråden.
@Anders
Du er tydeligvis ikke blevet snydt. At din bonus langt fra er ligeså god value som man kunne finde andre steder er noget andet.
Men der er jo frit valg, præcis som med skattefriheden.
Hej Pokernet'ere
Vi har tilrettet vores oprindelige indlæg for VIP-programmet (indlæg d. 06-05-2009 17:04), så det forhåbentligt bedre forklarer, hvordan vores VIP-program fungerer.
Vi tager naturligvis ansvaret på os, at informationerne vedr. vores Startbonus, VIP-program og enhver anden kampagne er fyldestgørende. Jeres kommentarer er derfor de vigtigste for os.
Vi er klar over, at udregningerne af de forskellige værdier kan komplicere tingene; men samtidig er de med til at integrere den voksende værdi for hvert Meritpoint - og for den enkelte spiller.
Først og fremmest, vi fratrækker ikke de point, som bruges til indløsning af din Startbonus.
- Vi trækker point fra din konto, når du anmoder om en belønning fra vores VIP-program. Fra denne belønning trækker vi så beløbet af den allerede modtaget Startbonus (da alle eller en del af pointene er de samme).
- Startbonus: $10/1.000 (100 MP = $1). Fra denne bonus fratrækker vi altså ingen point, da vi bruger pointene til at kunne frigive din bonus i portioner, i stedet for et krav om at hele beløbet skal nås.
- I henhold til VIP-programmet er den første kontantbelønning: $10/2.000 MP (200 MP = $1).
- Startbonussen er derfor et bedre tilbud, indtil du rammer de 50K MP, som er det tidspunkt, hvor du kan indløse pointene til $600 i VIP-belønning. Startbonusser bliver altså indløst undervejs op til de 50K, så derfor fratrækkes Startbonussens værdi på $500, så Startbonussen og VIP-belønningen (for de samme 50K MP) giver dig $600 i alt.
Nye spillere skal ha et godt tilbud og spillere, der tjener mange Meritpoint, skal opleve den ekstraværdi, hvor hvert Meritpoint bliver mere og mere værd, jo flere point du har optjent. Det er grundstenen i VIP-programmet (ex ved en $1.350 VIP-belønning for 100.000 MP er 74 MP = $1).
Hilsen
Thomas
Poker hos Bet365
@ Bet365
Jeg kan seriøst kun grine af jeres bonussystem. Nu har jeg prøvet at læse det du skriver 4 gange, og jeg bliver mere og mere forvirret. Jeg spiller ikke ved jer, og kommer aldrig til det.
Men hvorfor kan i dog ikke lave et mere enkelt og bedre bonussystem, til de kunder der vil spille ved jer ? Ved godt du vil komme med en forklaring der siger at jeres bonus system er rigtigt godt, men nej ! ikke i forhold til andre ipoker skins.
Som Gausi skriver:
"blir ikke overrasket den dag de beder èn om at tage 100 armbøjninger og slå kolbøtter ned af mønsklint før man kan få sin bonus udbetalt :/ "
"Vi trækker ikke point fra din startbonus
Vi trækker point fra din konto, når du anmoder om en belønning fra vores VIP-program. Fra denne belønning trækker vi så beløbet af den allerede modtaget Startbonus "
Nåååååå okay, nu forstår jeg det.
Smid dog for fanden det bonussystem i havnen. Du skal jo være raketforsker, cykle jorden rundt på en cykel uden cykelhjul samtidig med du malker en ko. Og hvis du ikke klare det på 20 min. får du kun 35 % af dine merritpoint som du kan indløse til cashback, men som trækkes fra din gamle signup bonus, hvor de første 10 % af ens merritpoint ikke er med i de 50 k. merritpoint du skal tjene på 2 uger i juni ellers får du kun 9 % af din belønning for 98.000 MP er 23 MP = 0.4 $
Enkelt/nemt og forståeligt bonussystem Morten og Peter har fået strikket sammen til jer.
FF > Du er ikke skide skarp, er du? Det er altså relativt simpelt og let forståeligt, hvis man blot sætter sig ned og prøver at læse og forstå :)
@Madsmk
Simpelt ? Prøv at læs det Bet365 skriver. Det er ikke det mest forståelig vip program jeg har set på ipoker. Kan bare ikke forstå hvorfor de ikke laver et mere enkelt vip program, og med bedre value. Der er jo elendig value i deres vip program i forhold til andre ipoker skins.
Jeg er sku mere til en god cashback og et vip program der er enkelt og med god value. Fint at du/i gider spille sådan et sted hvor i får så dårlig en "deal". men fatter seriøst ikke hvorfor i vil det.
@Kipster
Hvis du skal quote mit indlæg på een linie, kan du så i det mindste ikke citere korrekt?
Jeg skrev ikke: "Det var fandme sick, hvad bilder de sig ind?"
Jeg skrev: "Det lyder godt nok sick. Ved ikke helt hvad de har tænkt på."
Med dette menes, at jeg ikke har nogen anelse om, hvordan Bet365's bonus program ser ud disse dage og noterer, at det lyder sick, hvis de har taget en værdi på $500 fra en spiller for at give ham en $600 bonus.
Og nej, jeg kunne aldrig finde på at skrive det samme hvis det var Betfred. For så havde jeg kendt svaret på problemet og kunne vejlede brugeren i stedet. Hvis Betfred havde gjort noget galt, så havde jeg gået til dem og fået dem til at kompensere spilleren og ændre formuleringerne, så andre spillere ikke fik samme problem.
Jeg havde nok ikke valgt at brugt mit første indlæg i denne debat på imellem linierne at kalde spilleren med problemet en nar. Det er dog en interessant strategi, som jeg dog vil tillade mig at se spille sig ud for dig før jeg begynder at kopiere den.
Held og lykke med det norske eventyr!
/Mikael