Hej, jeg søger en fast hest. Det skal siges at vi ikke er ude i 1k$ rulle, men nok mere 200-500$.
Hvad du søger til er dit valg, jeg kan give en del input i forhold til HU spil, hvad angår HU SnGs / HU Cash (cash er lidt tricky, kræver du kan få first deposit et sted for at få value nok til micro)
Men kom med jeres forslag, forbeholder mig dog retten til ikke at vælge nogen hvis der ikke kommer noget spændende.
Forslag
Tid 1-6 mdr
Tilbyder sparring / evt en deucescracked konto til improvements
Fortrækker NLHE alt er muligt, kan selv spytte til i alt med cash game + 180 mands og lignende
BRM - Kom med et bud, men det her skal ikke ses som en mulighed for endnu en raket, men mere som en mulighed for over længere tid at grinde en rulle op.
EDIT: Volume må gerne tilføjes, hvad du forventer. Cut behøver i ikke nævne, det snakker vi om hvis jeg syntes jeres forslag er godt.
Men som nævnt tager imod alle forslag, men tager kun hvis den / de rette melder sig på banen.
//Incrazy
Fast hest (x måneder) 200-500$
Hej Incracy.
Spændende stake! - Jeg søger dette stake da jeg pt intet arbejde eller skole har at tænke over. så disse par måneder kan jeg ligge en kæmpe volume, grundet sommerferie, og planlægning af hvad der skal ske med mig i fremtiden. og at jeg pt mangler disciplin i mit spil, og svinger for meget rundt mellem forskellige stakes og varianter.
Jeg søger 100 oplæg af buy ins til 90-mands og 180-mands SNG = 250$. da disse er gode til at få bygget en god bankrool op på og jeg føler ikke at niveauet er vildt højt i disse + videoerne som lallezor her inde fra har givet mig en masse til mit spil.
Jeg er vant til at multi table og kan spille op til 8 borde af gangen, som gør at vi selvfølgelig kan få spillet en masse spil, og derved få lagt en god volume fra start.
Målet er selvfølgelig op til dig, men hvis jeg skulle komme med ideer var det fra start med de 250$ og stille og roligt spille lidt højere SNG, da variansen ikke er så slem som i turneringer. og derefter når rullen havde fået et boost måske afsætte et par gange om måneden til at spille et tour progam for at gå efter den helt høje gevinst.
med railtråden er det selvfølgelig op til dig hvor meget du forventer, som jeg selvfølgelig nok skal opfylde.
underopstart med mig vil du få udleveret alle mine personlige oplysninger, så det vil være muligt at få kontakt til mig.
Derudover vil jeg selvfølgelig altid være på skype, hvor vi kan diskutere, ting som skulle opstå undervejs med dealen.
Nick på pokerstars Danieelsaxen:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Danielsaxen/poker/results/E2F8ADEBB91D43B1A381C6F3320F6EC5.html?t=2
held og lykke med valget og til den hest som nu skulle blive valgt :)
Det lyder som et spændende projekt, og jeg er klar til at kaste mig ud i et nyt af slagsen.
Jeg har tidligere taget del i et par stykker af sådanne deals, med svingende success. Jeg mener dog at jeg som udgangspunkt er en god MTT spiller, og derfor tror jeg at et projekt med MTT SNGs blandet med lidt MTT ville passe mig utroligt godt. Jeg kunne forestille mig at det f.eks. var noget med 45-180 mand SNGs i 1$-3.5$ lejet, og samme med MTTs. (start roll på 100-150 buyins).
Jeg har en rigtigt flot ROI på 0-10$ buyins på Stars, og selvom det er ved at være lidt tid siden jeg har lagt stor volume der, mener jeg at jeg besidder nogle fundementale egenskaber der med lidt finpudsning kan levere nogle rigtigt gode resultater;
officialpokerrankings.com/pokerstars/Culshrek/poker/statistics/418704D8BD314D4891CB3E09433E60D6.html?t=9&scp=456
Her er links til tidligere deal der gik rigtigt godt - der er selvfølgelig også eksempler på deals der gik mindre godt;
www.pokernet.dk/forum/deal-med-inpositionnikolajsm-vs-20.html
Disclaimer Jeg har et arbejde der nogen gange tager lidt overhånd, så kan komme korte perioder hvor jeg ikke kan spille så meget som jeg gerne vil - weekender er dog som regel garanti for stor volume, og med SNG som hovedspil vil det også være muligt at lægge større volume i kortere tidsrum på hverdage
Har aldrig haft et stave herinde, men kunne godt være interesseret i denne.
Jeg har spillet mange forskellige former for poker, Cash game, husngs, mtts, stts osv. Det sidste stykke tid har jeg fokuseret på Fifty50s med blandet succes, ligger omkring break-even overall.
Spiller på $3.50 niveauet lige pt.
Med hensyn til volumen har jeg pt. fuldtidsarbejde, så mine spil kommer til at ligge efter arbejde, så du skal ikke forvente en meget stor volumen. Weekender kan blive brugt lidt mere flittigt end de gør nuværende.
Har ikke nogen særlige stats at vise dig, men har du brug for det så send mig lige en PM så får du det jeg har når jeg lige er ved computeren.
Bump
Virkelig så lidt action i staking delen på PN o.O?
Der er rigtig mange der i forvejen har aftaler og andre der ikke kan ligge en speciel stor volume i projekter
Hvis det muligt og finde en go deal på fx 180mands + tours.. enten på danskespil eller stars (måske nye betfair hvor jeg har 250$bonus som skal grindes fri og den kunne fx indgå) så kunne jeg godt være interesseret :) lyder især godt med det sparring..
ser hellere vi fx snakker sammen over Skype eller lign om hvad der kunne passe bedst til os hvis jeg evt skulle være den heldige:)
Volume er intet problem her :)
smid pm hvs vi skal ha en videre dialog :)
mvh gizzar
www.officialpokerrankings.com/partypoker/gIZZARninja/poker/ratings/1E56FF26EC244458AD0498FE624AA3E6.html?t=3
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/elek1988/poker/results/C85E0D1E34944ACEB2BD40BC2445FEE7.html?t=2
Ville hyper være ok at have med i sin ansøgning?
Jeg har regnet med at sige 100 stk sng om ugen som minimum og det er kun sh sng turbo enten på stars eller betfair hvor jeg endnu ikke har lavet en nogen former for indbetaling hvor jeg så kunne få bonus med indover. Kunne også godt spille på danske spil
Jeg kunne starte på 3.50 $ 100 oplæg 7 $ 70 oplæg
Rammer jeg 35 oplæg på 7$ rykker jeg ned til 3.50 $
Nu ved jeg ikke lige hvad bi er på betfair men det er lidt i samme dur som stars men det kan vi altid snakke om hvis du skulle vælge mig.
Jeg kan komme lidt i problemer med sommeren da vi ikke ved om vi tager afsted i 2 eller 3 uger endnu.
Stars nick nikzz
Stats
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/nikzz?filter=Class:SNG
Ongame
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/Ongame/players/nikzzkong?filter=Class:SNG
Danske spil
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PartyPoker/players/donkygnu?filter=Class:SNG
FTP
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/FullTilt/players/turbognu?filter=Class:SNG
Mvh
David
Problemet for mig pt er volumen kan ikke garantere noget. Ville ellers gerne prøve sng/tours på ipoker med 30-40% RB og 30% signup deal.
Men bliver nok en stor bap i stedet.
U got PM
De 3 jeg lige fandt spændende pt har fået besked, så vend lige tilbage når i ser det så vi kan få vendt tingene lidt.
Mange tak for alle ansøgningerne, flere må gerne komme.
Ingen er pt valgt så alt er åbent, og kan ikke udelukke at der ryger op til flere heste afsted hvis der er potentiale.
Hej incrazy.
Jeg vil gerne søge til turbo turneringer, som feks kunne være the hot turneringer
samt turbo rebuys turneringer. buyin fra 1-12$
i rebuy tours, kunne det være rart at have 5 units som MAX.
min computer er ikke den skarpeste, så jeg ville kunne lige HH af bust hænder
samt pause counts. det der med deucecracked konto ved jeg ikke lige hvad du mener?
hvor om alt er, så jeg klar på at gøre mit bedste.
Gl
Vh Agrassiv
ps. mht volume, så er jeg tit klar.. dog ikke lige i aften:) men fra imorgen og næste uge ud har jeg ingen planer.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Agrassiv/poker/results/E2FDF657E3234CE3ABAD18E8D57C3441.html?t=2
DC er et træningssite
en eller anden kan evt lige vise Aggrasiv hvordan Google virker ^^
jeg ved udmærket hvordan google virker.. men det var første gang jeg havde hørt om det og havde ikke tid til at finde ud af hvad det var..
Ansøgning reserveret. :-)
Hej,
Jeg kunne helt sikkert være interesseret i at gå igang med HU sng´s, såfremt der kan komme coaching/sparring med indover. Det er et format jeg ikke har haft fingrene i før, men har spillet både cash, sng og mtt´s med succes.
Da jeg lige er flyttet, var jeg nød til at cashe resterne ud, og derfor er jeg på bunden og klar til at grinde en rulle op.
Jeg går hjemme pga. sygdom, så har mulighed for at lægge 2-4 timer om dagen i snit
Hej
Jeg søger en stake aftale som løber fra d. 6 juli - 31 juli. Jeg har aldrig haft en staking aftale før, men tidspunktet er ideelt og derfor kaster jeg mig ud i det.
Jeg har ingen sommerferie planer i hele juli måneden, og skal først starte på uddannelse i august, og har derfor mulighed for at ligge massiv volume. Jeg spiller normalt mellem 4-12 borde ad gangen og bruger hem2, så hele staket vil blive tracket. Jeg regner med at spille mellem 4-6 gange om ugen, og gerne lange sessions af 8+ timer.
Jeg er udelukkende NLHE MTT-spiller, og det vil også være den eneste format der spilles i aftalen. Jeg spiller normalt stakes fra 5-22$ tours, og ønsker at blive staket til en bankroll til dette niveau. Spiller gerne rebuy og 2r+a typer tours - Dog ingen turbos. Et forslag til bankroll kunne være: Med et gennemsnitlig by-in på 11$ og fx en bankroll på 50 by-ins = 550$. (er godt klar over, at man normalt ville bruge en større bankroll til mtt på disse stakes, men da staket kun er på en måned, regner jeg ikke med at bliver et problem) Dette er dog kun et forslag. Spiller normalt kun på Stars, og alle spil vil blive lagt der.
Staker for naturligvis alle mine personlige oplysninger oplyst fra start. Derudover kan vi skype før, under og efter aftalen.
Keyhands vil blive lagt op i en grindtråd her i staking forum - derudover vil man som staker naturligvis få mulighed for at vælge hvilken typer hænder der skal ligges op; store pots, exit hands osv.
Jeg vil ikke foreslå et cut, da jeg regner med at det aftales mellem staker og mig.
Målet er, at få lagt stor volume i juli måneden, og få skrabet så mange $$$ sammen som overhovedet muligt.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/jenner6/poker/ratings/09280A55D2CD402EBDD750F497435D8E.html?t=3
Kontakt mig via pm hvis det har interesse.
Mvh.