Jeg sad og snakkede med en ven om hvor mange pokerspillere der har et overskud på poker hver måned på mere end 20000 kr i gennemsnit
Hvor mange pokerspillere tror i der har et overskud på mere end 20000 kr pr måned ud af 100000 spillere ?
Og hvor mange tror i her på pokernet der har så stort en indtægt på poker ?
Fast overskud på 20000 kr pr måned
det er nok ikke lige så nemt at svare på, det er jo det rene tågeskyderi.
mit bud:
1.000:100.000
PN (kun aktive brugere)
1:40
Tror du seriøst at hver 100`ende person tjener 20000 kr på poker om måneden ?
En pokerspiller er en som spiller poker mindst en gang om ugen i mindst 5 timer enten live eller online
En person der spiller poker?
Uden lige at regne på det så tjener de vindene 5/10$ spillere vel nemt 20k kroner. En 2/4 spiller kunne vel også gøre det ved at spille mange timer om dagen. Hvor mange vindene 5/10 spillere der er på pn ved jeg ikke, men ikke over 50 tror jeg.
Jeg er i hvert fald ikke...og bliver aldrig....men er godt tilfreds ;-)
tror der er en del. de fleste af dem der spiller over nl200 burde ligge over 20K ellers spiller de for højt ville jeg mene..
ca 2-3%
der er også nogle der skal betale den månedsløn ;) meget sjov tanke...
@Sailor
Hvordan i alverden kommer du op med den konlision???
Jeg har har spillet 1-2 på 3 - 4 borde i små 2 år. Jeg VED, at jeg ligger over gennemsnittet for regulars, men jeg kan sgu desværre langt fra holde 79$ i timen par bord, når jeg gør status hver fjortnes dag... Det vil altså sige du skal spille 10 timer om ugen for at holde 20000DKK...
Når det er sagt, kan jeg oplyse at de fleste af de regulars jeg kender til på primas NL200 borde ligger og svinger et sted imellem 4000 - 8000$ i måneden. Så det er nok her du skal finde din målgruppe...
DVS alle de spillere i nævner her kan vel egentlig godt leve af at spille poker
NL100
1 bi om dagen er jo tæt på 20k , tror der er mange flere end i tror..
@Putskat
De må tænke på spillere der kan cashe 20k om måneden uden at sænke rullen..
@los_champ
øhh er vel også 79$ i timen sammenlagt sailor mener?? Dvs. hvis du spiller 4 borde f.eks er det "kun" 20$ pr. bord pr. time.. altså 10bb/100 som vel kan lade sig gøre, og ved der er mange spillere der spiller 8+ borde af gangen...
Los_Champ:
Det er sammenlagt for alle mine borde. Har skrevet det ind i statking.
Jeg har i snit cirka spillet en 5-6 borde, hvilken vil give en BB/100 på omkring 6.0. Der er helt sikkert nogle som ligger over det....
Jeg tjener ca. 100.000 om måneden på NL25. Men så spiller jeg altså også ret meget...
Ikke helt sikker, men for 1½ år siden var 13% af spillerne på et af de større sites vindende spillere. Efterfølgende har de så tilbudt op til 30% RB, dette har helt sikkert øget andelen af vindende spillere. Jeg gætter på at et sted mellem 20 og 40% af disse vindende spillere scooper +3K$, så et sted mellem 4 og 8% af alle pokerspillere er nok ikke helt ved siden af...