Bet365 Poker er klar med sin VM promo for sine pokerspillere, og der er gode præmier på spil hver dag med €5.000 + en iPad mini. Så langt så godt, så ved vi hvad der er i præmiepuljen.
Meeeen, det er ca så meget jeg - én person - har fattet af promoen. Derfor. Kære PokerNet. Vil I ikke være søde at hjælpe mig med at finde ud af hvordan man så får del i de €5.000, hvor meget man skal spille, hvordan man kommer videre fra de indledende runder osv. osv.
I finder mere info om promoen på dansk her poker.bet365.com/promotions/da/road-to-rio/ og på engelsk her poker.bet365.com/promotions/en/road-to-rio/ evt. på kinesisk her hvis det hjælper mere her poker.bet365.com/promotions/zh-CHS/road-to-rio/
Fatter hat af Bet365 Poker promo - PN hjælp!
HAHA, det er ligesom de gamle partypoker promotions - de var sgu også helt umulige at gennemskue...
Jeg kommer altid til at tænke på det afsnit af "Venner", hvor Joey skal være quizvært i en quiz, som er helt umulig at finde hoved og hale i...
Men som jeg forstår det:
Du skal rake for at optjene "mønter".
I første runde "Runde af 16", får du et kort med en spiller for hver 10 mønter.
I 2. runde "Kvartfinaler" får du et kort for hver 50 mønter
I 3. runde "semi" ..... 200 mønter
I 4 runder "finale" ..... 500 mønter.
Når du har samlet 11 spillere i en runde, går du videre til næste.
Præmien for at complete en runde er følgende:
1.: €1,50
2.: €7,50
3.: €30
4.: Her får du €10 pr. kort du får, samt €50 ekstra ved kort nr. 11 - totalt €150 (ved ikke, hvorfor det ikke giver 160?)
Man starter tilsyneladende forfra hver dag - dagen løber fra 11.00-10.59 gmt.
Mønter optjenes ved at sige meritpoints/2 og dobbelt op på premium bordene.
Man får 15 meritpoints pr. raked $/€/£ og dermed 7,5 mønter. (dobbelt på premium borde)
Der kræves 110 mønter for at complete runde 1 = €14,66 rake.
Runde 1 giver dermed en ekstra value på ca. 10%
Dieb skrev:
Og så kommer derudover random konkurrence om iPads og €5.000?
Det faldt jeg ikke lige over, da jeg skimmede det - hvor står det henne?
Uden tvivl en kringlet promotion, som jeg har forsøgt efter bedste evne at koge ned til en lidt mere overskuelig oversigt.
I må bedømme om det er lykkedes! :)
7913 skrev:Dieb skrev:
Og så kommer derudover random konkurrence om iPads og €5.000?
Det faldt jeg ikke lige over, da jeg skimmede det - hvor står det henne?
Og ja, man skal huske at tilmelde sig promoen for at deltage. Det gør man via linket i op.
Dieb:
Der er afaik en daglig lodtrækning om €5000 blandt alle som har optjent mindst ét spillerkort i det seneste døgn. Man får ét lod pr. kort. Og altså max. 11 lodder i hver lodtrækning.
Denne lodtrækning skal ikke forveksles med iPad mini lodtrækningen(selv om 1.-2. præmierne i €5000 lodtrækningen smart nok også er iPad mini'er).
Den ekstra iPad mini er up for grabs hver døgn, hvor man - såvidt jeg kan læse mig til - skal være aktiv ved bordene, og så trækkes der lod om den blandt dem der spiller.
Der er tit nogle landerestriktioner når det kommer til fysiske præmier som ipad.. Skal i lige være obs på :)
Nilsson skrev:
Det var da en smart måde lige at køre lidt PR for den promotion ;-)
Haha, gid det var. Jeg prøver blot at finde hoved og hale i den promo :)
Uanset hvad, så er det i hvert fald i dag at promoen starter hvis nogen har interesse i den.
Jeg fatter den ihvertfald ikke. Jeg har ikke set noget til en daglig lodtrækning.
Medmindre jeg har misforstået noget skal man rake ca 550€ i løbet af 24 timer for at få ca 180€
Umiddelbart en meget sløj promotion i forhold til deres almindelige der giver ca 37% flat.
Men jeg må næsten have overset noget.
Modtog vist 9€ for 82€ rake igår. Sløjt
Sommerlund skrev:
Modtog vist 9€ for 82€ rake igår. Sløjt
Men er der ikke noget VIP program du er en del af, som også giver noget tilbage?
Så det er jo lidt ektra procenter oveni :)
Jo, har indtil første maj fået ca. 30% flat blot ved at gemme point gennem loyalitetsprogrammet.
Men idet de skiftede til euro blev raken for det første højere idet cappet nu er i € istedet $. Herudover giver de 15 point pr. $/€ raked. Altså de kompenserer ikke for euroens højere værdi.
Så min effektive rb på loyalietsprogrammet er reduceret til ca 20%.
Sommerlund skrev:
Jo, har indtil første maj fået ca. 30% flat blot ved at gemme point gennem loyalitetsprogrammet.
Men idet de skiftede til euro blev raken for det første højere idet cappet nu er i € istedet $. Herudover giver de 15 point pr. $/€ raked. Altså de kompenserer ikke for euroens højere værdi.
Lyder da meget klamt.
Kunne de ikke bare sætte raken automatisk ned for hvert spil, så ville folk da også putte mere action ind tror jeg.
Sommerlund skrev:
edit: forkert beregning
Hvad var din pointe?
Min beregning var lavet efter dollarbordene var fjernet.
Min pointe var, at 30% lød urealistisk - men det var jo på dollarbordene, som du skriver...
Så basicly bare mig, der ikke havde læst din post særligt godt :-)
30% ved 375000 point på dollarbordene.
Men altså det er jo så heller ikke helt hver måned man får den udbetalt ;)
Ja, dengang var det rigtig godt, især når de havde pengestigen oveni - vel og mærke før de også slashede den promotion ned til den halve værdi (med mindre man spillede deres egen premiumborde).
I forhold til dengang, er det bare frygtelig ringe value de giver nu...
Dieb skrev:Nilsson skrev:
Det var da en smart måde lige at køre lidt PR for den promotion ;-)
Haha, gid det var. Jeg prøver blot at finde hoved og hale i den promo :)
Hvorfor er den post hot?
Kunne være jeg skulle ha læst "regler og vilkår"
Kun meritpoint optjent på No Limit Hold’em-kontantborde med spil for rigtige penge med maksimum indsats på £2/£4 eller €2/€4 tæller med i optjeningen af mønter. Meritpoint optjent på alle andre måder tæller ikke med i optjeningen af mønter.
og så har jeg spillet Plo hele tiden... Latterligt
Dieb skrev:
Bet365 Poker er klar med sin VM promo for sine pokerspillere, og der er gode præmier på spil hver dag med €5.000 + en iPad mini. Så langt så godt, så ved vi hvad der er i præmiepuljen.
Meeeen, det er ca så meget jeg - én person - har fattet af promoen. Derfor. Kære PokerNet. Vil I ikke være søde at hjælpe mig med at finde ud af hvordan man så får del i de €5.000, hvor meget man skal spille, hvordan man kommer videre fra de indledende runder osv. osv.
I finder mere info om promoen på dansk her poker.bet365.com/promotions/da/road-to-rio/ og på engelsk her poker.bet365.com/promotions/en/road-to-rio/ evt. på kinesisk her hvis det hjælper mere her poker.bet365.com/promotions/zh-CHS/road-to-rio/
Evt skrive til jeres partner og få det forklaret? Virker semi underligt du spørger kunderne?