Skal på ferie med et par venner, hvor vi plejer at slå flyvetid ihjel med et godt spil Fifa på iPhone. Sidst vi spillede foregik det over bluetooth i Fifa 2011. Denne funktion er ikke længere mulig i 2013, hvor man kun kan spille over Wifi.
Er det overhovedet muligt at downloade Fifa2011? Jeg kan ikke finde den i App store!
Fifa 2011 til iPhone
Tror ikke at det er muligt at få længere, har prøvet at søge men kan ikke finde det..
Du kan nok kun hente det gamle, hvis du jailbreaker din telefon. Ellers er du heldig at finde den under "opdateringer" -> "købt". Der burde du kunne finde alle programmer, du tidligere har hentet med dit apple-id.
Prøvede at søge under "købte" apps, men der ligger det ikke. Da jeg havde Fifa11 i sin tid var min tlf nemlig jailbreaket. Øv!
Ser ud til vi må undvære den gode underholdning :)
Tak for inputs
Har ikke selv prøvet det, men kan man evt ikke bruge Internetdeling-funktionen på iPhonen og oprette forbindelse til hinanden den vej? (evt sørge for, at slå roaming fra hvis nu den skulle opfange et signal fra en fremmed operatør midt i det hele).
Sætter man ikke sin iPhone til flytilstand når man flyver, eller er det kun mig?
Der burde blutetooth, wifi mm ikke virke.