Blot for at sprede min glæde, og blære mig lidt, når det en sjælden gang lykkes!
Alligevel ikke særlig ofte man bliver 1'er ud af 2000+ spillere i en freeroll, og endda vinder en 215$ billet til 8M d. 7. april.
Blot for at sprede min glæde, og blære mig lidt, når det en sjælden gang lykkes!
Alligevel ikke særlig ofte man bliver 1'er ud af 2000+ spillere i en freeroll, og endda vinder en 215$ billet til 8M d. 7. april.
... Samme weekend, hvor jeg også tog et par sign up spins og var lidt heldig til sidst...
Gratz med win - alligevel vildt sat du spiller freerolls, men spiller 40kr spins 😅
Vildt at slå +2000 i en freeroll. Håber at du har samme tålmodighed i den turnering du kvallede til. Stort tillykke 👍😊
Granaten11 skrev:Gratz med win - alligevel vildt sat du spiller freerolls, men spiller 40kr spins
Det er jo netop derfor han spiller freerolls 💸
Granaten11 skrev:Gratz med win - alligevel vildt sat du spiller freerolls, men spiller 40kr spins
Også min første tanke 🤓
ninjaskills skrev:Blot for at sprede min glæde, og blære mig lidt, når det en sjælden gang lykkes!
Efter den bedrift, er du nødt til at nappe SM. Tillykke og GL!