En gammel hånd fra final tabel i partys 500k turnering.
Hele bordet mistede forbindelse til bordet i 1 time - derfor blev blinds meget høje i forhold til stacks.
Efter forbindelsen kom tilbage har folk spillet utrolig friskt med mange all ins og steals. Jeg har ik spillet nogen hænder på bordet og har spillet meget TAG.
UTG har spillet jævnt TAG - jeg har ik det store overblik over hans handrange.
BB (t2119997)
UTG (t837534)
UTG+1 (t1321560)
MP (t3731741)
MP1 (t248564)
MP2 (t862331)
Hero (t1248517)
CO (t1011529)
Button (t2343227)
Blinds-Antes(75000/150000-4000)
Preflop:/ Hero is MP3 with A♣, Q♣.
UTG is all in [t833534] , 4 folds//,
Hero gør hvad og med hvilken begrundelse? ( Jeg går efter top 3)
Tak for imputs...
Final tabel 500k all in call?
Jeg havde all inet Hans eneste move er all in som han vil gøre med pocket pair Et svagere es eller evt QK
Mener blinds er for store til at du kan vente på et bedre spot
UTG har lige under 6BB tilbage og bør derfor pushe rimeligt bredt. Jeg pusher
Tror jeg folder her, du har en tilpas stor stack her til at stjæle en masse blinds og holde dig inde i kampen på den måde, men ja den er vel lige på grænsen, man kunne self også gamble.. Best case scenario er vel, at han har AJ alt andet er vel coinflips..
@krisdk
Han kan have any two....
Han har 5,5 BB tilbage og dermed en M på omkring 3, hvorfor et push fra hans side kan være any two.
DU skriver at folk spiller frisk til, og dermed har du ikke en overnormal mulighed for at slå dig løs, hvorfor et call med denne hånd er et must.
I andre situationer kan jeg folde den.
MVH
Carl
Alt taler for et call, ville selv gøre det..... Det eneste der taler for et fold er at man er weak og bange for at ryge ud...Det sker desværre for en del når de sidder på FT hvor de bliver bange for " the first in V.......) som the Gr8 champ Action DH skriver!!!
røg selv ud sidst jeg var på FT, hvor jeg pushed J8s og blev kaldt af AQs , der havde jeg selv ca 6BB:-)
Pusher grundt UTGs push range som du er foran. Hvis du vinder her kan du lægge mere pres på modstanderne som prøver at fedte sig op.