Hejsa alle, ville gerne lige høre jeres mening om følgende hånd, er det et easy fold?
Villian 1 spiller lidt tricky og har før kastet alle skillingerne ind mod midten ved at lille blind steal.
Villian 2 virker ikke skræmmende og var bl.a. klar til at lave en deal da vi var 10 tilbage på FT.
***** Hand History for Game 5762892932 *****
NL Texas Hold'em Trny:32249715 Level:11 Blinds-Antes(1000/2000 -75) - Monday, March 12, 17:54:20 ET 2007
Table Super Monday (950692) Table #1 (Real Money)
Seat 2 is the button
Total number of players : 7
Seat 2: Hero ( $47087 )
Seat 5: Villian 2 ( $49047 )
Seat 1: essos ( $55446 )
Seat 3: Villian 1 ( $30109 )
Seat 6: IZSHUA ( $53638 )
Seat 7: TheAsgard ( $118393 )
Seat 8: paster31 ( $99280 )
Trny:32249715 Level:11
Blinds-Antes(1000/2000 -75)
essos posts ante [75].
Hero posts ante [75].
Villian 1 posts ante [75].
Villian 2 posts ante [75].
IZSHUA posts ante [75].
TheAsgard posts ante [75].
paster31 posts ante [75].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero K♦ K♥
TheAsgard folds.
IZSHUA folds.
paster31 folds.
essos folds.
Hero raises [8000]
Villian 1 calls [7000]
Villian 2 calls [6000]
** Dealing Flop ** 7♠, 8♥, 6♠
Villian 1 is all-In.
Villian 2 is all-In.
Your time bank will be activated in 5 secs. If you do not want it to be used, please act now.
Hero will be using his time bank for this hand.
Hero?
Final Table 162$, KK slået?
har du checket?
Jeg folder her. Det kan godt være villian 1 kan være trixky, men villian 2 har altså callet med dig bag ham = stor styrke.
Mega saftig hånd.
Du er på FT og er i zonen til at kunne lave et godt fold her. Du er bagud mod min. én af dem selvom reads måske trækker i modsat retning. Dog vil jeg sige at villain 2 ikke risikerer sin turnering her på baggrund af deal halløjet, og han har en monster. Jeg folder og brækker mig - spørgsmålet er om jeg kunne have gjort det i praksis...
/ArokuSaki
villain 1 er på draw, villain 2 har trips er mine gæt.
Jeg folder hver gang her.
Kan ikke forestille mig du er foran begge Villains.
Tror ligesom Hope at den ene har et draw og den anden har en made hand.
Havde det været heads up mod en af dem, havde det været et instacall på finalebordet, med mindre reads sagde noget helt andet - og det ville være meget sjældent.
Nu har du istedet en situation, hvor den ene rykker allin, og den anden så går mere allin. Jeg ser ikke, hvordan villain2 skal kunne lave dette move med enten en meget stærk hånd (formentlig et set som c_hope siger) eller et meget stærkt draw, måske noget straight- og flushdraw.
Potten er godtnok stor, men du er ikke committed, og du har stadig masser af chips til et comeback uden at skulle ud i helt vilde plays.
Jeg folder her.
Hejsa alle og tak for svarene!
Jeg valgte at kalde og fik AA stukket op i hovedet af Villian 1 mens Villian 2 havde J ♠ 9 ♠ og tog potten hjem på river da den viste en 5'er.
Sad længe og overvejede at smide hvilket var min umiddelbare intuition men fik mig selv mere og mere overbevist om at KK var gode her og endte således på en 5. plads..
Om en uge husker du det sikkert som en runner-up hvor du tabte med raketterne mod 72 allin pre...