Hej PokerNet
Vi vil gerne takke PokerNet for jeres gode feedback, og som tak for hjælpen giver vi jer et rigtig godt tilbud.
20% på hele shoppen (gælder ikke Tignanello og Burberry skjorter). Dem som har bestilt via shoppen, vil blive krediteret 20% med tilbagevirkende kraft.
Vi har fået et restparti af Burberry skjorter hjem. Så det sidste tilbud vi vil give PokerNet er at købe Burberry skjorter til 500 kr. Normal pris 1200 kr. Vigtigt du skriver dit PokerNet navn i kommentarfeltet
Derudover har vi fået et begrænset antal Antinori Tignanello Toscana 2009 som vi vil sælge til PokerNet for 495 kr. (På vildmedvin.dk er prisen kr. 595).
Der er mulighed for at købe vinen her - Antonori Tignanello 2009
Vi er meget taknemmelige for jeres feedback, og det er vores måde at være taknemmelige på :-)
Tilbuddet gælder til 1. marts 2013
OBS! Ved bestilling skal i skrive jeres PokerNet brugernavn i kommentarfeltet. Rabatten vil blive fratrukket manuelt i vores system.
Luxxus.dk er gået i samarbejde med PokerNet, for at give ekstra value til PN.
Luxxus.dk er en webshop, som sælger en masse luksusprodukter til gode priser. Vi har meget forskelligt at tilbyde, og håber vores produkter er god value for PN bruger.
Vi har et ursortiment, hvor vi sælger - Armani, Seiko, Junkers, Zeppelin, U.S Polo Assn., MAX XL, DKNY, Michael Kors og Burberry.
Vi har en tøjsektion – hvor der bliver solgt Converse sko, og et spritnyt mærke Kempt Apparel. Kempt Apparel er et vintage fodboldmærke, som går tilbage i historien, og vælger historiske/legendariske øjeblikke ud.
Vi har en gourmetsektion hvor vi sælger - Fransk Marmelade, sirup, og havsalt med smag (Trøffel, Basilikum og rosa peber). Fantastiske vinglas, som er mundblæst. Vores vinglas er i diamantglas, så de er 30% mere brudsikker end andre vinglas. Vinglassene er bestemt et kig værd.
For at give PokerNet ekstra value, får i et par gratis Converse sko med, hvis ordren er over kr. 2.000.
Hvis i har nogle spørgsmål, så er i velkommen til at ringe til os på 28 800 400 eller skrive til os på [email protected]
OBS!
Vi har mulighed for at skaffe Hublot, IWC, Panerei og Cartier, til en rigtig god pris. De er ikke på hjemmesiden, så hvis det har nogen interesse er i velkommen til at sende en PM eller ringe til mig.
Mvh.
Luxxus.dk
PS. Ved bestilling skrives jeres PN navn, og ønsket Converse sko i kommentarfeltet på bestillingsiden.
20% på Luxxus.dk -
Nu når converse ikke fåes i mande str kan man så få en anden "gave" eller skal man bare finde en og glæde med et par sko :-)
Luxxus.dk er lige væk fra computeren de næste par timer, men de skal nok komme ind og svare på alle jeres spørgsmål. Så fyr bare løs.
Det betyder mest af alt at PokerNet tjener lidt ekstra €. Derudover har vi sat det som krav, at der skal være noget ekstra value til brugerne. Derudover bliver der solgt nogle produkter her, som man ikke kan finde på deres hjemmeside.
Lækre vinglas, men jeg synes at f.eks. "1100ml." vildleder.
Glasset rummer vel næppe så meget? Jeg prøvede at klikke på billederne af glassene for at få yderligere information, men så gik sitet i fisk.
PN Freeroll om et par produkter?
Hvordan har I det? Og har I brug for en læge til at fortælle jer at I har det okay?
Evas far skrev:
Lækre vinglas, men jeg synes at f.eks. "1100ml." vildleder.
Glasset rummer vel næppe så meget? Jeg prøvede at klikke på billederne af glassene for at få yderligere information, men så gik sitet i fisk.
PN Freeroll om et par produkter?
Det er meget normalt at angive hvor stort et volumen et vinglas har. I dette tilfælde er det et ret stort glas. De 1100 ml. refererer til, hvis du fylder glasset til kanten.
Hvordan er kontakten opstået?
Nogle der var bekendte af pokernet inderkredsen i forvejen, eller random kontakt grundet forespørgsel fra luxxus?
Virker som et lidt tildfældigt samarbejde..
Evt Pisfisks butik efter at det andet koncept ikke gik efter planen eller et nyt datterselskab?
Borge skrev:Evas far skrev:
Lækre vinglas, men jeg synes at f.eks. "1100ml." vildleder.
Glasset rummer vel næppe så meget? Jeg prøvede at klikke på billederne af glassene for at få yderligere information, men så gik sitet i fisk.
PN Freeroll om et par produkter?
Det er meget normalt at angive hvor stort et volumen et vinglas har. I dette tilfælde er det et ret stort glas. De 1100 ml. refererer til, hvis du fylder glasset til kanten.
Det må være enormt; Et vinglas på 1,1 liter er noget af en bamse.
Modigt at PN at være med til at promovere en så ny virksomhed/shop - hvem står bag?
Det er MasterRohde der står bag shoppen sammen med en anden, og kontakten blev lavet efter at de tidligere postede at de havde lavet en ny shop.
Ellers skal man huske sin sunde fornuft når man handler på nettet. Det gælder i dette tilfælde, lige som i alle andre handler på nettet. PokerNet dækker ikke noget tab, men derfor vil vi stadigvæk gøre vores bedste for kun at promote sider vi selv mener har rent mel i posen. Ellers skal folk være meget velkommen til at poste en anmeldelse i tråden når de har købt noget.
- 30% mindre brud – ekstraordinær brudstyrke (gennem en speciel produktionsproces, der hærder overfladen)
- Opvaskemaskine egnet
- Krystalglas – en særlig rart lyd
- Meget høj brillans og gennemsigtighed – ingen farve indblanding af vin
- Ingen blyindhold – derfor miljømæssigt forsvarlige
- Glas formularer tilpasses de særlige druesorter
- Top pris / ydelsesforhold
Hvis jeg nogensinde modtog en mail med en så fejlbehæftet besked ville den da straks ryge i skraldespanden som et scam og her "Glas formularer tilpasses de særlige druesorter" WTF betyder det
Altså jeg er da ikke bange for at blive snydt, men de skulle måske lige have brugt en uges tid mere på at få nogle flere billeder og nogle bedre tekster på :-)
Evas far skrev:Borge skrev:Evas far skrev:
Lækre vinglas, men jeg synes at f.eks. "1100ml." vildleder.
Glasset rummer vel næppe så meget? Jeg prøvede at klikke på billederne af glassene for at få yderligere information, men så gik sitet i fisk.
PN Freeroll om et par produkter?
Det er meget normalt at angive hvor stort et volumen et vinglas har. I dette tilfælde er det et ret stort glas. De 1100 ml. refererer til, hvis du fylder glasset til kanten.
Det må være enormt; Et vinglas på 1,1 liter er noget af en bamse.
Jep, det er temmelig stort ..... Man skal nok ikke skænke til det bredeste sted på glasset, hvis man er mere end 2-3 personer;-)
I fjerner og modererer støj og så laves sådant et samarbejde på et pokerforum!
Dont get it.
Lillie skrev:
I fjerner og modererer støj og så laves sådant et samarbejde på et pokerforum!
Dont get it.
For at tråden ikke skal handle om hvad PokerNet er og skal være, så kan du skrive en PM til mig, så skal jeg gerne uddybe.
Ellers er det korte svar at vi sidder 4 mand plus det løse der skal have løn, lige som I gerne vil have pokervideoer, artikler, value, turneringer osv osv. Og derfor er denne tråd tilladt. Der er tale om én tråd, og der er ikke sådan at 80% af alle tråde vil blive betalte. Poker er og skal altid være det der er i centrum.
Mht selve hjemmesiden Luxxus.dk, så er de lige gået i gang, og det kan da godt tyde på at de skal rette en tekst eller to, og jeg er sikker på at de er glade for den feedback de får fra jer.
måske fordi luxus.dk eller luksus.dk var taget ? :)
( har ikke tjekket )
Grethe skrev:
luxxus, but why?!?
Også min første tanke.
Den kunne lige så godt have heddet "SwagTing" eller noget lige så fesent.
Men held og lykke med samarbejdet
Loehde skrev:Grethe skrev:
luxxus, but why?!?
Også min første tanke.
Den kunne lige så godt have heddet "SwagTing" eller noget lige så fesent.
Men held og lykke med samarbejdet
Enig - og med alt respekt. Så luxxus er Converse vel heller ikke?
Jeg vil virkelig gerne hører om jeres forretningside og hvem jeres målgruppe er?
For mig ligner det mest af alt at i skyder med sprede hagl og at jeres varer sortiment er tilfældigt udvalgt.
Men held og lykke skal i da have!
Grethe skrev:Loehde skrev:Grethe skrev:
luxxus, but why?!?
Også min første tanke.
Den kunne lige så godt have heddet "SwagTing" eller noget lige så fesent.
Men held og lykke med samarbejdet
Enig - og med alt respekt. Så luxxus er Converse vel heller ikke?
eller Zeppelin ure, Michael Kors ure LA olie, eller noget af det andet for den sags skyld, Så vel helt fair det hedder luxxus og ikke luksus
fint, bring gerne flere ind med forskellige relevante produkter, men hold det en smule adskilt i deres egen kategori, pn samhandelspartnere eller whatever.
gerne noget elektronik og få fingeren ud og skaf nogle gode priser på random poker software, long overdue !
Live skrev:
fint, bring gerne flere ind med forskellige relevante produkter, men hold det en smule adskilt i deres egen kategori, pn samhandelspartnere eller whatever.
gerne noget elektronik og få fingeren ud og skaf nogle gode priser på random poker software, long overdue !
Den har faktisk fået sin egen kategori. Den hedder "Annoncering".
PN,
I har glemt at gøre sådan, at man er tvunget til at se tråde fra "Annoncering" på forsiden af forummet.
Låggggsus,
I skriver 24 måneders garanti. Hvis i mener reklamationsret, må i hellere ændre det, ellers bliver det bare noget rod i fremtiden.
"Danmarks bedste priser" - Betyder det laveste priser?
Er I lige startet? Er faldet over nogle stavefejl, eller noget der er gået lidt for hurtigt :)
Under fanebladet "Gourmet", "Fransk salt, peber og kryderier", samt under FAQ: "kan jeg komme forbi jeres lager og bytte min varer?", "har i en butik?" og "hvordan returnere jeg varen til jer?".
Få læst og rettet asap, det er noget af det vigtigste, hvis I vil virke professionelle og troværdige.
GL.
Buub skrev:
Er I lige startet? Er faldet over nogle stavefejl, eller noget der er gået lidt for hurtigt :)
Under fanebladet "Gourmet", "Fransk salt, peber og kryderier", samt under FAQ: "kan jeg komme forbi jeres lager og bytte min varer?", "har i en butik?" og "hvordan returnere jeg varen til jer?".
Få læst og rettet asap, det er noget af det vigtigste, hvis I vil virke professionelle og troværdige.
GL.
Enig. Vedr. vinglassene ser det pt. meget googletranslate-agtigt ud.
Wow, de der humoristiske, originale, innovative, smarte, globale og klassiske Kempt t-shirts er bare must have
- Har bestilt én af hver
Hej Allesammen
Mange tak for jeres feedback, det er bestemt noget vi kan bruge. Vi er en nyopstartet (1 mdr. gammel) webshop, så der er stadig mange ting at tage højde for.
Vi beklager selvfølgelig for de stavefejl der måtte være at finde, og de vil blive rettet hurtigst muligt.
Jeg takker for jeres interesse omkring vinglassene. Der har været lidt spørgsmål omkring vinglassene, det er sådan at WineStar® laver vinglas, så hver enkelt glas giver druen en helt unik smagsoplevelse. Hvis man er en vinelsker/entusiast, så er der stor forskel i hvilket glas man drikker sin vin i. Det WineStar® gør bedre end så mange andre, er netop den store volume på glasset - det giver en helt specielt iltning til vinen. Jeg beklager de mange stavefejl der måtte være til vinglassene, det vil blive rettet hurtigst muligt.
Vi er E-mærket, og vi vil prøve at få gjort det mere tydeligt.
@Grethe
Jeg vil sige Converse er en mærkevare, og derfor kan de godt gå under 'luksus'. Vi har også Armani ure, det er jo heller ikke 'luksus' men igen et stort brand.
@Per_Danmark
Vi har et meget bredt udvalg af produkter, jeg er helt enig. Vi har åbnet hjemmesiden, fordi vi er importør af mange af produkterne. Så hjemmesiden er bare en ekstra måde at komme ud til slutbrugeren på.
@Hestmolf
Jeg håber ikke det er 100% ironi bag din post. Håber du kan se meningen bag hver enkelt t-shirt. Jeg vil dog hurtigst muligt få rettet de mange tillægsord der er i sætningen. Beklager.
Jeg skal fandme have et glas der kan tilpasse sig druen jeg putter deri! Måske man skulle købe et par stykker, der er jo en del klasse vine der består af flere forskellige druesorter.
Luxxus skrev:
Hej Allesammen
Mange tak for jeres feedback, det er bestemt noget vi kan bruge. Vi er en nyopstartet (1 mdr. gammel) webshop, så der er stadig mange ting at tage højde for.
Vi beklager selvfølgelig for de stavefejl der måtte være at finde, og de vil blive rettet hurtigst muligt.
Jeg takker for jeres interesse omkring vinglassene. Der har været lidt spørgsmål omkring vinglassene, Hvdet er sådan at WineStar® laver vinglas, så de tilpasser sig hver enkelt drue.is man er en vinelsker/entusiast, så er der stor forskel i hvilket glas man drikker sin vin i. Det WineStar® gør bedre end så mange andre, er netop den store volume på glasset - det giver en helt specielt iltning til vinen. Jeg beklager de mange stavefejl der måtte være til vinglassene, det vil blive rettet hurtigst muligt.
Vi er E-mærket, og vi vil prøve at få gjort det mere tydeligt.
@Grethe
Jeg vil sige Converse er en mærkevare, og derfor kan de godt gå under 'luksus'. Vi har også Armani ure, det er jo heller ikke 'luksus' men igen et stort brand.
@Per_Danmark
Vi har et meget bredt udvalg af produkter, jeg er helt enig. Vi har åbnet hjemmesiden, fordi vi er importør af mange af produkterne. Så hjemmesiden er bare en ekstra måde at komme ud til slutbrugeren på.
@Hestmolf
Jeg håber ikke det er 100% ironi bag din post. Håber du kan se meningen bag hver enkelt t-shirt. Jeg vil dog hurtigst muligt få rettet de mange tillægsord der er i sætningen. Beklager.
det røde : WTF tager i pis på os
Som det er nævnt tidligere i tråden, så skal I få rettet 24 måneders garanti på jeres forside asap - medmindre da, at I vitterligt giver hele 2 års garanti som ikke er at forveklse med reklamationsret.
Såfremt der kun er tale om reklamationsret (som det fremgår af jeres handelsbetingelser) - så synes jeg helt I skal fjerne den info fra forsiden, idet ethvert forbrugerkøb efter købeloven er lig med 24 måneders reklamationsret.
Såfremt I har nogle betingelser, der stiller forbrugeren bedre end købeloven - ja, så skal de selvfølgelig fremhæves men umiddelbart kan jeg ikke se, at der er nogen.
Ellers synes jeg faktisk jeres side ser ganske ok ud. Held og lykke med det.
Jeg ved ikke meget om vine, men indenfor ølverdenen er det i hvert fald ikke ligegyldigt hvilket glas du putter din øl i.
Hvis altså man drikker andet end de billigste fra Netto forståes.
Jeg har tit undret mig over, hvorfor PN ikke begynte at markedsføre de ting pokerfolket i flere tråde efterlyser og spørger om, bla. ure - for kundemassen er jo kæmpe stor - og købedygtig.
Så ideen er helt ok - men at et firma præsenterer en side med flere stavefejl og dårlige formuleringer, det er i første omgang pinligt og i sidste uprofessionelt, måske endda utroværdigt...
Fedt at købe sko med 2 års garanti!
@Aurvandil
Ved ikke meget om øl, men kan høre vi snakker om det samme :-)
@Kramix
jeg beklager du har misforstået meningen med sætning, den er nu blevet rettet så alle kan følge med :-)
@Full Filt
Det var også den tankegang vi, og PokerNet havde da vi valgte at lave denne tråd. At vi så ikke lever op til din interesse, beklager vi meget. Vi er som sagt en nyopstartet hjemmeside, og er taknemmelige for den ris og ros vi får.
Full Filt skrev:
Jeg har tit undret mig over, hvorfor PN ikke begynte at markedsføre de ting pokerfolket i flere tråde efterlyser og spørger om, bla. ure - for kundemassen er jo kæmpe stor - og købedygtig.
Så ideen er helt ok - men at et firma præsenterer en side med flere stavefejl og dårlige formuleringer, det er i første omgang pinligt og i sidste uprofessionelt, måske endda utroværdigt...
Jeg synes det er rigtig fint med feedback, og idéen med den første annoncering er at få tilpasset det til fremtiden. I det her tilfælde lærer Luxxus rigtig meget, får god feedback, får rettet vitale fejl og skabt kendskab til deres produkter. Hos PokerNet har vi allerede lært meget i dag, og vil for fremtiden gribe det en smule anderledes an. Det var også idéen med det hele, så det er jo rigtig godt.
@ MasterRohde
Det har jo ikke noget at gøre med min interesse, at jeg - ligesom flere andre - peger på helt elementære fejl - tværtimod - så synes jeg jo ideen er fremragende og helt sikkert økonomisk velfunderet...
Men det havde altså ikke kostet mange basseører at lade en professionel co-writer løbe teksten igennem før publicering.
Og at du/i ikke har gjort det - det er - undskyld mig - uprofessionelt - og så havde du helt sikkert sluppet for den irriterende kritik... for ideen er jo ikke noget i vejen med...
Men jeg kender godt problematikken - det skal gå stærkt - og der skal kroner i kassen :)
Under jeres Burberry ure, dukker denne frækkert frem: A'rom: Figenmarmelade. Hvilket leder mig til, hvor meget er der i sådan et marmelade glas?
Under virksomhedsoplysninger står der i er etableret i 2006. Er det kun jeres webshop der er 1 måned gammel? Eller er her tale om OFN Holding? ApS?
Lidt test af hjemmesiden, ville nok ikke ha skadet, så så mange sider har i heller ikke så de 5 min var nok godt brugt, kommer til til at virke meget uprofessionelt, når man som desis skriver finder marmelade under herreure?
WineStar® Diamond Burgundy 1100ml
Dette fantastastiske vinglas tager din vin til nye standarder. Vinglasset er lavet specielt så det passer til følgende vine:
- Burgundy Premier Cry
- Barbaresco
- Pinot Blanc-Reserve
- Pinot Noir
- Barbera
- Barolo
- Chabilis-Premier Cru/ Grand Cru
- Grüner Veltliner-Smaragd
- Montrachet
- Blauburgunder-Reserve
Hvorfor egner de sig bedre til lige præcis en Barolo?
Hvorfor "dur" de ikke sammen med fx en Amarone?
Tager I udstik på I kan smage forskel på en Barolo fra jeres glas og fx 4 andre glas?
I så fald hvor meget?
Ja nu vi er igang med de vinglas.
- 30% mindre brud – ekstraordinær brudstyrke (gennem en speciel produktionsproces, der hærder overfladen)
- Opvaskemaskine egnet
- Krystalglas – en særlig rart lyd
- Meget høj brillans og gennemsigtighed – ingen farve indblanding af vin
- Ingen blyindhold – derfor miljømæssigt forsvarlige
- Glas formularer tilpasses de særlige druesorter
- Top pris / ydelsesforhold
Krystalglas er normalt defineret ved indholdet af bly Pb, man kan dog emitere krystalglas ved at benytte bla barium Ba istedet for. Men om barium er mindre miljøskadeligt er tvivlsomt. Barium Ba er giftigt bliver blandt andet brugt i rottegift.
Måske ikke relevant men ville lige nævne det ifm. mit brugernavn :D
Hejsa
Nu skal man som iværksætter hjælpe hinanden og selvfølgelig er der fejl men det er squ stærkt gået og jeg skulle blive meget overrasket hvis i ikke allerede har haft nogle salg.
Nu handler det som e-købmand om at have de rigtige varer. Hvis jeg kunne få eneretten i DK til at sælge iPhone i en af mine webshops så kunne jeg skrive på kinesisk og folk vil købe alligevel.
Flot arbejde i har lavet, websiden er indbydende. Mange i branchen siger man ikke kan bruge Wordpress til webshop men det fungerer rigtigt godt og stabilt i dag.
Godt i er blevet E-handel godkendt det giver tryghed og specielt mange ældre borgere lærer på it-kurser at kigge efter E mærket.
I har gode og klare fragt priser, det spiller 100 %.
Fed slider i høj kvalitet.
I bruger WooCommerce version 1.6.6 til shop. WooCommerce er det flotteste og mest stabile platform der findes til Wordpress så dette ville jeg også anbefale mine kunder med Wordpress.
I tager alle de kreditkort man kan forvente af en seriøs shop.
I har søgemaskine optimeret godt og gjort det let for Google med gode side navne og meta titler og et brugt et godt SEO plugin Yoast SEO.
Få evt. en tekst forfatter eller studerende til at omskrive, rette og udbygge tekst på siden dette ville også hjælpe meget i Google.
Menu baren er ganske kedelig standard Wordpress her ville jeg gerne have mere spræl og signalere shop.
Navnet Luxxus er måske lidt tvivlsomt men det er helt ok og lige meget om luxus eller luxxus med hensyn til placeringer i Google.
Navnet luxus dot.dk er bare parkeret jeg ville give et tilbud til dem, dog er domænenavnet ikke noget værd. Navnet er kun noget værd fordi ligger op af navnet. Hvis så laver i en 301 til luxxus og får alt juicen.
Når tekster og siden er optimeret mere tror jeg i med fordel kan tilmelde til et reklame netværk som så kan give annoncører mulighed for at reklamere for jeres produkter mod en % del af hver lead.
At drive en hjemmeside/shop er en konstant udvikling og optimering man bliver aldrig færdig, men det vigtigste er man kommer i gang frem for at lade det blive ved tanken så det er fedt og en flot start i har fået held og lykke med projektet.
Take Care
Don
@Full Filt
Det skulle heller ikke lyde til at jeg hvæssede af dig. Vi er super glade for din kritik, ærlighed kommer vi længst med.
Vi pressede lanceringen meget, da vi ville nå julehandlen. Vi havde aldrig drømt om at der var så mange stavefejl, og fejl på siden som PN har fundet. Vi takker dog mange gange for de påpegede fejl, og vil blive rettet indenfor næste time.
@Desis-DK
Figenmarmeladen er blevet flyttet tilbage, til sin respektive plads. Der er 270 gram i figenmarmeladen :-)
Firmaet blev etableret i 2006, men blev aldrig brugt. Ole Frank startede så selvstændigt op for cirka 1 år siden. Vi fandt så ud af at der var interesse i mange af vores produkter, derfor åbnede vi en hjemmeside. Hjemmesiden er så nu 2 mdr. gammel.
@DoubleacesDK
Vi vil få kigget hjemmesiden igennem, så vi undgå den her 'pinlige' kritik.
@Riisager
Hvis du tager en hvilken som helst vin, og drikker i 4 forskellige vinglas, så får du 4 forskellige vine. Jeg har selv været til vinsmagning, og blev meget overrasket over betydningen af hvilket vinglas du drikker din vin af.
Burgundy glasset passer også til Amaronen. Meningen med et burgundy glas, er at den giver ekstra iltning til de tunge vine. Det er et meget stort glas (1,1L) så iltningen er helt fænomenal i disse glas.
@Rottegift2
Vores vinglas er af diamantglas hvor alt blyindhold bliver trukket ud igennem en speciel fremgangsmåde. Ved at trække blyindholdet ud får man et utroligt let vinglas, og et vinglas af høj høj kvalitet.
@DonSimon
Mange tak for din ros og råd. Vi har bare haft meget fokus på at udvide vores produkter, da vi kun havde ure på indtil igår. Uden tvivl vi skal have nogen til at kigge på vores tekster, og få dem finpudset hurtigst muligt.
@_Orty_
Hvis du tilbyder din hjælp, skal du huske at "I" skal skrives med stort i tiltale!
Hey - nice hjemmeside!
Sidder lige og kigger lidt på jeres Converse sko, får I flere farver senere? Er interesseret i farven "Maroon".
Kigger også lidt på dette ur: luxxus.dk/shop/u-s-polo-assn-4145rd/
Ville være lækkert, hvis du ville ligge et billede op af remmen - gør det også lidt nemmere for køberen :)
@Luuuuund
Tusinde tak.
Vi er i gang med at lægge flere billeder op på hjemmesiden, så du kan få en bedre fornemmelse af uret. Vi er igang med at få lavet et showroom, som vil have åbent 1 gang i mdr. Der er der selvfølgelig mulighed for at se uret.
Vi får hele tiden nye Converse farver, så hold øje med hjemmesiden :-)
Undrer mig over i laver en aftale og "åbner" op for folk når jeres koncept/hjemmeside kun virker til at være 50% færdigt.
Det gir jo ikke et særlig godt førstegangsindtryk. Hvilket jo alligevel tæller extremt meget på nettet, når der er så mange om udbudet...
Tænk på alle de kunder i har mistet pga fejlslagen launch? ! Jeg køber ikk hos jer, da jeg syns det virker useriøst..
Havde der nu været 110% styr på det hele da aftalen blev indgået, gode tilbud eller andet rettet mod PN.. Så havde denne tråd også haft en anden klang...
Ellers good luck.
Synes det virker forkert at I sælger luksusvarer, når sidens design på ingen måde signalerer "luksus" <- Dette er selvfølgelig min subjektive holdning.
I det hele taget virker det meget blandet, og ikke som om I har sat jer ned, og besluttet jer for hvilken målgruppe I vil ramme, og hvilke produkter I vil forhandle.
Primært ser det ud til (for mig) at I vil ramme unge ~14-20 årige mænd. Medmindre I er sikre på de alle sammen er meget interesserede i madlavning, så tror jeg "franske sirupper" (og til dels også vinglas) er overflødige.
I har heller ikke rigtigt noget at vælge i mellem, som kunne være interessant for den førnævnte målgruppe. I forhandler 41 produkter under fanen 'tøj', hvor 18 af dem er Converse sko, hvor de fleste ret ofte kan findes til langt billigere penge, i eksempelvis Bilka.
Til gengæld har I rigtigt mange ure (212) - problemet er bare, at I ikke er en butik der specialiserer sig i ure. Uden at have trukket statistisk materiale på det, så er det min overbevisning, at førnævnte målgruppe (og faktisk bare den almene dansker) ikke køber 1-5 ure om året, som vel faktisk er de I skal sælge, for at kunne få det hele til at løbe rundt (inkl lidt løn til jer selv) - særligt ikke på et "luksus-site" som må formodes at forhandle mange forskellige luksusprodukter, og ikke kun ure.
TL;DR:
- Beslut jer for om I vil være et luksussite med et bredt portefølje af varer, eller om I vil være mere "produktspecifikke" (eksempelvis urforretning)
- Udvælg jer en målgruppe
- Sørg for at gøre forarbejdet lidt bedre næste gang :)
Håber dette kan give jer lidt hjælp.
Edit:
Hvis I vil tilbyde en "chat med en medarbejder" funktion, så skal I sgu sørge for der er en der kan besvare henvendelser kl 13:30 på en almindelig mandag, SÆRLIGT når i vælger at plastre punktet til med en kæmpe boble, der rent faktisk fungerer som et blikfang på samtlige af jeres sider. Det virker uprofessionelt, at trække fokus mod noget, som rent faktisk ikke kører.
Xitaah... Du lyder præcis som min Salg og Service lærer :P Men er så enig med alt hvad du har skrevet... +23
@JinXXX
Tak for din kritik :-)
Jeg synes personligt at PokerNet har fået et godt tilbud. Gratis Converse på en ordre på kr. 2.000 (værdi kr. 600) Vi overvejede også at give hele PokerNet 20% på deres første ordre, men vi troede og synes også selv det er sjovere at få gratis gaver end procenter.
Vi er selvfølgelig kede af vi virker useriøse og utroværdige. Vi er ved at få rettet de stavefejl der er på siden, men ellers kan jeg ikke se hvad der skulle være useriøst på vores side?
Vi er E-mærket på vores side. E-mærket er din garanti for vi overholder alle danske regler og love.
@Xitaah
Tak for dine råd, dem lytter vi meget til.
Grunden til vi skyder med spredhagl, er som tidligere forklaret.
Vi er et selvstændigt handelshus, hvor vi er generel importør af mange produkter (især ure). Grunden til denne hjemmeside, var at vi ville have en niche i vores virksomhed så vi kunne komme ud til forbrugeren direkte, og gøre vores importvare kendte ( Junkers, Zeppelin, MAX XL, U.S Polo. Kempt osv.)
Vi sidder online ved chatten hvergang computeren er tændt, dog er vi offline en time under vores frokostpausen. Som sagt skal hjemmesiden bare være en lille niche til vores handelshus - hvor 90% af vores tid også bliver lagt.
Bare lige en venlig heads up. På sigt skyder I jer selv i foden i SEO-øjemed når I bruger standard produktbeskrivelser som I får fra jeres leverandører.
Problematikken opstår når jeres konkurrenter benytter samme leverandører og dermed samme produktbeskrivelser som jer. Det medfører nemlig det, der i SEO terminologi kaldes duplicate content, og som er noget af det værste man kan stå over for som e-købmand. I værste fald kan det nemlig betyde, at jeres sider med dc ryger bagerst i google når de indekseres.
Jeg tjekkede lige hurtigt jeres olier og eddiker i google, og kan se at i hvert fald én konkurrent har været lige så "doven" som jer (otherwine.dk).
Derfor, lav jeres egne produktbeskrivelser - læg arbejde i det, evt. få hjælp af specialister, ret dem igennem og få en betydelig fordel over jeres "dovne" konkurrenter når jeres sider ligger højt i google og deres ligger bagerst.
Ellers kan jeg egentlig godt lide jeres webshop layout. Gode billeder og rimelig simpelt - hvor har i webshop? (Kan se den er bygget over wordpress).
Der mangler dog stadig at blive rettet en del stavefejl som vil hjælpe gevaldigt på helhedsindtrykket og så synes jeg I skal arbejde lidt med jeres "call to actions". De fleste e-handlende er nok ret ligeglade med at der "ingen skjulte afgifter" er. De vil nok hellere høre, at varen sendes hurtigt. Dog ikke hurtigere end I selv kan følge med, men at love afsendelse inden for 1-3 hverdage er en bedre "call to action" end "ingen skjulte afgifter" og det bør de fleste seriøse e-købmænd kunne klare.
Ligeledes bør I overveje jeres "fri fragt" annoncering på forsiden da I reelt kun har fri fragt på ordrer over 450 kr. Evt. blot tilføj beløbet, altså "Fri fragt på ordrer over 450 kr."
Det er ekstremt vigtigt at man som e-købmand fremstår troværdig, så hellere love kunderne lidt, som man til gengæld overholder, end at love meget som man kun overholder en del af.
GL med det hele.
@Kanelsneglen
Tusinde tak for tippet omkring SEO. Vi er igang med at optimere os på SEO, det tager dog rigtig lang tid, og ikke noget der lige sker over night.
Vi har indgået et samarbejde med Otherwine.dk fordi ejeren har nogle produkter som ikke er kendte, derfor hjælper vi ejeren med at få produkterne ud til den danske befolkning. Det kan godt være vi skal have ændret teksten så den ikke matcher 100%. SEO tager bare lang tid, og det er ikke altid den tid bliver prioriteret på hjemmesiden. Vi vil gerne vise seriøsitet, så stavefejl og alt andet er ved at blive rettet.
Vores servere er på Meebox, intet ondt at sige herfra om dem. Det er korrekt at vores webshop er bygget over wordpress.
Tusinde tak for dine råd, vi værdsætter dem meget !
God dag.
Luxxus skrev:
@Kanelsneglen
Tusinde tak for tippet omkring SEO. Vi er igang med at optimere os på SEO, det tager dog rigtig lang tid, og ikke noget der lige sker over night.
Vi har indgået et samarbejde med Otherwine.dk fordi ejeren har nogle produkter som ikke er kendte, derfor hjælper vi ejeren med at få produkterne ud til den danske befolkning. Det kan godt være vi skal have ændret teksten så den ikke matcher 100%. SEO tager bare lang tid, og det er ikke altid den tid bliver prioriteret på hjemmesiden. Vi vil gerne vise seriøsitet, så stavefejl og alt andet er ved at blive rettet.
Vores servere er på Meebox, intet ondt at sige herfra om dem. Det er korrekt at vores webshop er bygget over wordpress.
Tusinde tak for dine råd, vi værdsætter dem meget !
God dag.
Jeg vil anbefale at omprioritere :)
@Kanel
Super post, har du noget let tilgængeligt materiale om SEO? (Jeg er på "SEO for dummies" stadiet).
Tænkte det her måske kunne være noget for jer?
Good luck med det hele.
http://www.comon.dk/art/223697/disse-syv-fejl-skraemmer-kunderne-vaek-fra-din-webshop
@op
Må jeg lige give en hurtig kritik, når nu man f.eks går ind og vælger ure, men ikke helt ved hvad jeg vil have, så er det personligt pisse belastende at man skal ind under hver enkelt fabrikant. Istedet for at kunne se alle ure når nu jeg går ind under herreure, skal jeg så sidde og gå frem og tilbage.
@Xitaah
Selvfølgelig skal vi starte på at priortiere vores hjemmeside mere, vi har bare stadigvæk hjemmesiden som en niche.
@Jinxx
Tak for artiklen, det var meget gode råd !
@Neemos
Tusinde tak for din kritik.
Det er faktisk en rigtig god idé, jeg vil tjekke med min webguy om det kan blive en realitet !
Jeg kommer sgu aldrig til at forstå begrebet 'mærkevare'. Er alle varer nærmest ikke det? Menes der nærmere modevare eller noget i den dur i OP's henseende?
xitaah skrev:Luxxus skrev:
@Kanelsneglen
Tusinde tak for tippet omkring SEO. Vi er igang med at optimere os på SEO, det tager dog rigtig lang tid, og ikke noget der lige sker over night.
Vi har indgået et samarbejde med Otherwine.dk fordi ejeren har nogle produkter som ikke er kendte, derfor hjælper vi ejeren med at få produkterne ud til den danske befolkning. Det kan godt være vi skal have ændret teksten så den ikke matcher 100%. SEO tager bare lang tid, og det er ikke altid den tid bliver prioriteret på hjemmesiden. Vi vil gerne vise seriøsitet, så stavefejl og alt andet er ved at blive rettet.
Vores servere er på Meebox, intet ondt at sige herfra om dem. Det er korrekt at vores webshop er bygget over wordpress.
Tusinde tak for dine råd, vi værdsætter dem meget !
God dag.
Jeg vil anbefale at omprioritere :)
@Kanel
Super post, har du noget let tilgængeligt materiale om SEO? (Jeg er på "SEO for dummies" stadiet).
Jeg må indrømme at jeg selv er autodidakt SEO-nørd og har meget at lære endnu. Men jeg har lært utrolig meget ved at google mig til forskellige blogs og indlæg. Samtidig liker jeg flere relevante sider på Facebook og google+, hvor der kommer daglige indlæg. Der er ligeledes nogle meget relevante indlæg på Amino, hvor der er et helt område dedikeret til onlinemarketing. Husk at kigge på datoen på de indlæg du læser da googles algoritme ændres med jævne mellemrum, hvilket betyder at det der virkede for et år siden, måske har en anden effekt i dag.
Det ville være luxxus hvis de converse sko man kunne købe hos IKKE var dem man kunne købe overalt på nettet og i butikker overalt i landet, selv harald nyborg!
Hvis man eksempelvis kunne få de specielle modeller de laver eller limited editions.
Resten har jeg ikke forstand på/interesse i. Men kiggede på websiden netop fordi jeg troede at en butik med det navn og de ting de slår sig op på netop ville have disse.
Synes godtnok det er sløvt at I ikke prioriterer jeres hjemmeside lidt mere.
At f.eks. sorterings mulighederne er 50/50 dansk/engelsk indbyder ikke ligefrem en til at bruge sine penge der.
Skrot converse eller lav en underside til billige mærkevarer - der er absolut intet luksus over et par converse til samme pris som bilka sælger dem til, næsten hele tiden.
Jeres prisvisning er meget kedelig og anonym, vis hvad man sparer pænere og mere seperat end med samme skrift og farve som restne af pris opgivelsen - der er massere af andre veletablerede shops I kan finde inspiration mht. det på.
Og søgefeltet, jeg har ikke prøvet men jeg gætter på det er møg irriterende på en mobil at det er javascriptet og ikke bare er der statisk - der er jo massere af plads og det er meget nemmere at genkende det, hvis det bare vises imo.
Synes også det er ret grimt at der på f.eks. http://luxxus.dk/produkt-kategori/ure/herre/ er grimme tal oven i mærkerne.
Og som vist tidligere nævnt "Danmarks Bedste Priser", den går vist ikke :(
Jeg har længe overvejet, hvad jeg skulle svare på denne tråd.
Jeg kan sagtens se ideen i at Pokernet vil samarbejde med en biks, der tilbyder "luksusprodukter". Man kan jo formode, at PN's brugere er købekraftige, og gerne vil lidt luksus... Man hører jo hele tiden historierne om de få pokerspillere, der lever "balla livet"... og hvem vil ikke gerne have en bid af det?
Men... jeg er ikke vildt imponeret. Luxxus.dk fremstår, for mig, som en krejlerbiks. Den er sammenlignelig med Søstrene Grene og Tiger - blot målrettet et andet segment.
Skal jeg købe et godt vinglas, vil jeg kontakte en specialist i vinglas eller vin. Vil jeg købe et godt ur, vil jeg ligeledes kontakte en ekspert på ure. En butik der vil spænde over det hele, giver mig ikke tiltro til, at jeg kan få den korrekte rådgivning.
Mit problem er, at jeg ikke kan se, hvad jeres forretningsgrundlag er. Vil i være en seriøs forhandler af luksusprodukter? - det vil kræve tiltro til, at man også kan få kompetent rådgivning. Vil i blot sælge luksusprodukter til lav pris? - well... skal jeg købe luksusprodukter, er prisen sekundært. Tryghed og god rådgivning vejer tungere.
For at vende tilbage til PN's engagement - jeg bifalder ikke ideen. Fokuser på kerneområder. PN vinder intet, ved at indgå samarbejder på denne måde. Går det godt, lægger ingen mærke til det. Går det skidt, får PN på nakken. Jeg kan ikke se, hvad der er at vinde?
PokerNet tjener penge på det, og det er vi fint tilfreds med. Hvis folk ikke gider at købe de produkter som annoncørerne vil sælge, så undlader man bare og købe dem. Vi skal nok gøre vores bedste til at vælge sider der ikke scammer. Men ellers skal det ses som ren reklame, i samme stil som hvis nogen ville købe et banner.
Ikke at have SEO som topprioritet må godt nok være noget af det mest tossede jeg har hørt længe.
@Kejser_D
Vi opdatere hele tiden vores Converse farver, så jeg vil anbefale at holde øje med vores hjemmeside. Hvilke farver er du interesseret i ? - så kan det være jeg kan skaffe dem hjem til dig.
@HestenTonny
Tak for din kritik.
Har aldrig tænkt over at vores prisvisninger er kedelige, men jeg vil da snakke med min webguy hvad vi kan gøre anderledes der.
Søgefeltet skulle gerne være optimeret til stavefejl, og alt det andet der forlanges af en god søgemaskine.
@NanoQ
Vi sidder altid klar ved telefonerne, og ved vores chatsupport til at give dig den rådgivning du behøver. Jeg er sikker på jeg kan hjælpe dig, med de spørgsmål du end måtte have til vores produkter.
@HundenBuller
SEO er noget vi har meget fokus på.
@Luxxus
Nu er det svært at være skide synlig på trods af godt SEO arbejde i opstarten. Overvej at investere 20-30 kr. dagligt i adwords, det tror jeg vil hjælpe jer. Når jeg fx søger på "luksus produkter" burde i imo komme frem, og der adwords en god hjælp i starten.
@Lillie
Rigtig god idé. Vi havde adwords lige da vi startede, og det gav faktisk rigtig godt. Så vi vil bestemt have det op at køre igen :-)
Lillie skrev:
@Luxxus
Nu er det svært at være skide synlig på trods af godt SEO arbejde i opstarten. Overvej at investere 20-30 kr. dagligt i adwords, det tror jeg vil hjælpe jer. Når jeg fx søger på "luksus produkter" burde i imo komme frem, og der adwords en god hjælp i starten.
Rådet omkring adwords er super fint, men hvis jeres daglige budget er 20-30 kr. vil jeg ikke anbefale i kører på søgeord som "luksus produkter" men istedet fokuserer på long tail søgeord som giver en langt højere ROI.
Udvider i så senere jeres daglige budget kan man naturligvis begynde at teste bredere søgeord af. Få i forbindelse med dette installeret analytics så i får en masse gratis information omkring profitabel annoncering og modsat.
whitey skrev:Lillie skrev:
@Luxxus
Nu er det svært at være skide synlig på trods af godt SEO arbejde i opstarten. Overvej at investere 20-30 kr. dagligt i adwords, det tror jeg vil hjælpe jer. Når jeg fx søger på "luksus produkter" burde i imo komme frem, og der adwords en god hjælp i starten.
Rådet omkring adwords er super fint, men hvis jeres daglige budget er 20-30 kr. vil jeg ikke anbefale i kører på søgeord som "luksus produkter" men istedet fokuserer på long tail søgeord som giver en langt højere ROI.
Udvider i så senere jeres daglige budget kan man naturligvis begynde at teste bredere søgeord af. Få i forbindelse med dette installeret analytics så i får en masse gratis information omkring profitabel annoncering og modsat.
Jeg er meget enig med whitney. Long tail søgeord er vejen frem, hvis det skal holdes yderst budgetvenligt. Kør en søgeordsanalyse i adwords og få gode ideer til, hvordan folk finder jer. Men, men, men... I er nødt til først at have jeres hjemmeside fuldstændig køreklar, og med optimerede landingpages før I starter med adwords. Så lad være med at opprioritere adwords lige med det samme - få styr på det der skaber de gode synergieffekter først.
Hej PokerNet
Vi vil gerne takke PokerNet for jeres gode feedback, og som tak for hjælpen giver vi jer et rigtig godt tilbud.
20% på hele shoppen (gælder ikke Tignanello). Til jer som har bestilt via shoppen, i vil blive krediteret 20% med tilbagevirkende kraft.
Derudover har vi fået et begrænset antal Antinori Tignanello Toscana 2009 som vi vil sælge til PokerNet for 495 kr. (På vildmedvin.dk er prisen kr. 595).
Der er mulighed for at købe vinen her - Antonori Tignanello 2009
Vi er meget taknemmelige for jeres feedback, og det er vores måde at være taknemmelige på :-)
Tilbuddet gælder til og med 1. marts 2013
OBS! Ved bestilling skal i skrive jeres PokerNet brugernavn i kommentarfeltet. Rabatten vil blive fratrukket manuelt i vores system.
Hej PokerNet
Vi har fået et restparti af Burberry skjorter. Vi vil derfor gerne give PokerNet muligheden for at købe en Burberry skjorte til 500 kr. inkl. moms og fragt! Normal pris 1200 kr.
Du kan se, og købe skjorterne her - Burberry skjorter
OBS! Vigtigt du skriver dit PokerNet navn i kommentarfeltet, så du får skjorten til 500 kr.
Rabatten vil blive fratrukket manuelt efter købet.
Skrædderen tager ca. 300 kr. for den fedeste skjorte.
Skræddersyet any day.
♥
Luxxus skrev:
Hej PokerNet
Vi har fået et restparti af Burberry skjorter. Vi vil derfor gerne give PokerNet muligheden for at købe en Burberry skjorte til 500 kr. inkl. moms og fragt! Normal pris 1200 kr.
Du kan se, og købe skjorterne her - Burberry skjorter
OBS! Vigtigt du skriver dit PokerNet navn i kommentarfeltet, så du får skjorten til 500 kr.
Rabatten vil blive fratrukket manuelt efter købet.
Betyder det at man først skal betale 599 og så får man bagefter tilbagebetalt 99? Eller skal man kun betale 500 i første omgang?
@AceKiller
Hvis du bestiller en Burberry skjorte, vil det se ud som om du betaler 599 kr. Jeg vil dog gå ind manuelt i systemet og kun hæve 500 kr. Så trækker vi kun det aftalte beløb!
Jeg beklager at det skal være lidt bøvlet, men vi synes ikke om rabatkoder/kuponkoder
Og hvordan vil jeres bogholder have det med at i sælger ting til 599 og kun hæver 500? Godt det ikke er mig der sidder med det regnskab.
@Luxxus
Ok, det lyder super :)
Kan du fortælle mig om de er i regular size eller slim fit?
@K_B_B
Jeg ændrer fakturaen manuelt, så den stemmer overens med vores regnskab :-)
@AceKiller
Det er regular size, men jeg synes de er lidt små i størrelsen. Du skal være velkommen til at sende skjorten retur, hvis den ikke passer. Ellers kan du komme forbi vores kontor, og prøve lidt forskellige størrelser.
@Luxxus
Jeg finder lige en butik hvor jeg kan prøve skjorten :)
I skriver, "sidste dag" i overskriften.. Men længere oppe skriver I til og med 1. marts. Hvad skal jeg forholde mig til - såfremt jeg ikke har besluttet mig pt.? :)
@AceKiller
Aftale.
@TheHoGunBomb
Det er sidste dag vi har tråden på PN, men jeres rabat vil være til og med 1. marts.
Kunne jo være nogle folk lige skulle have løn før de ville købe lidt :-)
Hilsen
Luxxus.dk
Tror det går fint for dem, de får da fine anmeldelser på TrustPilot :)
Hej,
Tak for jeres interesse.
Vi har i de seneste mdr. kæmpet med en opdatering af design på vores hjemmeside, hvilket vi selv er blevet meget tilfredse med. Dog mangler der lige et par små ting hist og her.
Derudover har vi valgt at ændre vores produktsortiment, til parfumer, ure og rødvin. Førhen havde vi også tøj, og gourmet osv.
Hjemmesiden er i konstant positiv udvikling, og vi takker PN for jeres gode kritik i starten, som har hjulpet os til at være hvor vi er idag. :-)
Mvh.
Philip
Luxxus.dk
@Luxxus
Jeg havde en del punkter sidst, og noget tyder på i har lyttet lidt.
Cadeau til jeres site. Det er blevet MEGET bedre siden sidst :)