SB er ret aggro 30/10/0.94 (Lav agg. faktor, men han blev ved med at 3-bette mig, når jeg raisede preflop (hvis han var med). 70 hænder.
MP er semi-fishy 48/14/0.76. 43 hænder.
Party Poker 5/10 Hold''em (6 handed) converter
Preflop:/ Hero is Button with K♠, Q♥.
1 fold//, MP calls, 1 fold//, Hero raises/, SB calls, 1 fold//, MP calls.
Flop:/ (7 SB) 7♠, 9♥, Q♦ (3 players)/
SB bets/, MP calls, Hero raises/, SB calls, MP calls.
Turn:/ (6.50 BB) 6♠ (3 players)/
SB checks, MP checks, Hero bets/, SB calls, MP raises (fy for satan, men jeg kan ikke folde hér, eller kan jeg?)/, Hero calls, SB calls.
River:/ (12.50 BB) 9♠ (3 players)/
SB checks, MP checks (hov, hvad var nu dét? Blev hans to par counterfeited af den 9''er?), Hero bets (Hero tænker i bund og valuebetter, how''s that?)/, SB folds, MP calls.
Final Pot:/ 14.50 BB
FL fish strikes back! (5/10)
Godt spillet synes jeg. Klart valuebet på river.
Fuck mand.. Her sidder man.. tænker heeeeeelt i bund: "Jeg tror sku han completede sin straight, da han check-raisede 2 mand, og er nu bange for et hus derude".. og så er det bare et sikkert valuebet??
- AB
Om der er værdi i et bet (/fold) på river afhænger vist alene af om SB generelt har svært ved at folde.
NB. Hvis ikke MP havde 67, er mine penge er på at han ramte TP+træk (eller den forkerte knap) på turn.
Jeg ville antage at SB ville check-raise mig tidligere, hvis han havde noget bedre end mit - så ham er jeg ikke så nervøs for.
Anyways, MP vendte rent faktisk 10-8 til nuts på turn (og så fatter jeg desuden ikke, han ikke bettede river).
- AB
MP er passiv lige til sekseren falder, hvorefter han reraiser dig. Han fortæller dig jo hvad han har. Selvfølgelig kan det være et bluff (den slags er set før i poker), men TPTK er ikke en god hånd når bordet er så connected som det er. Der er jo gode chancer for en straight. På riveren er der endda også mulighed for flush og fuldt hus (ikke så sandsynligt).
Jeg havde nok også callet det ene bet på turn, men havde derefter checket på riveren og klart folded til et bet her. MP er så paranoid at han ser spøgelser og frygter både flush og fuldt hus fra din side, så han tør ikke raise dit bet på river.
Hvis jeg skal lægge 2BB mere i den pot så vil jeg hellere insta genhæve på turn. Du vil gerne afkræve max af SB for at trække, samtidig har du muligvis den bedste hånd/kan ramme den bedste på river, og sidst men ikke mindst, så har du et nemt fold, hvis du bliver genhævet.