OK lidt mere ad det samme .
rice72 er 38/10 men relativ tight postflop, og passiv.
red2red er 54/13 og grunden til jeg er ved bordet. Virkelig løs og temmelig agro
Da rice72 kalder, går jeg stært udfra han sidder med et par af en svag slags, og sandsynligvis et draw. (men jeg kan jo ikke være sikker)
red2red sætter jeg på rent draw// weirdo hånd, regner ikke med han har ramt, da han ellers ville give den mere gas på flop og selv også pg.a. bette hastighed. Gælder iøvrigt også for rice.
Bliver jeg ved med at semibluffe turn her? hvorfor hvorfor ikk?
Evt. bluff river?
Seat 3: Dasta15 ( $380.53 )
Seat 4: red2red ( $72.5 )
Seat 5: HERO ( $412.25 )
Seat 6: BTC666 ( $614.03 )
Seat 7: rice72 ( $471.25 )
BTC666 posts small blind [$5].
rice72 posts big blind [$10].
** Dealing down cards **
Dealt to betabear [ 9♣ Q♣ ]
Dasta15 folds.
red2red calls [$10].
HERO raises [$20].
BTC666 folds.
rice72 calls [$10].
red2red calls [$10].
** Dealing Flop ** [ 10♠, 7♦, 6♦ ]
rice72 checks.
red2red checks.
HERO bets [$10].
rice72 calls [$10].
red2red calls [$10].
** Dealing Turn ** [ 4♣ ]
rice72 checks.
red2red checks.
HERO checks. ---------------------------------------?
** Dealing River ** [ K♦ ]
rice72 checks.
red2red checks.
HERO -------------------------------------------?
FL SH 10/20 6max semibluff tur
Tror ikke de folder bedre hænder ofte nok begge to på hverken på turn eller river.
Jeg checker turn. Semibluffe en beskyttet pot med en gutshot og 1 overkort er ikke i mit arsenal.
På River er potten lille og der faldt et kort som villains er bange for. Dvs deres checks indikerer ikke nødvendigvis at de ikke har en hånd. Eneste bedre hænder du folder er A høj og potten er stadig beskyttet. Jeg checker bare igen og venter til jeg laver en hånd så jeg kan valuebette fiskene til døde.
Jeg siger intet grimt om en spiller der bluffer riveren her, men turn checket er standard. Det er ikke et grimt kort for nogle af deres likelt hands.
/Mikael
ok er egentlig enig i jeres linje hvorfor jeg også checkede :-) rice viste 75off og tog potten ned. spekulerede bare lidt bagefter om jeg skulle have givet den et shot
Jeg checker også turn og river, og kan i øvrigt godt forestille mig et check også på floppet mod de to (lidt afhængig af et mere detaljeret read på red2red).
okay
PREFLOP
bordet er ret løst (og ikke særligt agressivt), hvilket gør at det er fint hvis du bare caller Q9s i sådan en position. Jeg kan ikke se hvordan du kan +EV ud af at raise på sådan en bord med så loose spillere.
FLOP
du har et gutshot mod to loose spillere der sikkert caller med overcards, undercards, underpair osv.
dvs. : CHECK
RIVER
CHECK
kan ikke se hvad det store er ved denne hånd, syntes du smider $ ud af vinduet for ingenting..