Fladskærm Fejlsendt

#1| 0

Hej allesammen!
Bestilte for 1 uge siden en 120 hz widescreen fladskærm fra Samsung, og synes det var mærkeligt at den ikke var nået frem.
Så ringede jeg til postdanmark og fandt ud af at firmaet jeg havde bestilt den hos havde sendt den til en anden adresse?

Hvad gør man i sådan en sag hvis personen på denne adresse tager imod pakken? Personen skal vel underskrive den i mit navn? Også kan jeg vel ikke skulle betale for den, selvom jeg allerede har gjort dette?

Det alligevel et par tusind..

27-04-2010 17:02 #2| 0

Du har ikke kunnet komme i kontakt med firmaet du købte den ved?

Fejlen ligger jo trods alt hos dem, og selvfølgelig skal de sørge for du får den vare du har betalt for.

27-04-2010 17:10 #3| 0

Politi-anmeldelse?

27-04-2010 17:13 #4| 0

Ring dog til det firma det købte det hos? - Få dem i øvrigt til at acceptere, at DE skal sende et nyt TV asap, således du ikke skal vente på at de får fat i det fra den 'forkerte adresse'

27-04-2010 17:14 #5| 0

De har ikke svaret, selvom de svarede rimlig hurtigt på mit spørgsmål om hvor min pakke blev af og hvor de henviste til PostDanmark kundesupport. Derefter har de ikke svaret på nogle af mine emails, og telefonsupport har de ikke.

27-04-2010 17:19 #6| 0

Hvilken side er det fra?

27-04-2010 17:22 #7| 0

Hash & Nøgler ApS

Hvis du har betalt med betalingskort og Hash & Nøgler ikke reagerer på dine henvendelser, så kontakt din bank og bed dem om at tilbageføre betalingen.

27-04-2010 17:24 #8| 0

@Mr_K LOL

@xitaah giver dem lige ugen ud.

27-04-2010 17:30 #9| 0

BLINKBLINKK

Som Mr_K

Går ned i banken og få dem til at trække pengene retur, hvis du har handlet med CC. Er sku det nemmeste.

27-04-2010 17:39 #10| 0

@OP

Som Mr_K og aLETman

Dog skal du huske at gøre det inden for X antal dage (mener det er 14 eller 30) for at det kan lade sig gøre.

27-04-2010 17:59 #11| 0

@Alle tak for inputs

Nogle der ved om det 14 eller 30 dage?

27-04-2010 18:12 #12| 0

Du skal ikke hænge dig i antallet af dage. Jeg tror du har længere tid, og i hvert fald op til 3 måneder. Men jo før jo bedre. Uanset, så er det ikke dig der skal kontakte Post Danmarks kundeservice, det er dem. Og det er dem der skal ordne det for dig, og bøvle med at få varen fra den forkerte adresse.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar