Avs... Den her gjorde ondt...
Håber lidt PN sympati kan hjælpe med at få den ud af systemet X-]
Seat 1: Hero (110.85)
Seat 2: xBastianx (93.75)
Seat 4: Aleart (36.56)
Seat 3: Gutisurf (50.00)
Seat 5: Che Gue (25.83)
xBastianx posts the small blind of 0.25
Gutisurf posts the big blind of 0.50
Hero is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [J♥ J♣]
Aleart raises 2.00
Che Gue folds
Hero raises 6.00
xBastianx calls 6.00
Gutisurf folds
Aleart folds
*** FLOP *** [J♦ 5♦ 9♥] [Pot:14.5]
xBastianx checks
Hero bets 8.00
xBastianx calls 8.00
*** TURN *** [J♦ 5♦ 9♥] [6♥] [Pot: 30.5]
xBastianx checks
Hero bets 22.43
xBastianx calls 22.43
*** RIVER *** [J♦ 5♦ 9♥ 6♥] [3♥] [Pot: 75.36]
xBastianx bets 37.68
Hero goes all-in with 74.42
xBastianx goes all-in with 57.32
*** SUMMARY ***
Total pot 187.00 | Rake 3.00
Board: [J♦ 5♦ 9♥ 6♥ 3♥]
Hero won (0.00), showed [J♥ J♣]
xBastianx won (187.00), showed [7♥ 5♥]
Floppet nuts bliver rivered i 400BB
nasty...
xBastianx er også en klaphat!
Hvad er dit nick?
Den er self. rigtig nederen.. Runner runners er sutter, men hvorfor better du så lidt på floppet ?
Jeg better altid omkring ½-pot i reraised pots :) Det gør det billigere at skyde AK og AQ i det her tilfælde ;)
Den tankegang kan jeg godt følge og praktisere det selv. Dog smider jeg lidt over ½ pot...
Jeg kan dog trøste dig med at jeg havde en KK hånd i en 3vejs pot igår hvor begge villains caller ned..
Villain 1 folder river
Villain 2 caller i bund med Ah2h - 2 6h T 5h Kh.. Det var sweet :) Det var en 250 bb pot..
Mod callingstations som xBastianx, synes jeg sagtens du kan bette hårdere når du har ramt, og lade være med at bette når du ikke har ramt. Som du selv kan se caller han med anytwo hvis han rammer :)
Glæder mig så meget til selv at få skovlen under ham :)
hvorfor caller du ikke bare hans riverbet?
Synes ofte at sådan et lead er ligmed dyre sager fra donks på dette niveau!
Calle hans river bet? Du må jo være gal! Han kan have et set sååååå mange gange, at det aldrig kan komme på tale :)
Kendte btw ikke xBastianx på forhånd... Måske jeg sku' ha' blevet ved bordet så :P
xBastianx er en kæmpe donk. Han har godt nok spewet meget til min side, den gang jeg altså fokuserede mere på cash. Og det at han stadig ikke er kommet videre fra NL50 på snart et år, siger vist det hele om ham :P
Du må ikke raise den river. Han har aldrig set her, da han vil have raiset enten på floppet eller på turn.