villian er relativt loose ser mange flops og spiller mange hænder... har set ham bluffe en del gange....
Seat 1: lipsiatd ($469.20 in chips) --- Villian
Seat 3: _Owner_ ($570.40 in chips) ---- Hero
Seat 6: jeanaa ($745.35 in chips)
Seat 8: nicky85 ($175.80 in chips)
Hero - 6♣ 6♦
ANTES/BLINDS
jeanaa posts blind ($2), nicky85 posts blind ($4).
PRE-FLOP
lipsiatd bets $15, _Owner_ calls $15, jeanaa calls $13, nicky85 folds.
FLOP [board cards 9♠,6♠,4♥ --- pot 49
jeanaa checks, lipsiatd bets $25, _Owner_ bets $50, jeanaa folds, lipsiatd calls $25. ------er mit raise her for Gay???
TURN [board cards 9♠,6♠,4♥,7♦ ] -- 149
lipsiatd checks _Owner_ bets $120, lipsiatd bets $404.20 and is all-in
skal calle 280
ved ikke om det har nogen betydning men villian brugte sindsygt lagt tid før han gik all in
skal jeg kalde eller folde ???
mener selv jeg er potcomitted men ved ikke helt
floppet set Call eller fold? NL 400
raise til ~100 flop
call push
og ryk ned i limit
Fint du poster nogle hænder, IMO har du nogle leaks du skal have rettet op på for at kunne klare dig på NL400.
Grunden til du kommer i tvivl og deraf også grunden du poster, er dit postflopplay. Det er ikke specielt godt og det _skal_ du have rettet op på.
Du har en god hånd, men den skal beskyttes med et ordentlig raise. Jeg siger 100-110, og caller et push. Popper du den op til 100-110, vil dit turnbet automatisk potcomitte dig, så du har et easy call.
Jeg caller AI. Der er mange hænder der spiller sådan her vi slår, med den beskrivelse af Villain.
flop om dit raise er lidt for gay?? det er jo et gayraise det kan ikke være mere gay og på så drawheavyt et board er det sindssygt at gaye den... ommer.. jeg siger 110 her.
turn - regn dine pot odds ud så har du et NEMT svar
Raise ordenligt på floppet, som de andre ~100 lyder godt, betal et push.
Som spillet, INSTAbetal turn, du er rigtig ofte god her.
Som nogle andre mener jeg også du bør rykke ned i limit, dit spil er simpelthen ikke godt nok til at slå dette level.
Mickey
enig med de andre, raise flop til omkring 100, easy call turn IMO.
Hmm.. hånden er spillet for en del tid siden og kan nu sagtens se fejlene med hånden....
Hvad med preflop skulle jeg reraise der ??? hvis ja hvad til ????
Kan godt se jeres pointe med at jeg skal rykke ned i limit, hvis man begrunder alt mit pokerspil på de meget få hænder jeg poster...
Men på den anden side er der vel ingen grund til at rykke ned når man er konsekvent vindende spiller og har rullen til det...
Men er også primært 50 -100 $ Sng spiller, så sætter pris på jeres mening omkring mit cash game spil
Kommer nok til at poste en del flere hænder selvom kritikken er hård... hehe
Nå men til hånden Jeg caller han viser J ♥ J ♦
River : 10 ♥
pot 957
@ Owner
Ja, det kan du i ny og næ godt. Men det kræver du spiller postflop en del bedre end du aktuelt gør her, og vist tendenser til.
Få nogle flere hænder under kappen, så du har erfaring, det ligner det nemlig du ikke har. Derved ikke sagt jeg har ret, men du viser ting der antyder det.
OT: Har du kæmpet dig op i gennem diverse levels, og op til NL400?
Jeg vil meget sjældent anbefale et reraise her, din hånd bliver 100% til et bluff så. Hvis villain er mega lag, men fatter at folde til reraises PF er det vel fint nok i ny og næ, men som std. skal den bare flatcalles.
Mickey
Ikke for at lyde arrogant, men hvis du spørger om hvad du skal reraise 66 til preflop(underforstået 66 skal reraises med et andet beløb end så mange andre), har du et klart leak, som er meget fundamentalt.
Er ikke pjattet med at reraise en hånd som 66 preflop, da man altid vil stå med en forfærdelig beslutning postflop.
Call for setvalue.
Selvom man har rullen til 400nl er der ingen skam i at starte på 50nl indtil ens cash spil er blevet bedre. Som du selv siger er du 50-100$ sng spiller, så mit råd ville være at rykke ned indtil du har så meget rutine i cash at det sidder på nethinden
@ mancini
Yes startede i mine spæde år med freerolls, og fik en gang imellem et 150 kroners indskud af mine forældre, men der gik gerne 2-3 timer så var de væk igen...
sådan gik det til jeg blev 18 år også skulle kortet malkes;-)
startede NL 50 --- NL 100 ----NL 200 -------NL 400
og nu lever jeg af det
men det er sku nok bare held hele vejen igennem Haha :-) life is good
Men fuck det, behøver sku heller ikke bevise noget overfor jer, men er nu interesseret jeres analyser
Hvis du lever af poker, så har du SERIØST ramt en heldig stime - Du kan umuligt slå det her niveau over 1.000.000 hænder - Ihvertfald ikke hvis ovenstående spil er standard.
Mickey
what mickey said
@ mickey
tror du ved ligeså godt som mig, at hvis man er en konsekvent vindende spiller over 14 mdr at man skal bruge mere en bare held:-)
men tro hvad du vil
Jamen jeg tror hvad jeg vil så, åbenbart er der andre der tror det samme :)
Men du skal da ha et held og lykke med på vejen, hvis jeg har ret får du brug for det :)
Mickey
what mickey said igen
"tror du ved ligeså godt som mig, at hvis man er en konsekvent vindende spiller over 14 mdr at man skal bruge mere en bare held:-)"
Forkert. Tiden man er vindende er underordnet, antallet af hænder kan afgøre om man er inde i en stime af skrub eller man har en edge overfor sine modstandere.
Hvis man kun spiller 1 time om ugen i 14 mdr, og har overskud kan det sagtens tilskrives skrub. Jeg tager ikke stilling til om du er vindende, men påpeger blot at antal måneder man er vindende ikke siger noget om ens evner i forhold til at kigge på antal spillede hænder.
Nu spiller jeg kun meget lidt NLHE men jeg må sige som de andre at der er stor risiko for at du hovedsageligt vinder pga skrub hvis dit standardspil i situationen er et gayraise når boardet er så drawheavy.
Men held og lykke, og fedt du poster hænder til analyse til trods for den hårde kritik!
*edit* Hvis du er konsekvent vindende over 14 måneder med mange spillede hænder, vil en hel del skyldes held. Variationerne indenfor poker gør at du ikke kan være konsekvent vindende uden at være heldig.
@_Owner_
Nu er jeg kun selv NL100-NL200 spillere og dem som jeg ser som donks på disse levels klikraiser deres sets næsten hver gang. Så IMO lad være med det.
Hiv den op til omking de 100 som der er blevet nævnt. For skulle der falde en spar/A/K/Q på turn så mister du for meget value da du får svært ved at presse Vallians for flere $$$
I dette tilfælde er du jo sygt heldig med turn kortet.
Jeg har ikke noget imod at man slowplayer sets hvis man har et read på modstanderen og bordet er rainbow og ikke connecter på nogen måde, men ellers mener jeg at det er en KÆMPE fejl....
Men nice pot anyway
Mvh Slot
Fuck jeg elsker det her sted :-)
i er sådan nogle flinke fyre allesammen
@ CostasNoche
Glimrende pointe det forudsætter selvfølgelig man spiller mere eller mindre hverdag;-)
Det bliver så fedt at poste hænder til analyse og få mega sviner :-)
Ha det godt drenge og må skrubbet være med jer
og hvis man kigger på owners post her www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=126040 tvivler jeg meget stærkt på at du er stort vindende over 14 måneder, er det kun mig?
Kan vi ikke droppe diskussionen om Owner er vindende eller ej.
Det er tydeligt at han har nogle leaks som er blevet påpeget, og han nok tager til sig, og det er vel meningen med hans post.
Derudover så kan han da nyde hvis han er konstant heldig, og desuden som det også ses i den anden tråd, så er hans gameselection A+ hvilket egentlig kan være nok.
Så hjælp nu bare manden uden at dømme ham så hprdt.
PS: "------er mit raise her for Gay???"
Bettingsystemet gør at det ikke er muligt at raise mere gay end det her ;-)
lol donkaments
Med det sagt...
Jeg fatter ikke hvorfor folk altid skal ende i forsvarsposition når de får kritik. På en hånd lagt op til håndanalyse?? Hvad havde du forventet? Nh wp?.
En artikel om motivation og de ofre man er nødt til at lave for at vinde i poker: www.twoplustwo.com/magazine/current/Schoonmaker0207.html kan måske hjælpe OP (og en del af jer andre obv.)