NanoQ skrev:Har du styr på din €250 erstatning?
Glem alle de brokers der tager procenter. Det kan være bøvlet at finde den rigtige formular på de forskellige selskabers websider. Men for det meste, går det nemt igennem, når den rigtige formular er udfyldt. Jeg har ikke haft bøvl med SAS, Ryanair, KLM, Lufthansa eller BRA de sidste 3-4 år... Det lader til at flyselskaber efterhånden har indset, at der skal betales, når kriterierne er opfyldt.
Jeg skrev en lettere sur mail, hvor Lufthansa har svaret at de tilbyder mig 100 euro som kompensation i “good faith” da de mener bad weather var skyld i min aflysning. Må indrømme at jeg ikke har fået kigget på det.
Den samlede forsinkelse lød på 16 timer, og jeg var hjemme 01.30 natten til tirsdag. Hele dagen igår har så stået på at indhente arbejdet fra i mandags Og overskuddet er sgu ikke eksisterende lige nu med manglende søvn.
Jeg skal lige have undersøgt omstændighederne af bad weather, når jeg ud fra flylister kan se at størstedelen af flyene kunne lette, dog med op til 1-2 timers forsinkelse, hvilket egentlig havde været helt okay med mig.
Irritationsmomentet for mig ligger mest i at flyet bare blankt bliver cancelled og man så sætter mig på det absolut sidste fly mod København, der ender med også at være forsinket.