Hej chefer!
Hvis jeg gentagne gange(som i 3-4 gange) køber en returbillet, flyver udrejsen og bare bliver væk fra hjemrejsen, kan flyselskabet så finde på at blive mopsede og nægte at sælge mig billetter i fremtiden, er de ligeglade eller måske endda glade for mig?
Hvis de bliver mopsede kan de så gøre andet end at lade være med at sælge mig billetter i fremtiden?
Jeg gør det obv fordi flyselskaberne af en eller anden grund hater på folk der vil købe enkeltbilletter og sælger dem(og multi-city-halløj) dyrere end returbilletter.
Flybilletter
Hey
Nope, har gjort det mange gange, og aldrig hørt om det kunne give problemer, og hvis du booker hos nogle af de mange mellemhandler der findes, så er de jo pivligeglade, de har jo solgt billeten og fået deres penge
Super. Jeg satser på at du ved hvad du snakker om, så jeg ikke skal stryge KLM fra mine fremtidige rejser.
Tak for hjælpen :)
Hvorfor ringer du ikke bare og melder afbud? Det tager 5 minutter og saa forsinker du ikke resten af de passagerer, der maatte vaere saa uheldige at vaere paa det samme fly som dig.
@Pokerheh
Hvis han bevidst bliver væk fra returrejsen, så møder han vel ikke op i check-in, og så bliver der heller ikke ventet på ham.
@pokerheh
Jeg forsinker ikke nogen ved at blive væk fra check-in, og de eneste der får noget ud af at jeg ringer i forvejen og siger at jeg bliver væk er flyselskabet som så kan sælge mit sæde to gange. Kald mig bare kontrær, men jeg har ikke noget behov for at hjælpe flyselskabet med at tjene penge på at have absurd strikse regler for ændring af billetter, så jeg vælger bare at blive væk fra check-in.