Hej PN,
Min familie og jeg blev forsinket på en hjemrejse fra DDR i januar måned. Vi havde købt rejsen gennem Spies og fløj med ThomasCook.
Jeg har udskrevet en forsinkelseserklæring fra ThomasCook's hjemmeside og der står at forsinkelsen er præcis 6 timer og 16 minutter.
Først snakkede jeg med Spies, som henviste mig til ThomasCooks kundeservice. De bad mig sende en mail, hvori jeg skulle vedhæfte forsinkelseserklæringen. Det HAR jeg gjort......Men jeg hører intet tilbage fra ThomasCook ;o(
Jeg kender til Airhelp og de andre udbydere på området....og tager dem i brug, såfremt jeg ikke selv kommer igennem med noget hos ThomasCook. Dog vil jeg gerne slippe for at skulle aflevere halvdelen af kompensationen til Airhelp, hvis jeg kan klare det uden deres hjælp.
Derfor: Har i tips/råd til hvordan jeg skal gribe det an?
Jeg har læst andre tråde på PN omhandlende samme emne - og her har enkelte profiler SELV lavet "det hårde arbejde" og fået kompensation. Skulle der mon sidde en PN-bruger som vil hjælpe mig mod betaling?