Mit navn er Mathias, og er så småt begyndt at tænke på at flytte til Malta næste år (starten af 2013).
Jeg spiller primært NL100-->NL400€ cash games på nettet og har levet af det i 8 måneders tid.
Jeg er 19 år gammel, og mit spørgsmål er om der er nogen pokernettere som har interesse i at finde ud af noget sammen, og om der er nogen som har nogle gode hints til hvor man skal bo, og andre råd til det generelt.
Jeg er ny til pokernet, så skyd mig endeligt ned, hvis jeg har lagt det under den forkerte katagori mv.
Tak for din hjælp/potentiel interesse! :)
Mvh
Mathias
Flytter til Malta i 2013, hvem vil med?
Brug søgefunktionen og tjek nogle af de gamle Malta-tråde. Der er masser af dem, og du finder helt sikkert noget du kan bruge.
Og velkommen på PN btw :)
Velkommen.
Kunne godt være interesseret, sender en PM når din bliver åben :)
Du skal bo i st. Julians, hvis du er 19. Så nemt er det :)
Som de andre. Søg og du skal finde. Der står rigtig mange gode ting i trådene rundt omkring.
Hvis det har interesse, så ship jeres skype info i en PM.
Så vil jeg gerne hjælpe jer med de praktiske ting.
Vi har snakket om det, men det er endnu ikke blevet til noget konkret.
Hvis der kommer flere der er interesseret, kunne det sagtens blive en relitet.
@ Pik
Det er der blevet snakket om siden før jeg flyttede til Malta, så der er nok langt fra snak til handling :)
Der er dog blevet grindet en del sammen på enkeltdage dernede, men en struktureret hverdag med kontorfællesskab er der lang vej til.
Er der nogle danske turneringsgrindere i slænget dernede? Eller bare turneringsgrindere generelt?
mathhnes skrev:
Mit navn er Mathias, og er så småt begyndt at tænke på at flytte til Malta næste år (starten af 2013).
Jeg spiller primært NL100-->NL400€ cash games på nettet og har levet af det i 8 måneders tid.
Jeg er 19 år gammel, og mit spørgsmål er om der er nogen pokernettere som har interesse i at finde ud af noget sammen, og om der er nogen som har nogle gode hints til hvor man skal bo, og andre råd til det generelt.
Jeg er ny til pokernet, så skyd mig endeligt ned, hvis jeg har lagt det under den forkerte katagori mv.
Tak for din hjælp/potentiel interesse! :)
Mvh
Mathias
Hvis du lærer mig at spille god poker er jeg frisk ;)
madsmk skrev:
Er der nogle danske turneringsgrindere i slænget dernede? Eller bare turneringsgrindere generelt?
Nej det er efterhånden udelukkende cash
skod skrev:
@ Pik
Det er der blevet snakket om siden før jeg flyttede til Malta, så der er nok langt fra snak til handling :)
Der er dog blevet grindet en del sammen på enkeltdage dernede, men en struktureret hverdag med kontorfællesskab er der lang vej til.
True