Hey FM2009 spillere!
Hvis folk er klar på en challenge, så er det her lige tråden:
Gus Hansen har købt Frem, og i sammenarbejde med Howard Lederer opkaldt hans nye hold FC Full Tilt. Holdet er helt udskiftet, og fyldt ud med en masse danske profiler. Målet er at vinde superligaen indenfor 4 sæsoner.
Pointsystem (for 1. sæson):
Oprykning 1. sæson: 7p
Topscorer efter sæson afslutning: 5p
Spiller med højest avg. rating efter søson (10kampe min.): 5p
Hattrick pr spiller: 3p
Alle vundet kampe, med 3+ mål: 2p
Alle tabte kampe: -2p
Btw. har jeg opdateret alle danske transfers.
rapidshare.com/files/284298129/PN.fm.html
Det er save game. (Kan max downloades 10 gange, så hvis den skal genuploades, så sig til).
Første gang jeg laver sådan noget her, med point, så det kan sagtens være det er helt hen i vejret! Men for alle jer FM lovers, kom igang og spil med! :D
Udpluk af holdet:
(MM) Jesper Rask
(MM) Ronnie Svenson
(FS) Emil Farver
(FS) Jens Gjesing
(FS) Søren Holdgaard
(FS) Tim Ilsø
(MI) William Kvist
(MI) Christian Sivebæk
(MI) Mads Beirholm
(MI) Christian Keller
(AN) Mads Junker
(AN) Peter Bechmann
(AN) Søren Ulrik Vestergaard
Bare et udpluk! Kom igang :)
FM 2009 challenge!
hmm.. Lyder ret spændende.. Overvejer at give det et shot når jeg kommer hjem..
Hvordan skulle det komme til at fungere, alle spiller sit eget game og poster eller?
Du har sgu for megen tid, Dan! :)
Lyder ellers cool, men jeg har sgu stadig en challenge fra FM08 at gennemføre, der går ud på at jeg skal vinde Premier League med Chelsea første sæson kun med sorte spillere på holdet.
Det lyder satme som en lækker udfordring - jeg er klar, men hvordan tjekker vi, at folk ikke cheater?
@Don007:
Det er faktisk ikke så galt - Steve Mandanda er fremragende! :)
Ja Kameni er skam også OK, men jeg købte nu Enyeama som backup, da han er betydeligt billigere, og man kommer faktisk ret hurtigt i pengeproblemer, når man bliver nødt til at sælge Terry, Lampard, Cole, Cech, Ballack etc. for latterligt lave priser.
Anyway, sry for hijack, men så blev tråden også lige bumpet :-)
tror også du skal uploade den database du har lavet med ændringerne i.
for måske mangler der lidt updates så.. hedder klubben stadig frem gør den nemlig her
@chmpen85
Der står det er målet at vinde SAS ligaen indenfor 4 sæsoner :)