Hey Lads. Efter mere eller mindre poker cølibat de sidste 3-4 måneder pga. speciale, står jeg nu endelig med en sommerferie, som jeg tænker kunne bruges fornuftigt på en masse poker. Det kildede seriøst i fingrene under SCOOP men tiden var der ikke, men derfor skal i ikke snydes for at få muligheden for at investere i en stærk sommerkrikke.
Jeg har beskrevet min poker historik og resultater i denne post og siden da har jeg stadigvæk arbejdet seriøst med mit spil og bl.a. fået GTO coaching af Zonki samt MTT coaching af MadsMK, hvilket jeg føler har løftet mit spil til nye højder. Jeg bruger stadig kontinuerligt tid på at se videoer og diskutere poker. De gange jeg har siddet og spillet det sidste halve års tid har jeg ofte haft fine skud, men har manglet lidt skrub til slut i endgame - så jeg føler egentlig spillet er som det skal være.
Jeg har en graf over mine resultater her (der mangler cirka $10K). Jeg har relativt kontinuerligt lave dybe runs i de "sjove" tours som Bigs/Hots osv, så jeg har fin erfaring med at navigere i store felter.
Desværre har jeg cashet rullen ud og brugt på sprut og damer, men lysten er der stadigvæk til at spille MTT's, så det er derfor jeg kommer til jer PNS i håb om der er et par risikovillige investorer der vil investere i en god hest til at rense turneringer.
Jeg forestiller mig en 30/70 deal der varer hele Juli måned og så må vi se hvad der sker når måneden er omme, jeg er formodentlig klar til at forsætte på nedsat tid efterfølgende, men det må vi se til den tid. Jeg er ikke lige så meget inde i reglerne, men håber at jeg kan få et bedre cut, såfremt jeg beviser mit værd og renser igennem :)
Jeg forventer at vi laver et aftenprogram af Tours som bliver spillet fast de aftener hvor jeg spiller, som inkluderer de sjove skud som f.eks. Hots/Bigs og store Guarantees, men krydrer med de mere bløde og variansvenlige turneringer med små felter som mindre freezeouts på blødere netværk som Wina og Ipoker/Party. Jeg vil forventeligt kunne kværne 20-30 turneringer igennem per session afhængig af varians obv. Jeg forventer at kunne spille 3-4 dage i ugen og er meget frisk på at skyde på søndage og prøve at kvalle til de sjove søndagstours også.
Jeg sælger anparter af 100 kr. stykket - dog mener jeg vi som minimum skal op og ramme omkring 10K DKK før jeg synes det giver mening at gennemføre projektet.
Skriv endelig hvis jeg har glemt noget eller i har nogle spørgsmål.
Er der nogle der er klar?
/Bjørn
EDIT:
Okay har kigget lidt på program i kan se hele programmet nærmere HER Det her er kun et "Hverdags program" og der kommer et søndagsprogram i løbet af ugen. Jeg kan først starte spil cirka 18.15 så derfor er der nogle stykker der er Late Reg.
Jeg synes ofte at der er problemer med både HUD og generel crashes på Party - så jeg vil egentlig helst gerne undgå at spille derinde hvis det kan lade sig gøre? Jeg kender ikke rigtigt Winamax så meget, så hvis i har input til turneringer jeg kan putte på derinde så sig endelig til, men jeg har forsøgt at holde mig til de netværk hvor jeg ved HUD'en fungerer upåklageligt og der er gode gurantees.
Jeg er åben overfor foreslag til ændringer osv. Det program jeg har lavet her har 2 stk. Progressive Super- KO til 27$ så en smule over maks BI, men jeg vurderer at netop disse turneringer er så bløde at det giver god mening at tage dem med alligevel. Derudover er der en enkelt på Full Tilt på 25 som også er en smule over maks BI. Men ellers har jeg 75% Freezeouts og kun små rebuys. Egentlig et ret lækkert program hvis jeg selv skal sige det. Grunden til jeg i første omgang ikke har taget Winamax med er at jeg synes mange er turneringerne er 6 max og det generelt betyder færre borde og mistet fokus på resten, men hvis i gerne vil have tours med derinde er jeg self åben.
Derudover har jeg som udgangspunkt kun sat kvals ind til max $55 tours for ikke at bruge for meget på at kvalle til de store skud, som hurtigt kan blive dyrt hvis vi blanker. Jeg er dog åben for at tage kvals til større skud med også som Big 109 Hot 75 og diverse i den prisklasse.
Update: Har opdateret og rettet lidt i programmet.