Boss:
første hånd
starkstack 2500
Blinds 10/20
3 MP'ere limper
Knap siger 100
Jeg sidder i SB med JJ og caller
2 MP-limpere caller
Flop: T 3 4 r - Pot: 500
Jeg leader 350 ( Kommer I til midten her hvis en limper / initial raiser kommer over toppen)
1 MP-limper caller.
Resten folder
Turn 6x - V sidder med 1800 tilbage?
Pot = 1200....
What to do?
/og andre kommentarer?
-----------------------
www.pokercoaching.dk
Første Hånd MTT - 100K. gtd.
lugter af a10 mellem par eller måske et sæt men var nok ikke kommet væk fra den efter turn og hvis han reraiser dig på flop er det vel reraise all in og surt hvis han har ramt sættet på turn ville jeg bette 750 og så var jeg ikke kommet fra den ps har du nogle reads på ham fra tidligere tours ellers kan den godt foldes efter floppet til et reraise
Den er led.
Jeg tror, jeg vil checke og nok acceptere, at jeg slået hvis villain byder (med mindre han byder under ½ pot). Herefter enten valuebette eller C/C river hvis villain checker bag på turn
På floppet vil jeg aldrig komme til midten i denne situation. Mod 4 spiller er et svagt overpar som JJ ikke god ofte nok
Hmm. Hvem af limperne, får du et kald af på floppet? Jeg mener, hvis det er manden, der openlimper så kan vi vel ikke sætte ham på a10? Jeg vil da mene at den hånd i 8/10 tilfælde bliver raiset preflop. Hvis det er 2nd limper, så synes jeg, at vi kan inkludere a10 i rangen.
De mulige hænder, som han kan have limpet ind med, og som du får et kald på floppet af er vel 56s, 10Js, 10Jo, 109s, mellempar 55-88 og sæt, så han har jo en ret bred range.
Hmm. Den er sgu svær. Du kan meget ofte være foran, selvom det er et rigtig grimt spot. Hvis vi skyder turn, så er vi vel helt enige, om at vi aldrig slipper væk, så vi skal beslutte os for, om vi vil ud og spille for vores turneringsliv. Jeg tror, at jeg siger lidt over halv pot på turn.
Kommer aldrig til midten på floppet, men synes dit lead er ganske fint på et tørt board - turn må blive et check og reevaluer...
Har aldrig spillet større tours på boss, men kan slet ikk forstå folk er bange for at komme ind på turn.
Jeg better ca 700 og regner med ofte at se lone T.
Brokker mig over mit evige uskrub og folder... :)
Altså, bordet er knastørt - vi regner med han bare checker hænder ala 88, og 4 mindre par har altså ramt et set...
Er han donket nok til at bette T9s her or so, skal vi nok fange ham senere, men uden reads, må det blive et check fold imho...