Spillet er på party.
Jeg har åbnet alt fra late position. Under mit nye nick har jeg spillet 21/17/3,85. Tror dog ikke villains har stats på mig.
Villain1 sidder med $105 spiller 21/13/6
Villain2 sidder med $297 spiller 21/10,5/2
Hero sidder med $226
Jeg åbner 5♠3♠ til $6 på knappen.
Villain1 caller i sb og villain2 i bb.
Pot $18 flop: 8♠9♠K♠
Villain1 leader for $15 og villain2 gayraiser til $30. Jeg bliver forvirret og caller. Villain1 skubber nu ind fo $98 i alt og villain2 caller.
Hero gør hvad? Spiller I floppet anderledes?
Folde floppet flush? 200 NL
Ville klart snapcalle den. Kunne ligne et ramt set (nok med udtagelse af K), K9, K8, 89s. Muligvis et As på hånden.
Som spillet mucker jeg altså her. De få gange du er foran er der masser af redraws for villains. Mod villains samlede ranges ser det meget skidt ud IMO.
Jeg ville selv raise floppet og committe mig.
Virker fint, jeg har det fint med at komme ind her. Er vi bagud til en større flush suger vi bare ud med spar6-7 runner runner.
Som sakii
Jeg kan simpelthen ikk se hvordan vi skulle være foran begge villains her og er specielt bange for villain 2. Han linje ser utrolig stærk ud imo.
HU på floppet folder jeg meget sjældent.
I denne situation folder jeg nok. Selv hvis du er god, har du kun 45% mod højere flushdraw og set.
Det ligner dog, at mindst den ene har en flush.
Problemet imo er, at du ikke repper noget som helst, hvilket spillere med de stats nok godt kan se, omend deres stats ikke indikerer, at de virkelig fatter noget, men de er obv. ikke retarded. Jeg forstår ikke, at du caller, for derefter at folde? Hvad er idéen bag?
Villain 1 er jo sick aggro, hvorfor han nok leader en MEGET brad range - har du flop donkbet stats?
Villain 2 klikker floppet, hvor tit raiser han flopbets, og har du set ham klikke et flop før?
Reads må være ret afgørende her.
Jeg har meget svært ved at give konstruktiv kritik, da jeg ALDRIG kommer i det spot, da jeg enten raiser floppet, eller mucker. Call på floppet er imo den ringeste løsning, men sig endelig til, hvis jeg er way off?
@SuperSennels
Hvad vil du få value af ved at raise? Selv 2 tosser kan da smide en hånd, hvis den bliver 3 bettet på floppet. De har næsten aldrig 99 eller KK pga. preflop. Tilbage er 88, to par, diverse flusher, Asx. Er min equity så god nok her?
Jeg synes ikke lige den mest optimale linie er så lige til.
Jeg shover ind over her.
Sandsynligheden for at du ser A♠x/sets/2par her er IMO langt større end sandsynligheden for en større flush.
Og når de begge er så aggro som deres stats indikerer så kommer jeg altså gladeligt ind her.
Mvh Slot