Smider nogle stykker afsted til nævnte tour.
Der vil blive stillet 5 units til rådighed. Bruges færre sendes resten bare retur (Stoler på jer :) ).
Hvor mange kommer an på hvor mange "kvali"-spillere der finder det interessant.
60/40 ESB
FT - 50/50 ESB
Søg med opr
Railtråd med PC og BH ser jeg gerne
Vælger omkring klokken 19
Folk til Daily Dollar Rebuy - FTP 21.15
Zipex
Du er jo velkommen til at smide stats og et forslag på en anden deal. Så må jeg jo vurdere om den enkelte "fortjener" en bedre deal.
For folk som ikke viser de stærke stats (og som måske er broke) synes jeg dog det er en udemærket deal. Forventer jo ikk de store chefer søger til sådan en lille hyggetour her :)
Du skriver selv, at du søger "kvali spillere".
Ser måske mig selv i den gruppe, men igen set ud fra situationen er det en 1$ rebuy, og hvis man casher og får 35% selv, så ser jeg personligt ingen grund til at søge. Så smider jeg nok selv $$ ind til den ;-)
Men GL skal der siges.
Hehe :) Kan jeg da godt se nu. Men OP er et direkte plagiat fra noget jeg lagde op igår da jeg ikk gad til at skrive en ny :)
Men er mere en "håndsrækning" til dem der måske struggler lidt for tiden men stadig kan håndtere et par kort :)
Men skal da ikk være de 5% der skiller os ad så justerer den da lige :) !
Btw hvis der er en der shipper skylder du mig 5% af 1st ;) !
Hey Hit.
Giver den gerne et skud.
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Juugs/poker/statistics/DEE063F7580843C0B95DBA26F4DA3683.html?t=9
Nick=Juugs
Du er på juugs
sendt
Kun fordi du rykker dig fra de procenter, så har du mig med, hvis du altså ønsker det ;-)
Og de 5% nupper jeg jo så selv fra 1st price ;)
OPR: officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/mulr18/poker/results/C6DBCD652C4642DCAEA2110E905C9D8E.html?t=2
Lidt større sample på stars:
officialpokerrankings.com/pokerstars/zipex/poker/results/35188779243A4640951AAA66A10D9D03.html?t=2
GL
M/R
Railtråd findes her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=243257
1$
why?
Modtaget :) !
Zipex
Selvfølgelig vil jeg da det :P !
$$ sendt !
@zipex
Hvis du ser, hvilke stakes der bliver tilbudt på konkurrerende sider, ville du være ret godt tilfreds med sådan en deal som OP udbyder her ;-)
Generelt er PN sq lidt for forvendte og forkælede hvad stakedeals angår.