Et save game fra bærbar hvor der spilles offline, ønskes flyttet til stationær, hvor der spilles via Steam. Kan det lade sig gøre, og hvordan?
På forhånd tak.
Football Manager 2010 hjælp
Hey Fryden,
Prøv at hør på Fmfreaks eller FMDanmark.dk, hvis altså pn ikke ved det.
Er desværre selv rimeligt begrænset i mine comp. færdigheder, så kan desværre ikke selv hjælpe
Begrænset vil jeg også kalde mig selv. Lyder bedre end blank donk ;)
Tak for tippet, jeg prøver de fora, hvis PN stik mod al sund fornuft og forventning ikke fikser dette snarest.
I got it...
Du skal bare kopiere spillet og flytte det over til folderen C:\Users\*Your Name"\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2010\games på den stationære.
Enten kan du flytte det via usb eller hvad du lyster.
Du kan sagtens spille det via Steam selvom du startede på det offline.
God fornøjelse
Hvorfor dog flytte det fra den bærbare.. der findes ikke noget bedre end at ligge og fede den med fm?
Det er jo korrekt Emme, sådan afleveres feks. dette indlæg. Jeg har sågar fået sådan en fiks anordning med et lille 'bord' på en pude til formålet :)
Desværre er den bærbare jeg har til rådighed de næste par uger ikke stærk nok til at køre spillet ordentligt.
@Jones
Takker, det vil jeg snarest forsøge. Der er dog ingen garantier, da jeg er pænt teknikdonket.
Jones +1
Selve save gamet vil ligge i en mappe med samme sti upåagtet af om du har startet gamet offline eller gennem steam.
Lokaliser derfor gamet på din bærbar. Kopier og flyt gamet til den tilsvarende mappe på den stationære. Stien vil som standard være den Jones angav. Derefter kan du blot loade gamet som normalt inde i FM10.